renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DR 800 Big (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ambro
Vloženo 13.3.2009
Aktualizováno 13.3.2009
Zobrazeno 4 926x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Co říct? Miláček, který už nepůjde z domu. Dokonalý zvuk, úžasný krouťák od spodních otáček, pohodlnost sama na cestování i výlety, design, který budí respekt, vcelku příjemná spotřeba.

Více fotografii

Recenze

Moje první motorka byla Jawa 250 Panelka. Po ní jsme pořídili na cestování poněkud větší 350/640. Motorka dobrá na krátké projížďky a pokud možno ne ve dvou. Od roku 2005 jsem pracoval s myšlenkou pořídit si něco přeci jen většího a silnějšího. Začalo to tak, že kolega přišel s tím, že jeden známý má na prodej TransAlpa. V zimě 2008 jsem se tedy konečně rozhodl něco pořídit. Pořád jsem uvažoval o tom TransAlpu. A do toho přišel kolega s tím, že má v garáži tuhle hračku...



Musím přiznat, že se mi designově nelíbila tak jako TransAlp. Ale to vše vyvážil okamžik, kdy ji nastartoval a její velké jednokomorové srdce začalo tepat. A pak už stačilo nasednout a na 10 minut se jet projet a bylo rozhodnuto.



V dubnu 2008 jsme si tedy miláčka přivezli domů. Na rozdíl od minulé přitelkyně se mnou moje současná jezdí, takže první co bylo potřeba bylo pořídit jí něco na sebe a škopíček na hlavu. Na třetím výletě nám začala chybět možnost si pokecat a tak jsme začli koumat, jak postavit levně intercom... no... nakonec jsme koupili osbe Mouse a slouží už rok ke všeobecné spokojenosti. Jen jsme ho upravili přidáním konektoru a omezovacího rezistoru tak,. aby se v něm dal použít 9V akumulátor a dal se přímo v něm nabíjet, což doma děláme běžným 12V adaptérem do zásuvky a na cestách nabíjíme ze zásuvky na motorce během zastávek.



Za rok provozu se motorka jeví jako vysoce spolehlivá, pohodlná (i když po 400km v kuse už člověk taky neví, jak si má sednout) na cestování a výlety a schopná jet i po poli.



Báječně se cítí díky svému dlouhému a příjemně měkkému pérování na klikatých a ne úplně dokonalých horských silnicích a v kopcích. Tam si lze jízdu skutečně vychutnat. Na rozdíl od silničních motorek, jejichž piloti i spolujezdci se z vyjižděk po horách vraceli více či méně vyklepaní.



Motor příjemně táhne už od spodních otáček, i když je potřeba jej točit nad 3.000, protože pod těmito otáčkami má tendence škubat a kopat zpátky. To je ale dané tím, že má přeci jen pouze jeden válec.



V zatáčkách se chová příjemně stabilně (minimálně ve srovnání s Jawami), i když ve vyšších rychlostech dá celkem dost práce ji sklopit. Opět je to dané konstrukcí a vysokým těžištěm. Díky své světlé výšce si dokáže poradit i v terénu, i když bych s ní do skutečného terénu nejel, protože udržet v terénu na kolech téměř 1/4 tuny není žádná psina.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jenik789
Jenik789 napsal 02.07.09 v 07:53

Jooo pan DoktoR Velky . Do kdy se BIGous vyrabel? Jen co mi na nem vadilo, kdyz jsem si ho pujcil, ze se moc zveda, ale to jsem mel i u maleho DRka. Kroutacek ma jinak excelentni

BIG-daddy
BIG-daddy napsal 30.05.09 v 11:21

Je vidět že víš co píšeš,super napsané,s tím převážením máš recht,zničil jsem tak 2 kufry.

Jarky
Jarky napsal 11.05.09 v 14:26

fak moc pěkny DR 10b

V2.forever
V2.forever napsal 15.03.09 v 22:25

Moc pěknej,dobrá volba.Taky jsem nadšenej a souhlasím s tím terénem,tam je to makačka...Dokud to jede tak je to dobrý ale jak se zasaví,je konec

rozawaran
rozawaran napsal 14.03.09 v 18:38

Parádní strojovna

Více komentářů



TOPlist