PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ivo_207
Vloženo 17.11.2007
Aktualizováno 30.5.2014
Zobrazeno 10522x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Modré LED místo parkovaček+ SPZ,Blastery, kufry Givi s brzdovkama SuperLED(těch,zdá se není nikdy dost )
+ svítící pásy LED po stranách kůfrů + Zadní koncové samozřejmě také LED, Padáky, LED denní světo,zásuvka 12V, K & N filtrbox,Laďák,Atre GiPro

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motart (Praha 4-Braník) - OK dobrý, p.Golis ještě tam je (2013) a to je dobře...servis tam se vše a všichni vyměnilo...a jak to bývá...ne vše je nové lepší...ucházející ale ty ceny orig dílů...doporučuji HLEDAT ! např ABmoto Barrandov...aj. o gumách nemluvě...

První dojmy - jednoduše ANO... nezáludná pohodovka, výkon jsem časem trochu "navýšil"...jen mě mrzí, že jsem se nechal zvyklat od ABS což mě dnes mrzí...je pár situací, kdy bych je víc než uvítal...

Motorku bych doporučil pro - Pohodová každodenní motorka do přírody do práce do města i na "dálky" kamarád upravil sedlo na "gelové" což limitovalo dlouhé přesuny, Já zatím nee ale uvažuji o tom...lehký střední terén se dá také občasné "expedice" s opatrností (nízko oil filtr a výfuk) snese... všestranná motorka s tím jsem jí kupoval, a myslím, že jsem neudělal špatně...a pro cesťáky ještě jedno podstatné ! Dá se s ní v pohodě jezdit v noci tzn svítí - seřízená skvěle ! IVO

Doplňky na motorce - LED denní světlo homologo, scott laďák, K&N filter, Gi-Pro, změna přev.poměru víc do rychla...dlouhé přesuny a zatím nejezdím jak "duchna"...Chiptuning, 12V zásuvka , blastery, padáky, a vše v LED parkovačky denní, brzdovky osazené SuperLED...včetně kufru givi z boků... pak už jen drobnosti...uvažuji o nástavci na plégo a heatheftech...gelové sedadlo...by na dálkách bodlo

Recenze

Zdravím všechny motorkáře,

musel jsem vzhledem ke svým tlapám 15-tky boty - malé dětské lyže...upravit řadičku (byla mě zkrátka krátká) můj vzrůst 207cm. s tím koresponduje...to jsem řešil hned, poté brzdu nešla potvora také normálně nastavit k tlapě vpravo, ale jinak pohoda až do 4.600 km. pak "překvápko" v podobě výsypu převodovky...nešla řadit 1+2 jen 3 - 6 stupeň tak jsem to nechal pro jistotu převézt z domova kam jsem se dotáhl na záruku- servisk prodejci MOT ART "Vrbovka" opravili snad dobré do dnes - srpen 8.000 km funguje jak se zdá OK jen kdyby jim to ale netrvalo víc jak měsíc...a to např. předváděčku nenabídli a to byl prosím květen...

Bylo to trochu překvapení, protože jak při koupi tak i poté při prohlídkách záručních i při nákupu doplňků jsem byl naprosto spokojen... škoda pihy na kráse jinak pěkného showroomu i myslím fundovaného prodeje i prodejců...

Snad již nebudu mít "smůlu" s defektem něčeho vážnějšího, byl jsem prý první s V Stromem 650- výsyp převodovky... no u mě normální = sedí na mě heslo " koupím si večer trpaslíka a ejhle do rána vyrostl..." jako "prdel na hrnec"

A tak pánové snad jsem si to za Vás vybral JÁ... = všem šťastné km a OK návraty přeje

Ivo_207

Suzuki V-Strom 650

Praha 4

PS:

koho by napadlo "náhodou" (jako ty v servisu) , že by to mohlo mít souvislost s delší řadičkou - ta převodovka- nebo "náhodou"řazení bez spojky , tak to prosím vylučuji jezdím "hlavou" ne "nohama"... těma jen řadím a brzdím :- )) > to po rozebrání / byl jsem se samozřejmě několikrát juknout ( za 5 neděl aby NE ) uznali také...

29.9. 2009 - 14. 7. 2011

Zdravím všechny příznivce jedné stopy a "STROMÁKY" obzvlášť !!!

