renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia RS 125 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník -Atero-
Vloženo 30.5.2016
Aktualizováno 30.5.2016
Zobrazeno 1 221x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Prostě italskej dvoutakt, kdo chce silnou a lehkou motorku na začátek, tak má asi jen dvě možnosti, RS a MITO. Pak tu jsou čtyřtakty , ale ty jsou dražší a slabší.

První dojmy - Na začátku jsem měl strach že je to moc silný a že se na silnici nenaučím. Pak jsem měl strach ze spotřeby, ale není tak špatná, nechápu lidi co jim to žere 10, asi mají děravý hadičky.

Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych ji spíš někomu kdo je zručnější a dokáže si věci opravit sám, nebo má alespoň někoho kdo mu poradí. Při výběru to chce jít určitě s někým, kdo tomu rozumí, ikdyž tomu rozumíte sami, protože spoustu věcí přehlédnete, jak už ji vidíte u sebe v garáži :D

Recenze

Před Aprilkou jsem měl zkušenosti jen s Fychtlem a Čezetou stopětasedmou, na těch jsem jezdil jenom polňačky, takže se silnicí žádné zkušenosti, proto jsem z toho měl na začátku strach.
Koupil jsem ji za 19 tisíc, první investice bylo chybějící zrcátko, plexi, olej do převodovky a do benzínu, čidlo světla zadní brzdy a náhon tachometru.

První problém nastal na technické, kde mi řekli že mám anglický světlo. Když jsem se podíval kolik stojí nový tak jsem radši to starý zkusil rozebrat a upravit doma. Asi tři hodiny mi trvalo dostat se dovnitř, přes nějakej silikon, ale povedlo se, trochu jsem upravil stínítko, znovu zalepil a technická bylo moje.

Další problém byla přívěra, ze které vypadlo lanko, nejspíš to bylo špatným seřízením přívěry. Odstrojil jsem teda plasty že to opravím. Na místě motoru jsem našel jen nějakou hroudu oleje a štěrku. po pár hodinách čištění jsem našel motor a mohl se pustit do opravy. Když jsem přívěru vymontoval tak jsem zjistil to nejhorší, lanko se vytrhlo z nože, (jinak byl naopak domek přívěry, nůž byl naštěstí správně) takže jsem měl dvě možnosti opravit nůž, který byl jinak v pořádku, nebo koupit nový za 3 tisíce. Naštěstí nebyl dřík nože moc zničený, takže jsem vyrobil mezikus, který nemá šanci se vytrhnout ani upadnout. nakonec jsem přívěru seřídil a nastartoval. hned jsem zjistil proč byl motor celý od oleje, gufero přívěry bylo tak staré, že kolem něj procházel i kouř, takže jsem koupil nové.

Po tom co jsem vychytal problémy po předchozích majitelích je vše v pořádku, až teď asi po půl roku jsem musel seřídit spojku, ale to je na pár minut.

Motorka jezdí přibližně za pět litrů, když jedu podle předpisů, když jedu nad přívěrou tak to bude víc, ale řekl bych že přes 7 se nedostanu, je plně otevřená a předchozí majitel ji nejspíš zpřevodoval do síly, takže jede okolo stočtyřiceti, pak už je omezovač, ale těch stočtyřicet je tam hned.

Najeto na ní zatím moc nemám, ale zatím jsem spokojenej, podle mě patří k nejlepším silničním dvácám, pokd ne nejlepší, hlavně co se týče poměru ceny a toho ca za ni dostanu, za 19k bych nekoupil ani dobrou čínu. Ta moje není v nejlepším stavu co se týče vzhledu, ale po mechanické stránce je naprosto v pořádku. Až budu mít víc najeto tak sem něco doplním.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Čadil
Čadil napsal 12.03.18 v 18:36 10b.

hezký stroječek.maš to krásne napsany.a jsi skoro od vedle,jak se ríká,za humny.tak jasných 10 bodiku.

Normik
Normik napsal 03.06.16 v 21:10 10b.

Pěkná mašina, ať ti to jezdí

Více komentářů



TOPlist