globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Schody na zadní pneu
Zdravím a chci se poradit. Vyfocená pneu Michelin Pilot Road II má najeto cca 10 tis. km a po poslední dovolené (najeto cca 3000 km) ve dvou s plnou bagáží se udělaly takovýhle schody. Ta vyšší část vzorku je úplně jako skokanskej můstek. Je to tím, že je špatně nastavený tlumení nebo jen tím, že jsem řezal v Alpách zatáčky, někdy i dost brzdil a takhle naložená motorka tu gumu prostě odrovnala? Nebo je to ještě něčím jiným? Ve předu jsou taky schody, ale menší a stejně to v určitý malý rychlosti v zatáčce (30 - 50 km) vibruje do řídítek. Budu gumy měnit a nerad bych to tam měl hned od začátku... Díky za postřehy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu

19.7.2017 v 07:08 | Nahoru | #1

Tomas_81 píše: Harry007> To ti nereknu proc se jich tolik prodava pac to opravdu nechapu....
Znam jednoho co jezdi Michelin Pilot Road III na Honde 954 a je s nima spokojenej. Uprimne receno fakt nevim proc! Jel sem je na stejne motorce a podle me ju to uplne zabilo....clovek se s tim pretahoval,riditka mely snahu se zavirat,do naklonu se to lamalo,ze zatacky to cloveka vyhanelo ven,placka placata! Ze to byla celkem dobra smes to je druha vec,ale ten naklon co to dovolilo by udrzel snad i korek bejt tam misto gumy
Asi hodne motorkarum to tak vyhovuje kdyz se jich proda tolik
Jinak si to vysvetlit neumim.....



zajímavý.... já s nima jezdím i na okruh a žádnej problém... nájezd mají neskutečnej a jsou použitelný za každýho počasí... podle mě je to jedna z nejuniverzálnějších gum ve své kategorii a třeba je to i trochu o zvyku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu

19.7.2017 v 11:08 | Nahoru | #2
Harry007> S piš zarážející.......jel sem už vícero značek gum,na vícero motorkách i různý kombinace obutí i různý komplet obutí na stejnejch mašinách,tak že mám docela srovnání.
A každopádně Michelin Pilot Road III je jediná guma se kterou i když byla v předu v zadu se motorka nechovala tak jak by mohla a hlavně měla! Což je ať už jedeš jak chceš a kde chceš,samo o sobě dost zarážející. Příčina toho je podle mě v tom že ta zadní 190/50 je v podání Mišulinu bezkonkurenční PLACKA,i na to že ta guma cestovní
Nespochybňuju to že je univerzální (což už samo o sobe vždy znamená KOMPROMIS),že při jízdě jakou dovolí drží i na to jakej má kilometrovej nájezd. Kompromis je nejspíš to v čem je ve své kategorii zdaleka nejlepší. A zřejmě i to co hodně lidí preferuje.....
Já preferuju motorku která se chová tak jak má,která jede tak nějak sama,můžu se na ní uvolnit a ne ji držet křečovitě,protože řízení má snahu se zavírat,do náklonu se to nepokládá,ale láme a při přidání plynu na výjezdu ze zatáčky to ta placka v zádu na které seš skoro na hraně,tě žene do protisměru bo do škarpy! Jednoduše žádná radost z jízdy
Ovšem jeto na Hondě 954 (tahle guma tam nepatří a tu mašinu zabíjí,přesto znám hned dva co na ní tuhle mašinu spokojeně jezděj,jezdily,což teda nedokážu pochopit),možná na tvé mašině to není až tak znatelný,ale bude to tam taky. Přezutí na BT 021 což je guma podobné kategorie,taky nejsou ideál pro 954,ale její chování 1000 a 1
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist