renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z 750 (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník ZdeněkS
Vloženo 13.6.2011
Aktualizováno 21.8.2012
Zobrazeno 5 303x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


Můj návrat po 2 letech do motosvěta. A velmi příjemný návrat. Objem tak akorát, fun factor hodně moc, investice přiměřeně.

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

Recenze

Při zvážení rizikovosti jízdy na motorce se k motorkám nikdy nevrátím. Sice Kawa úžasná, ale stal jsem se hobby fotografem. Přesto budu vzpomínat:)

***

Zkušenosti s Kawou po 2 letech:
I po dvou letech pořád parádní stroj.
Spotřebu už držím v pohodě a pořád kolem 5ti litrů, začal jsem na ní hodně cestovat, 600 km za den není problém.
Vychytal brzdy pomocí pořádných destiček a udělal z nich jedovky, blokace předního kola je ten záležitost silnějšího stisku páčky.
Na rámu pořád neshledávám problém, i když okruhy na ní nedávám.
Naprosto spolehlivá.
Maximálku jsem testoval na teplický dálnici a 254 km/h, ale to byl hardcore.

Prostě luxus kawinka:)



***
Moje první Kawasaki. Naprosto jsem změnil názor na značku a začal k ní chovat sympatie. Kawasaki určitě dělá i ostatní motorky takové charakterní, zábavné a originální.

Motor mi po silnějších strojích připadá o dost hravější, člověk si víc pohraje s řazením, plynem atd.

Z750 se dá koupit za slušný peníz. Její výkon 81kw s maximálkou 235 musí uspokojit. Nejvíc se mi ale líbí přůběh motoru. Do 4 tisíc je to takový klidný motůrek, co hezky lineárně tahá. Ve 4 tisících je nákop a otáčkoměr (rychle jsem si zvykl na digitální a přijde mi super) se začne rychleji zvedat. Jak se blíží k hranici 7mi tisíc, motor začne vibrovat, že má člověk pocit jízdě na sbíječce. V tomto pásmu je motor takový stagnující. Jakmile ho ale překročí, cca 8 tisíc, tak vystřelí vpřed. Moc pěkné.

Motorka jako taková je docela tvrdá. Ale cestovat se na ní dá v pohodě. Na podvozku jsem nenašel slabiny, nejsem střelec...

Brzdy ovšem to je špatný. Asi nejhorší ze všech moto co jsem kdy měl. Ono to brzdí, to jo, ale člověk to musí pořádně zmáčknout. Nejdřív se potopí přední vidle a pak to brzdí. Jako na jediné motorce tomu dobře brzdí zadek. Takže přibrždění zadkem je hodně znát.

Spotřeba kolem 4,9-6ti litry.
Jednou ale při jízdě na Ještěď, tak do 110km/h, fakt kochačka (avšak jízda rychlejší než auta) se mi spotřeba z plné a následném doplnění dostala na 4.4 litru. Kamarád na FZS600, co jel se mnou, měl 4 litry:)

Přední guma conti motion, na mé potřeby výborná. Místo pod sedlem hrozně potěší...

Navíc i sériová koncovka má velice hezký zvuk v otáčkách (na volnoběh je to ale bída). Laďák Scorpion ale neurazil a teď to řve velice pěkně :)

Designově je mašinka originální.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
BadRX
BadRX napsal 16.05.12 v 11:03

Zed je proste povedena motorka!

Midoor
Midoor napsal 22.04.12 v 07:08

moc pěkná

pliczb
pliczb napsal 30.03.12 v 11:42

Nádherná Kawa

Píšťalka83
Píšťalka83 napsal 11.03.12 v 20:27

krásna :) ... no chýba mi tam foto u žehličky ;)

Milan1963
Milan1963 napsal 29.02.12 v 11:40

Užívej si ji. 10 bodů

Více komentářů



TOPlist