Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 2.000Kč |
Dnes už pomalu kultovní design Není to kočkolap, ale stále přitahuje pohledy většiny kolemjdoucích. Skvělý stroj na kochání se po krajině po silničkách II. a III. třídy.
Jízdní vlastnosti poplatné době vzniku. Na okresky paráda, pár jízd po téměř prázdné dálnici mi bohatě stačilo na nevermore... Akcelerace do 70km/h ucházející, pak už je to adrenalin. Maximálka okolo 120, do 100km/h relativně příjemná jízda. Brzdy slabé, je třeba hodně předvídat situaci a zbytečně neriskovat. Na vibrace si nemohu stěžovat. Pro jednoho je jízda vcelku v pohodě (i když by trochu předsazené stupačky neuškodily), ve dvou je to utrpení.
Moje úpravy |
Oproti originálu má stroj navíc blinkry (z panelky, takže lze považovat za dobový tuning), řídítka s hrazdou (původní vlaštovky jsou na mne trochu nízko), vape 12V, vojenský nosič (neocenitelný!) a padací rám. Vše úpravy, které lze bez problému vrátit do původního stavu. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 3 |
Spotřeba oleje l/1000km | 1:40 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Trubkový jednoduchý, uzavřený. |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | cca 250km |
Obecné
Moje závady | Kromě zapalování a dobíjení, což vyřešilo nové VAPE, jsou asi nejvíc problémy s převodovkou - i přes GO motoru začala poměrně brzy vyskakovat trojka. Opraveno v rámci záruky u TK Moto, přesto se potíže opakují, pro změnu na dvojce (zavinil jsem si to ale asi sám - zřejmě odešlo gufero pod dynamem, vylítly otáčky a já nevěda co činit, jsem zkusil udusit motor přes kvalt - narval jsem vší vahou svých 100+kg přes zuby dvojku). Smůla je, že na náhradním motoru je problém ten samý. Netěsnící spoj koleno/válec vyřešila azbestová šňůra do kamen - těsní mnohem lépe než měděný kroužek. Brzdy - zřejmě ovalita bubnů, po cca 500km s novým obložením začala při brždění brutálně vibrovat přední vidlice. Tekoucí nádrž - zavařeno u TK Moto. Netěsní přední pravá vidlice, u jednoho zadního tlumiče se neustále uvolňoval "půlměsíček" aretace, neustále vyklepaná přední levá stupačka. |
---|