1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Udelal jsem pouze servis predek i zadek, olej a gufera. Samozrejme mi v hlave vrta cervik, ze by to urcite mohlo byt jeste lepsi, ale......ale neni cas ani energie s tim laborovat, jsem rad, ze se jednou max dvakrat tydne sklouznu, nekdy taky vubec, v kvetnu jsem mesi stal kvuli prevodovce, ted zas dva tydny nepojedu. Kdyz to funguje, tak se to toho nevrtam radsi.
Rad bych vyuzil nejakeho ladice, ktery byva sem tam na nejakem tom okruhovem dni. Rad bych nejake "roadracing" nastaveni pouzitelne jak na okruh, tak i na silnici. Ani tlaky nemenim moc. Poznas kolik foukam?
Naposledy editováno 15.07.2017 16:19:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Za servis máš plus, to je super.
Věštit z koule neumím, ale gumy nevykazují ani jeden extrém opotřebení. Takže bych řekl předepsané, +- dvě desetiny rozdílu. Resp. nárůst tlaku je do třech desetin, což je ideální.
Naposledy editováno 17.07.2017 09:08:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Zvykl jsem si na ostrou jizdu davat 2.3 predek a 2.5 zadek nez vyjedu a nejak se mi to zalibilo, mel jsem to i v Moste a dobry. 2.5/2.9 jsem fouknul vlastne jen do Alp kvuli tomu prejezdu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
PS: Uz na Hornetu 900, kdyz jsem ho trapil v Chebu, tak mi zacala ujizdet prdel po par kolech na vyjezdech. Jezdil jsem tehda Metz M3 a jednou,nebyt zapreny do stupacek, abych to vypruzil, tak jsem si regulerne vystoupil. Ale to byly tricitky a fakt rozpalenej asfalt, z 2.9 bylo najednou 3.4...
V Moste byl relativne chladek a i par kapek bylo.
Naposledy editováno 18.07.2017 01:02:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Dělá to takové jemné linky od vnějšku gumy do jejího středu, povrch už není hladký nebo kladívkově pravidelný.
Má smysl sledovat nárůst tlaku a zkoušet, co bude fungovat lépe.
1 reakcí na tento příspěvek Schody na zadní pneu
Za mě jako amatéra mohu napsat. Bandit 650, 3 sady PR2. Přední guma vždy OK. Zadní guma - vždy přední hrana vzorku ubroušená, zadní (ve směru otáčení) se schodem. Nikdy nebyla oskákaná. Celkem pravidelně sjetá naplacato seshora, ale i z boků. Na boku jsem neměl vzorek vůbec žádný a na horní placce třeba ještě 3 mm. Guma se lámala po profilu nadvakrát. V extrému to při jízdě vypadá jako smekající se zadní kolo díky tomu, že není kulatá, ale spadne přes hranu. Foukáno dle výrobce 2,5 a 2,5bar. Zadní tlumič od 18 do 50tkm. Aktuální stav: Zadní guma má najeto 3500km. Tlak 2,9bar. Prakticky max předpětí. Odskok tlumení nastaven na 3 (4 levely). Guma už není tak placatá, ale schody na vzorku jsou tam pořád. Podle mě to tyhle gumy budou dělat ikdybych se postavil na hlavu, ale třeba mi někdo poradí, jak to seřídit optimálně. Tlumič se chystám dát na repasi možná v zimě, tam ale podle mě problém není. Jo jinak jezdíme hlavně ve dvou a naložený. Dík za reakce
2 reakcí na tento příspěvek Schody na zadní pneu
A že to je kluk kterej o tom hodně ví!
Jestli je to v tomhle případě tlumením,to kolegovi též nepovím.
Za to když na mašině vidím gumu Mišulin,ježej se mě chlupy až na pozadí To byl taky hned můj první postřeh,asi už na ně mám averzi Každopádně říznout zatáčku s tímhle obutím si představit nedokážu.....leda tak rovně
To by byla první věc co bych sundal,vyměnil,zahodil a už nikdy si na mašinu nedal......to totiž bude v každým případě jedině ku prospěchu!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Tomas_81 píše: Já teda vím o tlumení kulový,snad jen to že dokud z tlumičů nechčije olej,drtivá většina z nás na jejich repas a výměnu oleje kašle.....a nechat zrepasovat zadní tlumič to spoustu lidí ani nenapadne. Někteří možná ani netuší že to jde a ono nejen že to jde,můj mechanik dokonce prohlásil že by se to mělo dělat častejc než tlumiče přední.
