renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DR 800 Big (1991)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kawajawa
Vloženo 30.9.2019
Aktualizováno 17.6.2020
Zobrazeno 3 705x
HODNOCENÍ PROFILU OD 25 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nemám slov...to se nedá popsat, to se musí vidět a zažít. Je tak hnusná až je krásná. Zas je to mezityp 800 v rámu 750..

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Obrovský kladivo Skvěle ovadatelný Příšerný výfuk... už je vyměněný za otevřený Creptus. PS:Když si budete myslet, že začlo střílet dělostřelectvo nebo tak něco, tak to jedu s DoktoRem na výlet :))

Motorku bych doporučil pro - Pro nikoho se zoofobií, protože po probuzení z něj vyskákalo takových zvířátek, že jsem si mohl otevřít zverimex.

Doplňky na motorce - Myší hnízdo ve vzd. filtru, nespočet druhů pavouku a dalšího hmyzu, okrasné dřeviny v kolech...

Recenze

Tak zas jednou (opět) máčím čumák ve zlatavém moku u ohně hned vedle výčepu a jak to tak bývá, příjde chlapík, se kterým se dám do řeči o jedné stopě :)
No a co z něj nevypadne!!! Že mu na zahradě stojí už léta DoktoR a že už na něm nejezdí, nemá čas, děcka manželka a další pohádky
Zahradu má hned pod hospodou, tak jsem se sním domluvil, že se příjdu podívat. Trvalo to cca tři týdny, než jsem se ozval. Má představa byla, že stojí, alespoň pod střížkou a pod plachtou, nejlépe v gáraži.
Jenže to jsem si jen myslel...hned za brankou, křoví, hromada dřeva a v rohu zelená plachta..no co tam asi mohlo být?
Vyškrábali jsem se na horu dřeva a odkryl jsem plachtu...špinavý, olezlý, všude pavučiny, skrze kola rostlo křoví, prostě nepopsatelný, chudák. Jak dlouho tam stál si už chlapík nepamatoval, jen že s ním najel cca 1000km sejmul srnu a odstavil.
No jistě, že jsem tam Doktora nemohl nechat, sice potřebuji na autech udělat pár dražších odborných zásahu, ale DoktoR je DoktoR. Takže se plácnu přes kapsu :)
Do týdne byl vyproštěný, formality vyřízený a už se vezl..
Hned jsem se dal do oživování.
Takže karburátory vyčistit, seřídit, vylít chcanky z nádrže.. jo poslední STK platná do 2012... natáhnout nové hadice, kontrola el. soustavy, kontrola vzducháče..no tam si nějáký hlodavec udělal pelech, takže jsem tu papírovou vložku vytrhal a provizorně jsem tam nacpal molitan. Kontrola oleje, dolil jsem cca 2 litry z celkového objemu 2,6l. Motorku jsem při převzetí ani nezkoušel byla tma, baterka KO, takže jsem doufal.
Motor se naštěstí točil tak nezbývalo než se modlit. Týral jsem ho asi tři hodiny, kuckal, plival, střílel...a pak zabušil, zadunil a naskočil. Ječel jsem jak malá holka...žije!!!
Chvíli hulil, ale to pominulo. Takže nastrojit, dofouknout a jelo se...hned první jizda 100km okruh..druhý den asi 180km.Bez jediného zakuckání, prostě dokonalý.
Teď budu chvíli sledovat jak mu chutná olej a pak se uvidí. Jinak motor si jen ševelý bez jediného pazvuku, nebo obláčku modrého kouře, i když řetízek od vyvažováků bude potřeba napnout, ale to je prkotina. Hlavu to má údajně po repasi, to by odpovidalo i tomu, že to musím startovat přes baterku z Multikáry, komprese jak prase. Ještě tomu prý tečou šavle, předek je odskákaný, ale DoktoR si tu péči prostě zaslouží...
Já z té mašiny prostě chčiju.. :)))
11/20019 takže najeto už něco přes tisíc km. Hrozný trápení s karburátorama, kdy to ze začátku jelo peckově a pak to začalo kuckat na pětku, stejně jak její menší sestřička 600. Ve finále jsem zjistil, že na seřízení hladiny je nejlepší hadičková metoda. Teď jede jak splašená koza se spotřebou 5,3l/100. Olej si trochu pápné, ale nic tragického na svůj věk, takže do motoru se už víc hrabat nebudu krom běžné údržby. Chcaly vidle, takže nové gufera a tlumičák...neskutečný rozdíl a neuvěřitelně jednoduchá výměna stačí dva dlouhé nastavce, ráčna a matice osy zadního kola :)).Zadek je trochu měkčí i když je pružina na doraz, asi nechám namotat novou pružinu o pár závitů delší a silnější. Bohužel už jsem stačil udělat pár šrámu na plastech a o vikendu na plexi, ale kdo o nich neví nevšimne si. Taky jsem trochu poladil karburátory vrtačkou aby měli lepší reakci na plyn a musím říct že je to hodně znát :))
04/2020 tak jsem si pro jistotu koupil padací rám, přece jen se znám a občas si někde ustelu :) Montáž v celku snadná a rychlá. Hodil jsem na sebe rychle hadry a vyrazil na Šumavu. Projiždím takhle Budějky okolo výstaviště v pravém v pruhu, v levém se ploužilo nějáké SUV , když už jsme vedle sebe tak ten kokot začne bez blinkru přejíždět do prava, no a samo, že mě nabral čůůůrák. Naštěští jsem nelehl, tak jsem zastavili, vyleze týpek a ptá se...To jste přejel vy do mého pruhu nebo já? Si ze mě děla prdel, debil? Tak jsem rychle zkoukl DoktoRa...naštěstí odřený jen padací rám, který jsem před hodinou namontoval a SUV zedřený jen ráfek. Nic jsem nesepisovali, trocha laku a bude jak nový a abych řešil pojišťovnu, na to prdím..nebýt rámu tak mám levou nádrž s nohou na sračku.
13.6.2020 modifikace dokončena, namontoval jsem zlatě eloxované rafky z DR650 a obul do pohledných drapáků od Maxxis na zadek a Pirelku na předek, kterou ještě přezuju, protože už něco pamatuje a jsem zní lehce nervózní v zatáčkách.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
krokoš
krokoš napsal 26.04.24 v 07:01

100 000 bodov za záchranu zombíka. Nech slúži a dlho ťa vozí.

krokoš
krokoš napsal 15.10.20 v 17:21 10b.

No, paráda, aj ten pokec, chválim, máš tých motoriek požehnane, tak nech ti slúžia.

-Jandys-
-Jandys- napsal 20.11.19 v 01:25 10b.

Je dobře že jsi se o něj takto postaral On si to zaslouží a budeš s ním jistě spokojený.

Milan1963
Milan1963 napsal 19.11.19 v 17:58 10b.

sego13
sego13 napsal 07.10.19 v 21:34 10b.

...ostavam v uzase zo sikovnosti ludi

Více komentářů



TOPlist