Jen chci zmínit pár změn které jsem "napáchal" na svém "stromečku" od předloňska, ( například LED denní svícení- 5x SuperLED homologo, postranní a vzadu na kufrech pásy svítících diod - nevypadá to špatně ale hlavně v noci skvěle vidět hlavně ze stran !! ) v zadní dvojité koncové lampě samozřejmě dávno LED pozičky / brzdovky LED dávno jsou...zkrátka na Sůze zůstaly žárovky jen 2x H 4 v hlavních reflektorech a to ještě s bílým světlem a +30%... některé upravy ve jménu praktičnosti, některé jen kvůli "sobě a designu atd.", něco i kvůli "bezpečí" v noci...nejezdím jen za sluníčka a teploučka - za jakéhokoliv počasí jen na sněhu...nee...to s běžnejma gumama ani nejde - vyzkoušeno a špunty kvůli tomu dávat nebudu...
K jádru pudla - pořídil jsem si ATRE - GiPro což není jen ukazatel rychlosti, ne že by 6 kvaltů bylo moc, klidně bych skousnul i 7-mej a jak rád...- dálniční dlouhej...důležité je kouknout a vidět ,mám-li tam po brblání vesnicí zrovna 4 st. 5, nebo 6tku - jasně dá se to odhadnout podle otáček nebo zkusit přeřadit výš...ale takhle stačí mrknout a je to...stejně tak při podřazování...je to paráda kouknout a vědět - navíc display je pro slepé velikostí přehledností... různých barev zvolil jsem modrou a spokojenost...má nastavitelnou svítivost a sám tmavne při poklesu světla např. v tunelu, lese, v noci...paráda. Navíc tato potvůrka vodotěsná má velmi jednoduchou montáž mezi CPU obsahuje přímo na tento typ konektory...pohoda, další výhodou je "vyhlazení" otáček vlastní mapou...něco jako CHiptuning, ale spíše zaměřijící se na lepší průběh točivého momentu v různých otáčkách...než na nějaké navýšení výkonu a umí obejít katalyzátor...což v pružnosti resp.středních otáčkách poznáte...a vybrat si je možné z více režimů...takže záleží co si vyberete...třeba "okruh"...BEZ jakéhokoliv omezovače a KAT. ...
Zdá se, že mému řetězu tak nějak zvoní hrana a tak se poohlížím po něčem novém a jak jsem již zmínil dálniční dlouhej převod by se hodil takže zamýšlím "laborovat"s zpřevodováním sekundáru "drobátko do rychla", neboť nemálo koníčků jsem již nadopoval...laděnej konec výfuku, přemapovaná jednotka, zmíněné GiPro a nově filtříček K&N o trošku vice vyduchu...= koně a točák šly nahoru a pořádně znatelně a tak proč motat 6500 ot při 140km./h. tachometrovejch po dálnici...když to je skutečnejch 132 podle radaru "Beng" tak se chci při změně sekundární sady dostat tak o 500-1000ot. při stejné rychlosti níž...což při nutných a většinou uspěchaných přesunech po dálnici je super !! Mimochodem jak můžu dálnici se vyhýbám...ale když musíš...tak musíš...a všichni to známe chceš-li se udržet v "levém" musíš minimálně 140-150 km./h. valit jinak si můžeš nechat vytlouct zuby a rozebrat motorku v pravém...po "koktabánu D1 / D11 zejména..."a tak si od experimentu slibuji nejen nižší spotřebu která dle mé skušenosti právě od 6500 ot. leze nahoru...normálka okreska 4,7 až 5,0 podle toho jak za to tahám...ve dvou neznatelně víc...cca + 0,5 ltr až po dálnici kde právě 150km./h. skutečné...tacho 160-165 km./h. je to jiná 6,5 - 7,0...což do Brna docela často je na pytel a také jsem tam jel "knedlík" za 10ltr/100km...
Takže na nějakou tu "malou domů" se těším navíc vyjma spojky by to nemělo ničemu vadit jsou to schválené poměry výrobce...řetězovek i SŮZY...a nebude se zbytečně dlouhodobě tak motat motor...další + myslím a při dlouhodobějším "otáčkovém nášupu" si navíc i rád "pápne OIL" a ten sebou normálně nevozím...tak pak zbytečně sháním za nesmysly u pump a přeplácím...Dojmy sem pak uvedu jak se co osvědčilo a to vyměním teď objednávám DID sadu ale kdy skutečně vyměním a jestli letos a kolik toho v tom "superpočasí najezdím nevím ...
A jak to dopadlo s novým DID sadou ?
OK po 8000km zatím spokojenost !! Dal jsem sekundar o 2 zuby nahoru a rozetu taktéž...nedoporučuji teréněji zaměřeným při rozjezdu je ztráta v síle znát obzvláště s naloženou mašinou a ve dvou no comment...
Ale jen rozjezd a proplétání se těžším terénem nebo tak - jinak pozitiva...

