Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | 86 900 Kč (helma v ceně) ; současná cena 66 000Kč |
+ koncepčně jednoduchý čtyřtakt se slušným výkonem
+ živost motoru ve vyšších otáčkách
+ sice "tvrdší", ale jinak povedená 6ti-stupňová převodovka
+ slušná spotřeba (při pohodovém cestování i pod 2,7 l a při rajtování do 3,7 l)
+ tuhý a pěkně zpracovaný rám
+ jízdní vlastnosti a ovladatelnost
+ účinné a dobře dávkovatelné brzdy
+ univerzálnost
+ odolnost
+ vybavenost
+ použité komponenty uznávaných značek
+ vysoký a příjemný posez
+ celkem příjemný zvuk
+ v rámci možností pohodlí pro spolujezdce
+ originální design
+ přijatelná dostupnost dílů
+ dostatečný výkon světlometů (hlavně dálkové)
+ značné využití LED místo žárovek
+ dobrá pověst výrobce
+ český původ
- "zranitelnost" použitých zadních blikačů
- komplikovanost a náročnost některých servisních operací vlivem špatné nebo nulové přístupnosti (např.: kontrola ventilové vůle, vzduchový filtr)
- protivně velký zásah automatického sytiče po startu "polovychladlého" motoru
- chrastící řetěz na nerovnostech a při podtočení motoru
- nízko položená řidítka pro terenní využití
- pískající brzdy (hlavně ročník 2009)
- trochu mdlý projev motoru ve středních otáčkách
- malá rezervní zásoba paliva signalizovaná občas "zlobící" kontrolkou
- upevnění některých plastů
- neprobarvené plasty
- klidnějším jezdcům nemusí vyhovovat tvrdé odpružení, točivý charakter motoru, či trochu víc "supermotardovsky" klouzavé pneu
- ne zrovna ideální madla pro spolujezdce
- na slunci málo viditelné kontrolky
- nešťastně řešené vedení kabelu snímače rychloměru
- "dětské bolístky" a drobné nedokonalosti (alespoň u 1. modelového ročníku)
Moje úpravy |
* zvýšení řidítek o 43mm |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 3 |
Spotřeba oleje l/1000km | méně než 0,02 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | - ocelový dvojitý uzavřený trubkový - přední USD vidlice Marzocchy, průměr 40mm; zdvih 170mm; - zadní vidlice z Al slitiny; svařována; bez přepákování; pružící a tlumící jednotka Sachs; zdvih 190 mm; možnost přesazení centrálu a zvýšit tak sedlo |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Výška | |
---|---|
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel |
Obecné
Moje závady | 0 km - Vytržený přední úchyt sedla z nádrže (zřejmě vina prodejce) => oprava závitovým futrem 0 km - Drobně se mastící vidlice => bezplatná výměna gufera 3000 km - Povolený a ztracený šroub držící kryt řetězu => výměna za nový 3200 km - Tekoucí nádrž vlivem vady v místě úchytu bočního plastu => zavařeno 4200 km - Utržené očko pro pružiny na stojánku => opraveno a zesíleno 4200km - Poškození "paraboly" předního světla teplem od žárovky parkovačky => opraveno a žárovka vyměněna za LED 9500 km - Naprasklý úchyt výfuku => zavařeno a zesíleno 16000 km - Proskřípaná duše v zadním kole (pomalu ucházela) => výměna za menší duši 16300 km - Porucha čidla stojánku (následkem dřívějšího poškození při pádu) => čidlo vyřazeno z činnosti a odmontováno :-) 17500km - Tekoucí palivový kohout (podtlakový ventil) kolem kabelu čidla rezervy => kohout opraven 18000km - Prasklé spojkové lanko => výměna za nové 23500km - Ztracené sklíčko ze zadního světla => nákup nového světla 23700km - Tekoucí nádrž v místě úchytu bočního plastu => nádrž zavařena a nainstalované nové závitové futro 23700km - Tekoucí palivový kohout (podtlakový ventil) kolem kabelu čidla rezervy (podruhé) => kohout opět opraven 23750km - Ulámaný kabel od čidla tachometru => výměna (naletování) nové části kabelu v místě poškození a vylepšení vedení |
---|
Sport
Úpravy motoru | - doladění volnoběhu :-) - rychlejší sekundární převod |
---|---|
Úpravy podvozku | ...nesmysl, je dokonalej :-) |
Úpravy brzd. systému | Jen lehká změna nulové polohy pedálu a páčky. A místo záběru páčky. Jinak jsou perfektní :-). |