PROFIL MOTORKY

Jawa 350/354 Kývačka (1961)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ladis1973
Vloženo 19.11.2009
Aktualizováno 10.12.2015
Zobrazeno 8 868x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Hodnocení motorky
Nalezeno 35 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 2.000Kč
Silné stránky

Dnes už pomalu kultovní design Není to kočkolap, ale stále přitahuje pohledy většiny kolemjdoucích. Skvělý stroj na kochání se po krajině po silničkách II. a III. třídy.

Slabé stránky

Jízdní vlastnosti poplatné době vzniku. Na okresky paráda, pár jízd po téměř prázdné dálnici mi bohatě stačilo na nevermore... Akcelerace do 70km/h ucházející, pak už je to adrenalin. Maximálka okolo 120, do 100km/h relativně příjemná jízda. Brzdy slabé, je třeba hodně předvídat situaci a zbytečně neriskovat. Na vibrace si nemohu stěžovat. Pro jednoho je jízda vcelku v pohodě (i když by trochu předsazené stupačky neuškodily), ve dvou je to utrpení.

Moje úpravy

Oproti originálu má stroj navíc blinkry (z panelky, takže lze považovat za dobový tuning), řídítka s hrazdou (původní vlaštovky jsou na mne trochu nízko), vape 12V, vojenský nosič (neocenitelný!) a padací rám. Vše úpravy, které lze bez problému vrátit do původního stavu.

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 3
Spotřeba oleje l/1000km 1:40

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Trubkový jednoduchý, uzavřený.

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž cca 250km

Obecné

Moje závady Kromě zapalování a dobíjení, což vyřešilo nové VAPE, jsou asi nejvíc problémy s převodovkou - i přes GO motoru začala poměrně brzy vyskakovat trojka. Opraveno v rámci záruky u TK Moto, přesto se potíže opakují, pro změnu na dvojce (zavinil jsem si to ale asi sám - zřejmě odešlo gufero pod dynamem, vylítly otáčky a já nevěda co činit, jsem zkusil udusit motor přes kvalt - narval jsem vší vahou svých 100+kg přes zuby dvojku). Smůla je, že na náhradním motoru je problém ten samý. Netěsnící spoj koleno/válec vyřešila azbestová šňůra do kamen - těsní mnohem lépe než měděný kroužek. Brzdy - zřejmě ovalita bubnů, po cca 500km s novým obložením začala při brždění brutálně vibrovat přední vidlice. Tekoucí nádrž - zavařeno u TK Moto. Netěsní přední pravá vidlice, u jednoho zadního tlumiče se neustále uvolňoval "půlměsíček" aretace, neustále vyklepaná přední levá stupačka.


TOPlist