Letos ALPY červen naloženo bez baťůžku...jen kufry stan spac...atd. ujeto v horách 2.400km se spotřebou 3,2ltr/100km až 3,6ltr/100km...také bez komentáře ! Nevěřili ani kolegové jel jsem to samé jako oni a podobně naložený...nechápali a počítali a počítali kdykoliv jsme tankovali...
)

Jen zrychlený přesun Garmisch Parten Kirchen - Munchen - Regensburg - Plzeň - Praha kdy část cca 2 hodiny prodíraná zácpou v okolí Mnichova pak bouřka a s otlačenou sedinkou zrychlený přesun chvílema víc jak 160km./h...tacho až 180km./h. do Prahy vylezla spotřeba na 6,6ltr./100km.
Zkrátka - Normální sada 6000ot = tacho 130km/h.
Takto o 1000 dolů přesně...točím-li
5000 mám 130-135 tacho 6000ot. mám cca 145-150 tacho 6.500ot. cca 155 - 160km/h. tacho takže s lehce otevřenou druhou klapkou než to začne "baštit" levej Dálnice mimo Deutsch v klidu...bez dolévání OIL za posledních 4.000km...a myslím že i pro motor v poho...celá změna v jednom jednoznačně plus ve dvou na akceleraci trošku znát...ale jen minimálně...spíše jen v terénu a pomalé jízdě prudké stoupání rozjezd atak
Další až zas po pár tis km. jak to bude...uvidíme
Jo a akorát dojíždím do "mrtě" Metzelery Tourance Expedition obvyklý rozměr 110/80/19V + 150/70/17V a k těmto gumám trochu kloužou, obvykle předek 2,4atm předek, zadek 2,7-2,8 atm.podle zatížení... kufry baťůžek atd...ale nejezdíte-li na hraně stále dá se to eliminovat zkrátka nelepí absolutně dokáží utéct i na suchu o debilních spárách dehtem natřených spár v Čechách obzvláště v horku sluníčka radši nemluvě a najedu na nich cca 19.500km !! Takže výdrž je vážně OK proti origo Bridgestonům cca 1.500 km navíc...Doma již čeká sada nových na další dovču a vybral jsem na zkoušku vítěze letošního testu 2011 v tomto rozměru testovaných na BMW 1250 GS a to DUNLOP Trailmax TR 91V tak uvidíme...budou-li tak dobré a co vydrží...dám vědět !! )
Profil mého provozu cca 70% a občas za to tahám nejezdím jak páprda na výlet o víkendu...v jednom 85% silnice tedy v 80% České a tak nechám na Vás říká-li se tomu silnice...obzvláště vráti-li se člověk "z venku"(mimochodem jukněte se na totem ve fotkách...není to k nasr...) :-/

Tak zase časem doplním další zkušenosti...
Šťastné km v sedle a hlavně návraty !!!
IVO_207

