globalmoto_kveten





Téma: Vymena karburatoru - problem
 
24.3.2007 v 19:01
Ahoj po vymene karburatoru - za jine s vetsim difusorem, se nemuzu dobrat aspon nejakeho nastaveni, s kterym bych mohl jit na brzdu...

Delam mi to asi toto: Nejde to nastartovat jinak, nez na plnej sytic a i pak to bezi na +-900ot/min. pri pridani plynu to okamzite chcipa... nastartovat to jde i pri vypnutem sytici a plnem plynu.

Motor bezi v rozmezi od 1/4 otvereni do plneho, s tim, ze kdyz 1/4plynu drzim dele nez asi 5sekund, zacne to nehorazne strilet do vyfuku...

nevi nekdo jestli je to moc bohate, nebo chude ? ...

Abych vedel, jakou cestou se mam vydat, diky=)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

25.3.2007 v 11:12 | Nahoru | #1
1100Virago> Mno nevim jak si vysvetlit ze to nastartuju pri plnym plynu bez sytice...

Jinak nejaky predstihovy mapy.. treba z R6 jsem nasel.. tak to zkusim nejak aplikovat=)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

25.3.2007 v 17:05 | Nahoru | #2
TESA: V prvním příspěvku píšeš, že to jde nastartovat jen na plný sytič, teď zas na plný plyn bez sytiče... To se pak těžko radí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist