renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Blata 125 Motard (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Aleš-ák
Vloženo 31.5.2012
Aktualizováno 10.11.2013
Zobrazeno 9 028x
HODNOCENÍ PROFILU OD 29 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Konečně jsem si dopřál moji vysněnou motorku :))
Dovezl jsem si jí 31.května 2012

Více fotografii

Motorka koupena od Blanenskýho závodu Blata - Zkušenosti s prodejcem mám vynikající,vždy vychází vstříc...

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Poměrně dobré...

Recenze

Prodána 10.11.2013 do Jihlavy

No,jak bych začal,byla to láska na první pohled Pár známých Blatu má a když jsem jí viděl naživo,hned jsem měl jasno jaká bude příští motorka.Jenomže co se stávající motorkou? Po dlouhém přemýšlení jsem dospěl k názoru,že stávající motorku prodám,protože se v nejbližším čase rozpadne Začal jsem tedy hledat Blatu za rozumný peníz,ale nedařilo se,tak jsem to vzdal...Po dlouhé době jsem jen tak vlezl na stránky www.blata.cz a tam jsem zrovna uviděl tuto Blatu jako předváděcí motocykl s 12 800km a samozřejmě se zárukou.Popravdě řečeno měl jsem velké štěstí,protože o ní byl prý velký zájem..V pátek byla na stránky vložena a tak jsem neváhal a v pondělí ráno jsem do Blaty volal,abych jsem si jí do čtvrtka zamluvil...
Takže už jsem nemohl ani dospat čtvrtečního rána,vyseděl jsem si pár ukrutných hodin ve škole a už se pro Blatičku jelo.Když jsem přijel do Blaty ,stála tam už připravená,po důkladném okouknutí a projetí jsem se rozhodl,že jí opravdu koupím.Poté jsem zjistil,že Blata by se už moc asi ve firmě neohřála,protože kdybych jsem si jí nekoupil jel by si pro ní nějaký pán až ze Slovenska..
Vyrážím po ose 120km domů,při jízdě zjišťuji,že Blata je úplně jiný kafe než předchozí motorka,je vidět,že si páni konstruktéři dali záležet..S nadčením tedy jsem přijel domů, a po krátké pauze vyrážím za kamarádem.Když Blatu spatřil,nemohl uvěřit svým očím,co to vidí,protože o Blatě také uvažoval.Moc se mu líbila...
Ten den jsem jezdil až do noci.Za první den najezděno 160 km.
Jsem rád,že Blatu vlastním,doufám,že bude jezdit bez dalších sebevětších poruch a já bez pokut



www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch



Najeté Km
Sezóna 2012 -- 5724km
Sezóna 2013 -- 6155km
Celkově najeto 11879km

Kvalty/rychlost:
1. 35km/h
2. 54km/h
3. 67km/h
4. 87km/h
5. 94km/jh
6. 125km/h

Technické parametry:
délka: 1984 mm
šířka: 847 mm
výška (bez zrcátek): 1110 mm
rozvor: 1345 mm
výška sedla: 913 mm
světlost: 283 mm
pohotovostní hmotnost: 118 kg
nosnost: 162 kg
kapacita nádrže: 11 (rezerva 0,6) L
typ rámu: uzavřený,trubkový,ocelový
zdvih předního zavěšení: 170 mm
zdvih zadního zavěšení: 190 mm
přední pneumatika: 110/80 - 17"
zadní pneumatika: 130/70 - 17"
přední brzdový kotouč: 280 mm
počet pístků přední brzdy: 2
zadní brzdový kotouč: 220 mm
počet pístků zadní brzdy: 2
motor: 4T jednoválec
počet ventilů: 2
rozvod: OHC
chlazení: vzduchem
objem: 125 ccm
kompresní poměr: 10:1
vrtání x zdvih: 57 x 48,6 mm
max. výkon: 9,9 kW (13,5 k) / 9600 min-1
max. kroutící moment: 10,6Nm / 8500 min-1
kapacita oleje: 1L
zapalování: CDI Vape
startér: elektrický
počet převodových stupňů: 6
maximální rychlost: 125 km/h
akumulátor: 12V 6,5Ah
potkávací světlo: H3 55W
dálkové světlo: H3 55W

Agregát
Převodovka,hlava,válec,spojka,kartery a tak dále jsou od Italského výrobce Morinni.Ale například vyvažovací hřídele a nebo kryty motoru jsou už vyráběné přímo v Blatě.Ale pojďme na vlastnosti agregátu...Když se chce jet svižnější jízda ,motor se musí víc točit do otáček a ve správným poměru řadit..Při šplhání na prudký kopec se musí motor točit, točit a zase točit!“ Jakmile se s otáčkama dostane pod 7000 ot./min je to utrpení .Ve vysokých otáčkách je Blata 125 BXM prostě ve svém živlu!.Pohodovou jízdu zvládá už od spodních otáček.Převodové stupně padají velice přesně. Co bych motoru vytkl a dal větší mínus je poruchovost VAPE zapalování a volnoběžných spojek,na které trpí velice často..Doufejme jen,že tyto mouchy dovychytají v Blansku rychle!







Rám a Podvozek
Asi nejsilnější zbraní je rám,který opravdu nezklame ani při těžkém terénu.Všechny sváry jsou naprosto výstavní.Blata se také může chlubit zadní kyvnou vidlicí z Alu slitiny.Menší mínusko je,když BXM chcete tahat v terénu.Je totiž nižší než BXE a ty sériové pneumatiky toho také moc nezvládnou,ale při použití správných pneumatik se bude chovat v terénu vcelku na výbornou.
Brzdy jsou velmi agresivní ! Radiální dvoupístek vpředu ve spolupráci s radiální pumpou dovede dělat velké věci.! U modelových ročníků 2009 brzdy nepříjemně pískají.





Ovládání
Také velké plus.Jak se to říká ? Padne jak prdel na mísu ? V tomto případě to je tak,že Blata sedne na silnici velice dobře,ať ovládáním nebo designem,ale nebudu předbíhat..Už i sériové pneumatiky Mitas drží dobře,ať na suchu,štěrku či mokru. Některým jezdcům může vadit nižší položení řídítek,mě osobně to moc nevadí Ovladače na řídítkách od Domina,jsou na svém místě.Rozpoložení tlačítek je tak,jak by jste je hledali..Digitální tachometr od firmy AceWell má opravdu bohatou výbavu.Takový to computer může nabídnout málo která ´´stopětadvacítkaˇ´ a toho páni konstruktéři z Blanenského závodu využili



Vzhled a výbava
Tak v tomto je také Blata jedinečná.S geometrickýma a zaoblenýma prvkama se nešetřilo. Řekl bych ˇ´nadčasový designˇ´ .Výhoda také je,že plasty netrpí vibracemi a tím také následným nepříjemným rachocením a praskáním.O přední tlumící a pružící soustavu se postarává obrácená vidlice od firmy Marzocchi,která je tužší ale na naše silnice a trocha endurka velice přijatelná.Zadní centrál je od firmy Sachs který taky zaslouží palec nahoru. Jak bylo už zmíněno digitální computer je od AceWell.
Osvětlení si také zaslouží zmínku,protože o vše se postarávají LED diody a v přední masce čočky s H3 halogenovými žárovkami.Když už jsem u té výbavy,pod sedačku se vejde s přehledem motolékárnička,doklady a sériové nářadí,také od české značky nářadí Tona.Co je na Blatě čínské,jsou zpětné zrcátka,ale v nich je vidět krásně a ještě klakson.Jinak vše je Made in Czech nebo Italy,jako například špicové ráfky,které se vyrábí v provedení chrom nebo ve stříbrné barvě..








www.youtube.com/watch

www.youtube.com/watch

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
BoBo1
BoBo1 napsal 20.10.13 v 17:04 10b.

Ahoj krajane moc pěkná recenze. Blata je skvělá ať to lítá

komatkiller
komatkiller napsal 04.08.13 v 14:16

Brutální stroj :)

dalila
dalila napsal 24.06.13 v 18:25 10b.

...hezky to máš napsaný,i motorka je to hezká. Pořádně piluj styl,třeba jednou bude litrovej motárdí Blata...

VajziK
VajziK napsal 15.01.13 v 19:11 10b.

Moc pěkná recenze a pěkná udržovaná česká mašina ve správných rukou, také ti přeju plno kilometrů bez poruch a hlavně bez nehod.

Olísko
Olísko napsal 06.01.13 v 21:45 10b.

Parádní strojovna.Parádní profil.Parádních 10 bodů .

Více komentářů



TOPlist