PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník foky
Vloženo 6.1.2012
Aktualizováno 20.9.2017
Zobrazeno 17462x
HODNOCENÍ PROFILU OD 60 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Nový, voňavoučký, černý Strom. Jedná se o model 2010 v doprodeji. Verze bez ABS.

Více fotografii

První dojmy - Velká a poměrně těžká motorka, která ale své neduhy vrátí luxusní ovladatelností za jízdy, "hodným" charakterem motoru a poslušným chováním. Je to častá volba lidí jako "první motorka". Pro mnohé je bohužel příliš neutrální až nudná.

Doplňky na motorce - Kryty rukou origo Suzuki, padáky Kuboj, plotna Kappa E528 + kufr Givi V46NT (Monokey), kryt motoru MotoAgora podia Skid-Plate (od 8/2012 černo-stříbrný kryt motoru SW-motech), vyšší kouřové plexi MRA Vario (od 8/2013 plexi Givi AF260 AirFlow), tankpad "V-Strom" origo Suzuki, držák GPS Rintech + kapsička "noname", 12V zásuvka, řidítka Accel SH-12, 130mm kosti přepákování, sklopná řadička Studebaker, progresivní pružiny Wirth-Federn, vyhřívané rukojeti Oxford, centrální tlumič Hagon Shocks UK, CNC páčky

Recenze

Po asi měsíčním rozhodování o dalším stroji - první "velké" motorce - nakonec padla volba na tuhle žijící legendu. Původně jsem chtěl koupit cca 1-2 roky starý kousek, ale když jsem viděl ty nereálný ceny prodávajících, přiklonil jsem se spíše k nákupu motorky nové. Poslední tečka za rozhodnutím byla akční cena, kterou jsem prostě nemohl nevyužít. Přidal jsem si teda něco málo oproti nákupu starší a koupil kousek novej.

Protože mám odjeto jen pár desítek tisíc kilometrů na skútrech, chtěl jsem hlavně hodnou motorku, ideálně šestku. Velikosti ani váhy jsem se nebál a nebyl to u mě rozhodující faktor (předchozí Burgman 400 měl 215Kg).

Už po prvním usednutí za pádla bylo jasno, že nám to bude klapat. Luxusní židloidní posez je pro mě to pravé ořechové. V dlouhých zimních večerech proběhla montáž některých doplňků a 1.3.2012 konečně první kilometry. Pocitově má vyšší těžiště a u nastupování se trochu trápim...ale jde o zvyk. Hodně lidí může mít problémy s manipulací na místě, ale jakmile se Strom rozjede, zmizí většina váhy a motorka jede skoro sama. Motor ochotně spolupracuje už od nejnižších otáček a není vůbec třeba ho hnát do toček - a navíc s příjemnou zvukovou kulisou sériového výfuku. V motoru se nezapřou SVčkovské kořeny a Strom umí od 7000ot. docela hezky tahat - pokud už chcete blbnout. Překvapující je stabilita motorky na minimální rychlosti - různé pomalé otáčení v ulici atd. to si Strom počíná hodně jistě. Trošku neduhem je světlá výška, která je opravu tak maximálně na nějakou polňačku. Na jedničku je podvozek, který perfektně filtruje neduhy českého tankodromu. Při prudším brždění se Stromkovi lehce noří přední vidle, ale jde zase o zvyk - motorka kvůli tomu na stabilitě neztrácí. Příjemný dojezd na 22L nádrž, který může být při vyhlídkové jízdě klidně přes 500km, už je jen třešnička na dortu.

Používám jí jako každodenní motorku. Jezdím denně do/z práce po Praze, na výlety, za kšeftama, prostě všude a furt. Jedinou vyjímkou jsou dny kdy vysloveně mrzne nebo je sníh a dny kdy padaj vydatně celej den trakaře. Je to můj primární dopravní prostředek, kde i pitomý cestování do práce dostává určitej funfactor. Není to úplně nejlevnější cestování, ale rozhodně je nejzábavnější.

Přeju všem hodně najetejch kilometrů bez problémů v sezóně 2017.

2.1.2012 - Koupená nová u Suzuki Motor Czech Kladno (Hamouz)
23.1.2012 - Vyřízeno všechno papírování, přihlášení moto na RZ
1.3.2012 - Tak konečně prvních 220km. Doufám že budou brzo následovat další
15.3.2012 - 992km - 1.Servis a s tím všechny předepsané úkony. Olej Castrol Power1 10W40.
18.3.2012 - 1850km - Tak mám zajeto. Převodovka se docela uklidnila, motor si jenom ševelí, průměrná spotřeba za víkendových 850km pěkných 4,2l. Co víc si přát
26.4.2012 - 6049km - 2.Servis. Výměna oleje+filtru+dopnutí řetězu. Strom šlape jak hodinky. Olej Castrol Power1 10W40.
27.5.2012 - 11500km - Máme za sebou GrossGlockner a byla to absolutní bomba. Video z GrossGlockneru ZDE . Brzo servis a s tím všechny předepsané úkony.
2.6.2012 - 11960km - 3.Servis. Olej Castrol Power1 10W40 + filtr
7.7.2012 - 16200km - Dneska ve chvilce volna výměna vzduchovýho filtru a svíček. Abych se s tim nemusel zase za chvilku mordovat, tak jsem dal iridiový Denso. Vše šlo jak po másle, strom šlape jak hodinky, prostě krása
16.7.2012 - 18107km - 4.Servis. Olej Castrol Power1 10W40 + filtr
25.7.2012 - 18800km - Dosloužila originální sada pneu Bridgestone. Přezuto na klasické Metzeler Tourance.
1.9.2012 - 23888km - 5.Servis. Olej Motul 5100 Ester 10W40 + filtr
18.10.2012 - 30003km - 6.Servis. Olej Motul 5100 Ester 10W40 + filtr
28.11.2012 - 31903km - Dneska se slzou v oku zazimováno. Dobrou noc
2.3.2013 - 31924km - Dneska s úsměvem na rtech odzimováno. Oujééé.
9.3.2013 - 32105km - Motorka je po velkym servisu. Ventily (na zadním válci bylo nutno seštelovat oba výfukový), synchronizace klapek, olej+gufera vidle, novej vzducháč a jsou nově nalakovaný padáky. Teďka už jenom to počasí ku*va.
18.5.2013 - 36052km - 7.Servis. Olej Motul 5100 Ester 10W40 + filtr
14.6.2013 - 39400km - Dnes mi dala sbohem originální řetězovka. Dána nová sada - DID 525VX.
30.6.2013 - 42040km - 8.Servis. Olej Motul 5100 Ester 10W40 + filtr
8.7.2013 - 42600km - PRVNÍ ZÁVADA. Moto nedobíjela - KO Stator. Vyřešeno převinutím. Cena opravy 4500,- + Výměna pneu Metzeler Tourance (dávány v 18800km). Dal jsem znova Metzeler Tourance.
19.7.2013 - 45300km - Máme za sebou luxusní výlet skrze italské Dolomity. Projeta Passa Pordoi, Falzarego, Valles, Gardena, Sella, Mendola, Palade, Tonale, Gavia, Stelvio, Giovo, Fedaia, Martirolo a Aprica. Celkem 2300km naprostýho moto-orgasmu. Fota ZDE, Jaufenpass ZDE.
24.8.2013 - 48048km - 9.Servis. Olej Motorex Formula 4T 10W40 + filtr + nový vzduchový filtr.
13.9.2013 - 50000km - Malé jubileum na pátek třináctého
25.10.2013 - 54333km - 10.Servis. Olej Motorex Formula 4T 10W40 + filtr.
22.11.2013 - 55800km - Tak sezóna 2013 za náma. Dnes zazimováno.
7.1.2014 - 55950km - Jasno a 8°C - krásný to lednový začátek sezóny 2014
27.2.2014 - 56900km - Moto po velkém servise. Seřízení ventilů (kosmetické seřízení výfukových na zadním válci), synchro klapek, výměna svíček (Denso IU24), nová chladící kapalina (Motul MotoCool Expert), preventivní výměna všech ložisek a gufer v obou kolech, dány kratší 130mm kosti přepákování, dána sklopná řadička Studebaker, výměna předních destiček (originály Tokico vyměněny opět za originály Tokico), výměna komplet brzdovky (Motul DOT4), výměna oleje+gufer vidlice + dány progresivní pružiny Wirth-Federn.
31.3.2014 - 60405km - 11.Servis. Olej Motorex Formula 4T 10W40 + filtr.
27.5.2014 - 66151km - 12.Servis. Olej Motorex Formula 4T 10W40 + filtr + vzduchový filtr. Dosloužila další sada pneu. Metzeler Tourance (dány v 42600km) nahrazeny opět klasickými Metzeler Tourance.
1.6.2014 - 68220km - Máme za sebou krásný jarní výlet - projeto tradičně: GG, Falzarego, Mendola, Tonale, Gavia, Stelvio, Umbrail, Flüela a 2x Giovo.
12.7.2014 - 72049km - 13.Servis. Olej Motorex Formula 4T 10W40 + filtr.
9.8.2014 - 77100km - Máme za sebou super letní výlet Slovinskem (NP Triglav + Mangart) a Černou Horou (NP Durmitor, Pivsko Jezero a NP Lovćen). FOTA ZDE . Brzo další servis a nová řetězovka.
20.8.2014 - 77500km - Nová řetězovka (DID 525VX dána v 39400km vyměněna opět za DID 525VX) + preventivní výměna gufera na hřídeli primárního kolečka.
25.8.2014 - 78080km - 14.Servis. Olej Motorex Formula 4T 10W40 + filtr + nový vzduchový filtr.
14.9.2014 - 80400km - Montáž vyhřívaných rukojetí Oxford.
10.10.2014 - 83170km - Nová sada pneu. Metzeler Tourance dány v 66151km vyměněny opět za Metzeler Tourance.
13.10.2014 - 84002km - 15.Servis. Olej Motorex Formula 4T 10W40 + filtr.
4.12.2014 - 86950km - Tak pro letošek asi konec. Krásných 31000km
12.3.2015 - 87800km - Motorka po MEGA servisu. Kontola ventilů (kosmetické seřízení výfukových na předním válci, stav rozvodů: lehce za půlkou), synchro klapek, výměna svíček (Denso IU24), nová chladící kapalina (Motul MotoCool Expert), nová spojková sada (origo kit Suzuki 21400-29810), nový centrální tlumič (HAGON Shocks UK), čištění + promazání přepákování, preventivní výměna gufera vypínací tyčky spojky, preventivní výměna gufera předního kola, číštění brzd + nová brzdovka (Motul DOT4), GO vidlí vč. spodních pouzder, výměna vodící gumy řetězu na kyvce + pár kravin.
25.4.2015 - 89945km - 16.Servis. Olej Motorex Formula 4T 10W40 + filtr + nový vzduchový filtr.
2.7.2015 - 93820km - 17.Servis. Kvůli dovolené, kde bych pravděpodobně přetáhl interval oleje, dnes dřívější výměna. Olej Motorex Formula 4T 10W40 + filtr.
10.9.2015 - 100000km - Slavíme jubileum
15.9.2015 - 100316km - 18.Servis. Olej Motorex Formula 4T 10W40 + filtr
19.11.2015 - 102480km - Nová sada pneu. Metzeler Tourance dány v 83170km vyměněny opět za klasické Metzeler Tourance. Pro letošek asi konec
28.1.2016 - 103031km - Motorka má novou technickou.
5.6.2016 - 105450km - 19.Servis. Olej Motorex Formula 4T 10W40 + filtr, nový vzduchový filtr, výměna řetězovky (DID 525VX dána v 77500km vyměněna opět za DID 525VX), výměna brzdovky, kontrola ventilů + synchro klapek (stav rozvodů: 4 zuby do konce - při dalším velkém servisu výměna rozvodů), výměna oleje a gufer ve vidli.
11.8.2016 - 111350km - 20.Servis. Olej Motorex Formula 4T 10W40 + filtr.
28.12.2016 - 114340km - Pro letošek konec. Snad to příští rok půjde líp
4.3.2017 - 114500km - Šestá sezóna zahájena
22.5.2017 - 116200km - Nová sada pneu. Metzeler Tourance dány v 102480km vyměněny za Michelin Anakee 2.
10.6.2017 - 117320km - 21.Servis. Olej Repsol Sintetico 4T 10W40 + filtr, vzduchový filtr, nové rozvody, seřízení ventilů + synchro klapek, chladící kapalina (Motul MotoCool Expert), svíčky (Denso IU24), všechna ložiska + gufera v kolech (NTN), ložiska v krku řízení (Tourmax), přední destičky (originály Tokico) + komplet brzdovka, čištění + promazání přepákování.
14.6.2017 - 117460km - DRUHÁ ZÁVADA. Vymačkal jsem startovací tlačítko až kompletně vyhořel mechanismus uvnitř. Vyměněno za mechanismus z jiné Suzuki. Celková cena opravy 400,-
14.7.2017 - 122100km - Máme za sebou luxusní výlet po Francii. Projeta skoro celá Route des Grandes Alpes + okolní krásy. Určitě všem doporučuji. Počasí přálo, technika šlapala jako hodinky, co více si přát.
16.8.2017 - 123115km - 22.Servis. Olej Motorex Formula 4T 10W40 + filtr.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
babula
babula napsal 07.03.17 v 17:25 10b.

Moc pěknej za 10b . Jako když z oka vypadl tomu mému

Raisto01
Raisto01 napsal 27.12.16 v 08:59 10b.

Nádhera, prostě je vidět, že to co sem dováží "naší bazaristi", jsou vylítaný krámy na který jejich majitelé srali. Na tvým příkladu je to jasně znát, nový stroj, kvalitní údržba a nic není problém. Fakt super

Když ji miluješ, není co řešit

foky
foky napsal 26.10.15 v 19:31

Nic konkrétního v tom moc nebylo.
Prostě jsem se jednoho dne probudil a řekl si, že budu lejt Motorex.
Tak ho leju

Více komentářů



TOPlist