A že to je kluk kterej o tom hodně ví!
Jestli je to v tomhle případě tlumením,to kolegovi též nepovím.
Za to když na mašině vidím gumu Mišulin,ježej se mě chlupy až na pozadí To byl taky hned můj první postřeh,asi už na ně mám averzi Každopádně říznout zatáčku s tímhle obutím si představit nedokážu.....leda tak rovně
To by byla první věc co bych sundal,vyměnil,zahodil a už nikdy si na mašinu nedal......to totiž bude v každým případě jedině ku prospěchu!!!
to by mě zajímalo, proč se jich tolik prodává, když to jsou gumy úplně k hovnu nebo proč už jedu snad osmou sadu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Ve dvou a s bagáží nemít sjetý prostředek, hm. Batoh musí milovat náklony.
Jestli ti to pomůže, při jízdě rovně dělat obloučky, zakulatíš tak střed gumy a zbavíš se tak dvou hran a plošky uprostřed.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Znam jednoho co jezdi Michelin Pilot Road III na Honde 954 a je s nima spokojenej. Uprimne receno fakt nevim proc! Jel sem je na stejne motorce a podle me ju to uplne zabilo....clovek se s tim pretahoval,riditka mely snahu se zavirat,do naklonu se to lamalo,ze zatacky to cloveka vyhanelo ven,placka placata! Ze to byla celkem dobra smes to je druha vec,ale ten naklon co to dovolilo by udrzel snad i korek bejt tam misto gumy
Asi hodne motorkarum to tak vyhovuje kdyz se jich proda tolik
Jinak si to vysvetlit neumim.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Clovek co to rikal me dalal mechanika v zavodnim prostredi. Vim ze tak jak tam, motorku doma nikdo nikdy zesit nebude....
Ale asi to nebude jen jeho domenka,spis zkusenost s tim jak to chodi,co dostava vic na frak i jakej to ma vliv na to aby motorka fungovala jak ma a to i v zavodnich podminkach
Naprosto souhlasím. Už jen z důvodu, že vidlice jsou dvě a tak si zatížení rozdělí mezi sebe a logicky se tak méně opotřebují než jeden kus centrálu.
Sám se pohybuji v závodním prostředí, kde se podvozek začíná řešit. A má oproti okruhům zase trochu jiná specifika.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Tomas_81 píše: Harry007> To ti nereknu proc se jich tolik prodava pac to opravdu nechapu....
Znam jednoho co jezdi Michelin Pilot Road III na Honde 954 a je s nima spokojenej. Uprimne receno fakt nevim proc! Jel sem je na stejne motorce a podle me ju to uplne zabilo....clovek se s tim pretahoval,riditka mely snahu se zavirat,do naklonu se to lamalo,ze zatacky to cloveka vyhanelo ven,placka placata! Ze to byla celkem dobra smes to je druha vec,ale ten naklon co to dovolilo by udrzel snad i korek bejt tam misto gumy
Asi hodne motorkarum to tak vyhovuje kdyz se jich proda tolik
Jinak si to vysvetlit neumim.....
zajímavý.... já s nima jezdím i na okruh a žádnej problém... nájezd mají neskutečnej a jsou použitelný za každýho počasí... podle mě je to jedna z nejuniverzálnějších gum ve své kategorii a třeba je to i trochu o zvyku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
A každopádně Michelin Pilot Road III je jediná guma se kterou i když byla v předu v zadu se motorka nechovala tak jak by mohla a hlavně měla! Což je ať už jedeš jak chceš a kde chceš,samo o sobě dost zarážející. Příčina toho je podle mě v tom že ta zadní 190/50 je v podání Mišulinu bezkonkurenční PLACKA,i na to že ta guma cestovní
Nespochybňuju to že je univerzální (což už samo o sobe vždy znamená KOMPROMIS),že při jízdě jakou dovolí drží i na to jakej má kilometrovej nájezd. Kompromis je nejspíš to v čem je ve své kategorii zdaleka nejlepší. A zřejmě i to co hodně lidí preferuje.....
