BIG,nevím co jiného by bylo výstižnější?.Na cestování si myslím tak akorát.Do terénu těžká,ale dá se.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - jgapegjo ngůowaeifunůefugjsrůgjmg roi riguje\ispfu§\egopure peofjegierpo\gjpeos eopugjepogjrizhgb\npihg!Eiut §eihg\§eoihg!PEO§gzi §risog rpri\srojgú\orp\j§rojh
Recenze
Big se mi nějak líbil snad odjakživa.Je to moje první motorka a nevím jestli to bylo úplně rozumný,no ale zvykám si na ní a už se dá říct,že "krizovky s manipulací na místě" pomalu skončili.Mám jí třetí týden a asi 600km na okreskách,po Praze a trošku terén.Taky první pád na tankodromu v Lešanech.Ale bylo to při zastavení a pravou nohou sem nějak nedosáh na zem,nebo co.(Byl tam rygol).Takže i první zvedání ze země.Je to dobrý-zvednu jí.
Jak jí popsat? - Je fakt velkej.V terénu se sní dá,ale chce to fakt sílu,nebo perfektně jí zvládat.225kg hovoří za vše.Líp se cejtí na silnici,s rychlostma kolem 100km/h.A je úplně jedno jestli je naložená nebo ne.Jen jí držet nad 3000ot.Díky vzpřímenému posedu na ní docela fouká,na druhou stranu je z ní ale dobrej přehled o provozu a to je dnes dost důležitý.
Výkonově stačí tak do 120,to upaluje fakt pěkně,pak jede pořád,ale už to nemá tu razanci.Chlapci na supersportech se přestanou smát.Je to přeci enduro.A tak se nebudem bavit o rychlostech nad 150km/h.Je to o tom pěkně se projet a neřešit asfalt,polňačku nebo lesní cestu.Na Bigu se dá jet fšude o:).Takže jestli chce někdo velký enduro a nechce předraženou Afriku,Big je podle mne dobrá volba.Já sem z něj nadšen.
Jak budou přibývat km a zkušenosti,zkusím to tu nějak doplnit.
Tak.Zkušenosti po čtyřech měsících a cca 4000km.
Asi největší plus je,že ho nepotkáte na každym rohu.Já za celou dobu potkal dva:jeden 750 a jeden 800.Na druhou stranu se těžko shání někdo s Bigem na společnou vyjížďku.
Co se týká jízdy po silnici,nemám problém se držet lidí na silnicích,když je zatáčkovitá trasa.A když je rozbitá,sem dokonce rychlejší.:o)Horší je to při předjíždění když se jede cca 90-110.To se musí docela přemýšlet,protože zrychlení už tam moc není.Na delší cestu se dá v pohodě držet tak 120.Umí i 160,ale to je už pěknej kalup.
Co se týká jízdy v terénu,tak se není čeho bát.Když si to člověk osahá a má správný gumy(Blbý Metzelery sou dobrý na asfalt,ale jinak na .Takže se vracím k nějakejm víc do terénu.) dá se vyjet a sjet snad vše.Výkon nechybí nikdy ale počítat se musí teda s váhou.
A nějaká údržba?Jen leju benzín a čistím řetěz.Spotřeba oleje je nulová.Motor se roztočí na první stisknutí startéru.Nic víc mě zatím nenapadá.
Tak Big bude asi na prodej.:o((
Nějak mě to táhne zkusit něco jiného,abych se pak pokorně vrátil k nějakému enduru.:o))
Takže je to tak.:o((
Big je od teďka k prodeji.
Takže dne 13.7.2011 Big prodán novému majiteli.Snad bude sloužit tak dobře jako mě.
pěknej jednovál
Recenze i moto super, takže za 10 bigoušků
Akorát by mě zajímalo jak si BIGA dostal z potoka ven ?
To za tebou jezdí záchranáři s vyprošťovákem ?
Hezký BIG kladivo. Mě se taky špatně hledá stejna motka na vyjíždku. To je úděl vyjímečných motorech.
Pěkná a velice zachovalá tak at ti dobře slouží dávám 10B
pěkná motorka,at ti slouží mnoho km