globalmoto_kveten





Téma: Vymena karburatoru - problem
 
24.3.2007 v 19:01
Ahoj po vymene karburatoru - za jine s vetsim difusorem, se nemuzu dobrat aspon nejakeho nastaveni, s kterym bych mohl jit na brzdu...

Delam mi to asi toto: Nejde to nastartovat jinak, nez na plnej sytic a i pak to bezi na +-900ot/min. pri pridani plynu to okamzite chcipa... nastartovat to jde i pri vypnutem sytici a plnem plynu.

Motor bezi v rozmezi od 1/4 otvereni do plneho, s tim, ze kdyz 1/4plynu drzim dele nez asi 5sekund, zacne to nehorazne strilet do vyfuku...

nevi nekdo jestli je to moc bohate, nebo chude ? ...

Abych vedel, jakou cestou se mam vydat, diky=)

2 reakcí na tento příspěvek Vymena karburatoru - problem

26.3.2007 v 18:31 | Nahoru | #1
Tak jsem dneska ladil, ladil, ale nic jsem nenaladil, dotahnul jsem sroubky na tvrdo, stejne to nedrzi volnobeh (to uz je divne, ze ? ) vymenil jsem trysky (puvodne 150) - dal jsem tam 170, a stalo to jeste za vetsi prd a byly strasne zaneradeny svicky - respektive, byly dokonce i mokry.. tak jsem tam soupnul 120tky trysky, ale porad to strili do vejfuku + svicky, i po ocisteni, a minutovem behu na (3000-6000ot/min) jsou cerny jak bota...

Takze jedine zkusit jit jeste s tryskama dolu, jinak ted se to uz i docela ochotne vytaci do maxima, jen pri ubrani to strili...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

26.3.2007 v 19:29 | Nahoru | #2
Černé svíčky indikují bohatou směs, takže asi fakt zkusit menší. Co vzduchový filtr, je čistý?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

27.3.2007 v 08:47 | Nahoru | #3
TESA>A nesaje ti to falesnej vzduch kolem gum??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist