PROFIL MOTORKY

Suzuki DR 800 Big (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Nico
Vloženo 17.2.2008
Aktualizováno 17.5.2023
Zobrazeno 5 164x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Pěkné cestovní enduro... Změna pro pohodlnější cestování.

Více fotografii

Výška jezdce: 184 cm

První dojmy - Všestranná motorka na cestu i do terénu.

Recenze

Teprve se seznamujeme, takže moc zkušeností jsem ještě nenasbíral. Ze všeho nejdříve jsem si musel při přechodu z CBR zvyknout na některé specifické vlastnosti jednoválce, nemluvě o tom, že je to i přechod ze silnice na enduro, takže i úplně odlišná technika jízdy

Po té, co jsem BIGa testoval hlavně na silnici a byl jsem mile překvapen jeho jízdními vlastnostmi a hlavně pohodlím, jsem se opatrně pustil i do lehčího terénu. Mohu konstatovat, že je to opravdu všestranný stroj, který nemá problém s žádným typem silnice, cesty... i necesty Jedna z věcí, na kterých ale ještě určitě zapracuji, jsou pneumatiky!!! I přes varování zkušených enduráků jsem se do terénu pustil na svých současných silničních gumách a můžu říct jediné... Při nejbližší příležitosti přezuju na "špunty"! Jedna z mála věcí, které s BIGem opravdu nechci zažívat a když, tak co možná nejméně, je válet se pod ním někde na mokré travičce nebo ve voňavém blátíčku... ne-li něčem "voňavějším" ) Podle doporučení asi zvolím mitas E09 vzhledem k jejich cenové dostupnosti a dobrým referencím. Ještě zvažuju Continental TKC 80...

To je pro tentokrát asi vše. Dodal bych snad už jenom jedno... Svou motorkářskou kariéru jsem začínal, jako mnoho z nás, na dvoutaktech české výroby (v mém případě ČZ 125), potom přišla jawa 350 překopaná na choppera. CBR byla obrovský skok a myslel jsem, že je to přesně to co mi vyhovuje. Nedal jsem na silnici a sto kobyl pod zadkem dopustit. Jenže jsem už od přírody zvědavý a při pohledu na spokojené, blátem, prachem a kdo ví čím ještě umazané tváře kamarádů enduráků jsem se rozhodl to taky vyzkoušet a koupil jsem BIGa... A víte co?... Nemusím jet 200km/h... Nemusím škrábat kolenem asfalt v zatáčkách... Nemusím být v cíli dříve než ostatní... A přes to všechno si jízdu užívám mnohem mnohem více, než kdykoliv předtím

Přeji všem, ať už řídíte cokoliv, monoho šťastných kolometrů a bezpečné návraty domů.

Nico

-

Tak nakonec jsem obul na BIGa TKCéčka a je to božííí!!! Teď ještě aby něco vydržely... ) Zatím mám na nich najeto necelou tisícovku. Opravdu mohu doporučit těm, kteří chtějí enduro-pneumatiky, které bezvadně jedou v terénu, ale i na silnici vám dovolí hodně.

Nico

-

Nedávno dostal BIG nový výfuk ) ixil xtrem short ) Teď je to teprve pořádnej dunivej hrom!!! )

-

Tentokrát jsem obul na zadní kolo Mitas E-09. V terénu lepší než TKC, na silnici jsem ji ještě nevyzkoušel za deště, ale jinak O.K. Teď ještě kolik vydrží... TKC zvládla 9 tis. silnice/terén 60/40.

Nico

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
tomcruise77
tomcruise77 napsal 17.05.23 v 16:17 10b.

-Jandys-
-Jandys- napsal 27.03.14 v 13:57 10b.

Dobrý a hlavně pravdivý popis motorky a taky proč zrovna jít na Biga Jasných 10.Bigů

Pája13
Pája13 napsal 04.12.11 v 22:07

Krasavec.Tak ať dělá na jaře jen a jen radost. 10 bodů.

Mr.Petr
Mr.Petr napsal 24.12.10 v 10:40

parádní big i fotky tyhle velké jednoválce jsou super

Vlado
Vlado napsal 21.12.10 v 11:17

Pěknej kousek,at slouží za 10b

Více komentářů



TOPlist