-
Jawa 250 Pérák (1948)
Po létech jsem se opět vrátil ke značce Jawa - kdysi byla má první velká motorka panelka. Po S-11 a 353 jsem chtěl nějak...
Uživatel skorodedek Výška jezdce - Vloženo 3.11.2013 Stav Neaktivní Komentáře 21x Lokalita Velešovice -
Jawa 250 Pérák (1953)
Československý haryk :) Moje první a nejoblíbenější motorka. Po dědovi, sedlo z 500 OHC, sklo z oktávie. Najeto nespočet...
-
Jawa 250 Pérák (1953)
Motorka otcového mládí a parádní letní dopravní prostředek.
-
Jawa 250 Pérák (1951)
Můj první stroj co sem složil po atomech až po schopnost jezdit po silnici. Je na notách, po generálce a je můj!
-
Jawa 250 Pérák (1955)
Závodní pérák pro závody historiků. Největší zvláštností jsou dva karburátory ovládané postupně.
-
Jawa 250 Pérák (1953)
Po rekonstrukci. Chtel jsem původně dělat kompletní renovaci,nový lak,nové chromy,ale nakonec jsem usoudil že takto vypa...
-
Jawa 250 Pérák (1952)
Má nejmilejší. Mám jí už 12 let a pořád mě těší s ní jezdit. Je to krásný, elegantní stroj, se kterým člověk dokonale sr...
-
Jawa 250 Pérák (1947)
Srdcová záležitost. Každý kdo ho potká, vysouká ze sebe nějaký příběh. Nedovedu si představit moderní stroj, který by př...
-
Jawa 250 Pérák (1952)
péráka vlastním 8let.Renovaci jsem provedl sám.Do dnešního dne mnou najeto 22500km bez závad a nehod.Péráka jsem koupil ...
Uživatel caryfuk-tonde Výška jezdce - Vloženo 18.9.2011 Stav Aktivní Komentáře 20x Lokalita Zlín -
Jawa 250 Pérák (1953)
před patnácti lety koupena zřejmě jako krabicová verze , posléze provedena renovace
-
Jawa 250 Pérák (1949)
No co o ní napsat. Moje první motorka. Legendární legenda... Na nedělní výlety za krásného počasí a někdy i více....
Uživatel Jura-Bizon Výška jezdce - Vloženo 16.11.2008 Stav Aktivní Komentáře 13x Lokalita Kelč -
Jawa 250 Pérák (1948)
jawa 250/11 Pérák, ve své době jedna z nejúspěšnějších motorek, nyní veterán se kterým se dá stále i jezdit.
-
Jawa 250 Pérák (1947)
dekorace bytu...sušák...vánoční stromeček...lapač prachu...atd...
-
Jawa 250 Pérák (1951)
Jawa pérak nesmrtelný stroj, který bez problému zvládne 1000km za tři dny bez jediné vady a s lidovou spotřebou.
-
Jawa 250 Pérák (1949)
Jawa 250 perak, po domácí renovaci, žádný hon po originálních dobových dílech FJ a Zbrojovky. Co na motorce bylo to se t...
-
Jawa 250 Pérák (1953)
Kráska, kterou jsem si po letech znovu pořídil.
-
Jawa 250 Pérák (1947)
Můj oblíbený pérák.Super Jawa.
-
Jawa 250 Pérák (1948)
Co ještě napsat o péráku...? :)
-
Jawa 250 Pérák (1952)
Můj motocykl který jsem koupil jako vrak a od základu zgenerálkoval do téhle a snad hezké podoby :-)
-
Jawa 250 Pérák (1951)
Dostal jsem ho od kolegy.Zatím toho moc není,ale jako základ je to použitelný.