No je to můj cesták když se chci v klídku kochat krajinou a pak drhnu stupačkou))
První dojmy - parádní
Motorku bych doporučil pro - pro mě
Recenze
No moc pohodlná motorka když na ní jedu tak nejsem brzda dopravy. Jen ještě nová kolena a výfuky... no už jsou teda aj kolena a výfuky a motor nově po go to je zábava když to člověk nedělá poprvé a připraven na další cestování. Tak ve své 57 sezoně jede jako nová už máme letos najeto 1800km na to že je duben a jezdím i na dalších motorkách třeba na praseti atd. jezdím skoro každý den...No vývoj péráku stopla válka ale pracovalo se dál tajně montáž prototypů později probíhala v Nové Pace u známého závodníka Antonína Vitvara . Pro tajnost byli ve vojenské khaky poté byly rozloženy a uloženy hluboko pod zem ve stodole jednoho z příbuzných A.Vitvara . Už v roce 1946 na trhu objevila jedno válcová 250 Jawa Pérák .V roce 1946 na Pařížském autosolonu vzbudila Jawa 250 pérák pozornost široké veřejnosti .Pro svoji kvalitu, spolehlivost, pohodlnou jízdu a moderní vzhled se stala nejlepším poválečným motocyklem. Jednoválcový dvoudobý vzduchem chlazený motor o výkonu 6,6 kw při 4 000 ot/min jednotného vzhledu má úplně zakrytý karburátor . Váha 115kg , Karburátor Jikov 2924H , Objem nádrže 13l , max rychlost 100km/h. prostě paráda!!! chachá olé a tahle jawenka bude se mnou až do mé smrti
Pekna motka pekna registrace. 10 bodu
to se někdo má luxus
Chtěl jsem napsat,pěkná motorka,pěkný fotky.Ale to tu píše každý.Tak snad ještě tolik:pérák je fakt dizajnově vyvedená motorka,v naší hystorii jich moc takových nemáme.A focení je asi tvůj další koníček,že? A jdu na další z tvý sbírky.
Nádherný fotky a hlavní účinkující na nich ještě lepší
super fotky super mašina