globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Schody na zadní pneu
Zdravím a chci se poradit. Vyfocená pneu Michelin Pilot Road II má najeto cca 10 tis. km a po poslední dovolené (najeto cca 3000 km) ve dvou s plnou bagáží se udělaly takovýhle schody. Ta vyšší část vzorku je úplně jako skokanskej můstek. Je to tím, že je špatně nastavený tlumení nebo jen tím, že jsem řezal v Alpách zatáčky, někdy i dost brzdil a takhle naložená motorka tu gumu prostě odrovnala? Nebo je to ještě něčím jiným? Ve předu jsou taky schody, ale menší a stejně to v určitý malý rychlosti v zatáčce (30 - 50 km) vibruje do řídítek. Budu gumy měnit a nerad bych to tam měl hned od začátku... Díky za postřehy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu

15.7.2017 v 16:18 | Nahoru | #1
Krejza> Dekuji za tipy. Soucasne nastaveni bych si samozrejme zapsal, jedinou upravu, co jsem zatim delal bylo povoleni predpeti zadni pruziny o dva zuby, protoze to bylo na max zbytecne tvrde a od te doby jsem spoky.

Udelal jsem pouze servis predek i zadek, olej a gufera. Samozrejme mi v hlave vrta cervik, ze by to urcite mohlo byt jeste lepsi, ale......ale neni cas ani energie s tim laborovat, jsem rad, ze se jednou max dvakrat tydne sklouznu, nekdy taky vubec, v kvetnu jsem mesi stal kvuli prevodovce, ted zas dva tydny nepojedu. Kdyz to funguje, tak se to toho nevrtam radsi.

Rad bych vyuzil nejakeho ladice, ktery byva sem tam na nejakem tom okruhovem dni. Rad bych nejake "roadracing" nastaveni pouzitelne jak na okruh, tak i na silnici. Ani tlaky nemenim moc. Poznas kolik foukam?

Naposledy editováno 15.07.2017 16:19:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu

15.7.2017 v 19:35 | Nahoru | #2
Jarda89> Jestli jsi to měl na max, tak se nedivím. Neboj se s tím hýbat, vždy to lze dát do posledního funkčního nastavení. Je to jen pár vteřin života Není to nevratná životní událost jako třeba dítě

Za servis máš plus, to je super.

Věštit z koule neumím, ale gumy nevykazují ani jeden extrém opotřebení. Takže bych řekl předepsané, +- dvě desetiny rozdílu. Resp. nárůst tlaku je do třech desetin, což je ideální.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist