Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: |
Motor a ovladatelnost. Motoru nejlíp sedí 4500 tisíc otáček a výš. 650 je hravá. Dole je to klidná pohádka, mezi 6000 - 8000 už ožije a tam se mu i nejvíc líbí. Od osmi výš už se ždímá a pak odpovídá i spotřeba.
Ovladatelnost je ukázková hned od rozjetí, kde se veškerá váha ztratí.
Kolem 5000 tisíc otáček jsou cítit mírné vibrace, ale delší dobu bych při nich fakt jet nechtěl :)
Moje úpravy |
Výměna stupaček za zoubkaté, přelakování bočních předních plastů (škrábance) a profesionálně svařený držák bočního plastu, který předchozímu majiteli upadl. Přidané Gipro atre (ukazatel zařazených kvaltů), Touratech padáky, kryt motoru, páčka zadní brzdy, páčky přední brzdy a spojky (kratší), enduro blatník a hrazda na navigaci. Neoprenové návleky na přední tlumiče. Sbalovací řadící páka (z USA), Touratech kyt přemístění olejového chladiče, který je běžně dost na raně za předním kolem ( teď je na boku). Led blinkry s animací, Laďák MIvv (ten není kompatibilní s hlavním stojanem a krytem motoru), vyhřívané rukojeti Koso, autozapalovač a 2x USB pro nabíjení, Kryty řidítek. Prodloužení plexi od P. Loukotky, Top case Kappa na dvě integrálky. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 450 |
Obecné
Moje závady | Všechny závady způsobené neudržením motorky a následným pádem na bok: poŤukané rohy chladiče (neteče), ohnutá páčka zadní brzdy (od minulého majitele - vyměněná za sbalovací), odřené stupačky, škrábance na pravých plastech (opraveno), pod plasty prohnutá nádrž (vidět pouze, když jsou boční plasty dole), vyměněné ložisko rozety. Popraskaná přední světla (já blbec je vzal čímsi, po čem se objevily prasklinky) |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Olej Motul 10W40, Hiflo olejovy filtr HF138, řetěz z motoretezy.cz, Motocool chladící kapalina. NGK iridium svíčky |