Já preferuju motorku která se chová tak jak má,která jede tak nějak sama,můžu se na ní uvolnit a ne ji držet křečovitě,protože řízení má snahu se zavírat,do náklonu se to nepokládá,ale láme a při přidání plynu na výjezdu ze zatáčky to ta placka v zádu na které seš skoro na hraně,tě žene do protisměru bo do škarpy! Jednoduše žádná radost z jízdy
Ovšem jeto na Hondě 954 (tahle guma tam nepatří a tu mašinu zabíjí,přesto znám hned dva co na ní tuhle mašinu spokojeně jezděj,jezdily,což teda nedokážu pochopit),možná na tvé mašině to není až tak znatelný,ale bude to tam taky. Přezutí na BT 021 což je guma podobné kategorie,taky nejsou ideál pro 954,ale její chování 1000 a 1
2 reakcí na tento příspěvek Schody na zadní pneu
Naposledy editováno 19.07.2017 11:21:30
Tomas_81 píše: Harry007> S piš zarážející.......jel sem už vícero značek gum,na vícero motorkách i různý kombinace obutí i různý komplet obutí na stejnejch mašinách,tak že mám docela srovnání.
A každopádně Michelin Pilot Road III je jediná guma se kterou i když byla v předu v zadu se motorka nechovala tak jak by mohla a hlavně měla! Což je ať už jedeš jak chceš a kde chceš,samo o sobě dost zarážející. Příčina toho je podle mě v tom že ta zadní 190/50 je v podání Mišulinu bezkonkurenční PLACKA,i na to že ta guma cestovní
Nespochybňuju to že je univerzální (což už samo o sobe vždy znamená KOMPROMIS),že při jízdě jakou dovolí drží i na to jakej má kilometrovej nájezd. Kompromis je nejspíš to v čem je ve své kategorii zdaleka nejlepší. A zřejmě i to co hodně lidí preferuje.....
Já preferuju motorku která se chová tak jak má,která jede tak nějak sama,můžu se na ní uvolnit a ne ji držet křečovitě,protože řízení má snahu se zavírat,do náklonu se to nepokládá,ale láme a při přidání plynu na výjezdu ze zatáčky to ta placka v zádu na které seš skoro na hraně,tě žene do protisměru bo do škarpy! Jednoduše žádná radost z jízdy
Ovšem jeto na Hondě 954 (tahle guma tam nepatří a tu mašinu zabíjí,přesto znám hned dva co na ní tuhle mašinu spokojeně jezděj,jezdily,což teda nedokážu pochopit),možná na tvé mašině to není až tak znatelný,ale bude to tam taky. Přezutí na BT 021 což je guma podobné kategorie,taky nejsou ideál pro 954,ale její chování 1000 a 1
jezdil jsem PR2 na VFR1200 a zavirani predku jsem nepozoroval. S podivnym zatacenim souhlasim, bylo to takove neplynule, ze mel clovek pocit, ze to klouze (obcas i klouzlo)
e: koukam ty pises o trojkach, tak asi to zavirani predku pridali jako novou vlastnost
Naposledy editováno 19.07.2017 12:17:56
Rek bych ze stejne jako jezdec,tak i kazda motorka ma na obuti ruzny naroky.
A opravdu dobra guma by tohle to delat nemela snat na zadne motorce.....
Naposledy editováno 19.07.2017 15:16:25
1 reakcí na tento příspěvek Schody na zadní pneu
youtu.be/xLbxcYVEPYc
A tady je jedno možné řešení
Naposledy editováno 19.07.2017 15:25:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek Schody na zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Jako příklad Ti uvedu předek na Versysu. Jezdím Angel GT, sportovně cestovní gumy. Už asi osmou sadu. S originální viskozitou oleje se nic nedělo, žádný okraj se nezvedal. Trochu jsem změnil, dal hustější. Světe div se, je to krapet přetlumené a po cca 2000km na gumě se jedna hrana začíná zvedat. Jediný viditelný rozdíl je právě olej. Jízdní styl sice upravuju, ale natolik pomalu, že bych ho mohl vyloučit. Výše uvedená situace se navíc stala na jedné a té samé gumě.
Zkus mi tedy vysvětlit, jak jsem k výše uvedené zvedlé hraně přišel jinak, než zásahem do tlumiče?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Edit: Jen brzdit - pises predni..
Naposledy editováno 19.07.2017 16:46:08
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |