renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z 750 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník HogofogoCB
Vloženo 13.10.2021
Aktualizováno 14.10.2021
Zobrazeno 664x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Sportovně laděný spolehlivý naháč, velmi dobře ovladatelný.

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Speed Four: Neměl jsem na něj štěstí a které jsem viděl, byly samé vdovy..

První dojmy - Krásně ovladatelná, citlivá motorka se solidním zátahem na 750 ccm bez úprav. Měla jinde těžiště a posed mírně v předklonu, než jsem byl zvyklý, ale po několika jízdách mi padla do ruky a stali jsme se "jedním tělem".

Motorku bych doporučil pro - Pro mladší jezdce, ale ne úplné začátečníky.

Doplňky na motorce - CNC páčky, vzduchový filtr K&N, tankbag Kappa

Recenze

Po cca 15 letech přestávky, když nepočítám veterána Kývačku nebo spotřebák skútr, jsem sháněl nějaký kompromis mezi 600 ccm a litrem. Musel to být naháč a Z 750 byla v té době (2015) nejlepší varianta. Měl jsem štěstí i na kombinaci barev, samozřejmě dle vkusu, ale černý motor a rám byl předností :) a Kawasaki zelená byla toho času i na okrese jediná..

Velmi dobře ovladatelná a poddajná motorka, zatáčky krásně kopíruje, podvozek je super, nekroutí se a je na výkon motoru předimenzován, motorka jede krásně v ose bez vibrací i nad 180 km/h. Zed je citlivý na plyn i na svou váhu má účinné brzdy. Akcelerace je pružná a plynulá, ale až 6000 ot./min. nastává peklo. Pravdou je, že na dodržování dopravních předpisů dostačuje v pohodě jeden rychlostní stupeň. Ač se to nezdá je to jedna z mála motorek, na které nebolí zadek při delších cestách, vydržel jsem na ní jet v kuse i 400 km a bez újmy a poposedávání. Je to díky tvaru sedla, spolujezdec je na tom trošku hůř, ale nikdy jsem se ho na to neptal..

Naháč a úložný prostor nejde dohromady a s tím musí každý, při rozhodování o koupi, počítat. Plavky a doklady pod sedačku ale dáte. Při delších cestách je ale problém s brašnou. Na stranách jsou sice háčky, ale pod kapotáží, kterou při uchycení díky jejímu tvaru stoprocentně odřete. Zvolil jsem proto tankbag na magnety od Kappy.

Překvapila mě nízká spotřeba, i když jsem jel pilu, průměr jsem měl vždy do pěti litrů a nájezd přes 300 km. Díky designu budíků to při vyšší rychlosti ani moc nefouká. Na motorce jsem najezdil do dvaceti tisíc kilometrů a bez závad, každý rok samozřejmě oleje a filtry. Tragédie ale bylo zimní dobíjení baterie. Tento úkon si žádá rozebrat půl motorky, takže při první dobíjení jsem rovnou nainstaloval zásuvku na řídítka a pak dobíjel už jen přes ní. Motorku jsem nijak netunil, kromě páček jsem jen potáhl vnitřní černé plasty a zrcátka karbonovou fólií a nic víc. Na ten prasečí rypák (výfuk) jsem si nakonec zvykl,. Náhodou měl kolem 4000 ot./min. docela příjemný zvuk a nikdo na mě po ulicích nehrozil a na STK jsem měl vždy klid.

Motorka se cítí jako ryba ve vodě na pěkných silnicích, ale jezdil jsem s ní i po horách a do kempů a v pohodě, jen s tím tankbagem se blbě tankuje.

Zeda jsem, měl čtyři roky a dělala mi radost. Neměl jsem s ní žádný problém, bohužel je to typ motorky, kterého se nabažíte a toužíte po motorce dospělé.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JardaBar
JardaBar napsal 20.10.21 v 08:40 10b.

Více komentářů



TOPlist