Květen 2014 najeto 69.500,-km.
Ivo_207 napsal 17.05.14 v 12:22

Ahoj všem, Takže nové dojmy Trailmaxy od Donlopu jsem mazitim odjezdil dvoje TR 91 nejlepší guma pro tento typ Mašín! Můžeš zq mokrá takřka to co za sucha drží super i pod plynem rovnane zatáčky neuvěřitelné... Poslední sadu jsem nějak musel koupit v Terstu no jo v Itálii Bruno Gomme letím okolo poslední desetinky na plášti a před sebou cca2000km. Ještě dovci a zpátky přes A a D s rizikem ze ee Policajt podívá na plátno...neriskoval jsem starší mechanik to mel prezuto vyvazeno za 30min zadek a se vším 130€ jo jo v Cz to vyjde dráž € v té době bylo pod 25kc... Teď už dojíždím i tuhle s Terstu a doma čeká letošní vítěz testu Metzeler Tourance Next...tak uvidíme co je a bude lepší... Také sada Jk + DID řetěz sada už končí tak se již chystám na výměnu obeho před dovcou a zas hurá na Jih letos. alpy okolí jezera Como a pak na západ k Monte Carlo a Nice samozřejmě se sjezdenim všech nesmyslů v okolí jak bude čas...na Cole Assietta tahle guma zjevně nemá ale kvůli tomu si špunty kupovat nebudu... Řetězovou sadu chci koupit stejnou DID řetěz a sec + rozetu ve své vymyšlené úpravě do rychlá jako doposud...bylo to dobře a většinou s batuzkem do terénu stejně nejezdím a jinak super na sadě mám cca 36000 Ještě nekrupe napnout by také sel ale je nestejnomerne vytahany...no zkrátka některé články i přes veškerou péči jsou už nějaký'nemocny" tak to dojíždím vše tady kolem komína povymenuji kolem půlky června a valim na dovcu,,tedy rad bych, počasí neporucis ani si ho neobjednas, takže se uvidí...to bych si ale asi tak pral... Další dojmy s pojmy i fotky jak se zas vrátím, slibujislibuji Mějte se a zatím ok km přeje IVO

Více na: http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=18092
Copyright © Motorkari.cz

Ivo_207 napsal 30.05.14 v 01:04
Zdravím všechny pravověrné motorkáře co jezdí počasí nepočasí jako Já a to nejen každý den pár km. do práce ale i "dálky" třeba teď přes víkend přibylo 1.500km...
jen tak zlehka a koukám Trailmaxum od Dunlopu se ode mě nechce nějak přestaly ubyvat jasně zařezy v gumě mají profil klínu čím mělčí víc gumy...ale i tak jsem předpokládal žetouto dobou budou už na výměnu a teď typuji ještě2-3 tis na plátno...což mě samotného překvapilo příjemně zvlášť pokud o víkendu 400km svezení svižně ve dvou a zbytek "kládu" pro radost přesunů tam a zpět na Moravu jasněže žádná dálnic samé okresky přes Ždár ,Čáslav Kundí Horu a tak Tišnov Bystřici n.Perštejnem Svitavy... Výlet z Brna přes Laa na Haardeg do Thayathalu polítaní po rakousích lepší silnic i když poblíž Českých hranic bych to zrovna "Rakouským standartem" quality silnic nenazval ale pořád lepší než 85% u nás...ve dvou a trošku za kulturou návštěva zámku Reigenburg prohlídka v Češtině !! To jsem již věděl od loškaa vyzkoušel letos loni po zavíračce...polítali trochu km po tamních kopečkách s lehce zašmodrchanýma silničkama pozor v okolí Haardegu dávali nový asfalt ještě neuzrál drobárko klouzal ale jinak vše v poho a pak jinou cestou zas hupky zpátky na Brno... Dnes už zase jen jezdím pravidelku do práce v tom nádherně deštivém hnusném jaru...a nezaprší a nezaprší... nezbývá než si z toho dělat srandu a jezdit trochu leje-li jak z konve opatrnějš ty koleje ale kloužou jak PRASE jsou-li mokré... FUJ Takže shrnu-li mám skoro 70.000km natočíno a NEXT ještě Slůně METZELER odpočívá stejně jako řetězovka DID ZVMX2 udajně to nejlepší co DID dělá stále ještě čekají na svou šanci... Takže dojezdím povyměňuji a dám vědět... Navštivte Thayathal stojí to zato a je to kousek po Barokním zámečku provádí holka z Třebíče no neber to...Sacher a kávu tam vaří také...Jo a Pivko se v A smí...mají na rozdíl našich poměrů 0,5 promile... zato sfetlejch tu může jezdit protože jim je vše jedno ale jedno pivko v žáru asfaltu děsně vadí Já bych do toho kop...
tak zatím Paa IVO

Více na: http://www.motorkar...92&act=komentare
Copyright © Motorkari.cz

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
lubalk
lubalk napsal 23.04.17 v 14:27 10b.

jawa354
jawa354 napsal 22.04.17 v 10:53 10b.

Endy
Endy napsal 12.11.16 v 11:23 10b.

Naprosto se připojuji ke klasifikaci "jako prdel na hrnec"!

Více komentářů



TOPlist