globalmoto_kveten





Téma: Vymena karburatoru - problem
 
24.3.2007 v 19:01
Ahoj po vymene karburatoru - za jine s vetsim difusorem, se nemuzu dobrat aspon nejakeho nastaveni, s kterym bych mohl jit na brzdu...

Delam mi to asi toto: Nejde to nastartovat jinak, nez na plnej sytic a i pak to bezi na +-900ot/min. pri pridani plynu to okamzite chcipa... nastartovat to jde i pri vypnutem sytici a plnem plynu.

Motor bezi v rozmezi od 1/4 otvereni do plneho, s tim, ze kdyz 1/4plynu drzim dele nez asi 5sekund, zacne to nehorazne strilet do vyfuku...

nevi nekdo jestli je to moc bohate, nebo chude ? ...

Abych vedel, jakou cestou se mam vydat, diky=)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

25.3.2007 v 10:18 | Nahoru | #1
TESA: Předstih se musí s otáčkama zvětšovat. Ale mně připadá, že to máš především šíleně chudé - proto to šlape jen ve spodních otáčkách a se sytičem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

25.3.2007 v 11:12 | Nahoru | #2
1100Virago> Mno nevim jak si vysvetlit ze to nastartuju pri plnym plynu bez sytice...

Jinak nejaky predstihovy mapy.. treba z R6 jsem nasel.. tak to zkusim nejak aplikovat=)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist