PROFIL MOTORKY

Honda CRF 300L (2021)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Fic6
Vloženo 27.4.2021
Aktualizováno 22.5.2023
Zobrazeno 8 366x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 20 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Fic6
Fic6 napsal 02.10.23 v 06:58

roman_v - nemá to na papíře. Dělal jsem to na motorce a snažil se trochu okopírovat masku, aby to nějak vypadalo. Je to chycené k brýlím. To plexi jsem si taky dělal. Tuším že to je polykarbonát.

roman_v
roman_v napsal 01.10.23 v 18:12 8b.

Zdravim,
diky za popisny komentar. K te hrazde na plexi asi zadny nakres nemas, ze? A to plexi jsi kupoval nebo take vyrabel?

Jamaican
Jamaican napsal 25.11.22 v 21:27 10b.

renka18
renka18 napsal 31.05.22 v 13:20 10b.

Vojta_M8
Vojta_M8 napsal 17.10.21 v 09:32 10b.

Dobrej popis, s 250L a Rally to bylo podobne, vsechno supr, jen ty tlumice, skoda, ze to nezvladli lip s tou 450L, uzivej!

Fic6
Fic6 napsal 12.10.21 v 13:16

Ještěrka - Tlumič Hyperpro HO03-7AA - je plně stavitelný (předpětí pružiny,odskok, pomálá a rychlá komprese), asi by stačil i emulzní tlumič který je o dost levnější. Dopředu pružina Hyperpro - ano je tam jenom jedna.

Ještěrka_125
Ještěrka_125 napsal 12.10.21 v 12:29

Výstižný a přesný popis. Mám jí také. Super motorka, která je lehká a vcelku z ní i dosáhnu na zem. Jen ten podvozek v terénu nestačí ani mě a dost často je na dorazech.
Jaký přesně tlumiče jsi tam dával? HyperPro tlumič s pružinou dozadu a samotné pružiny dopředu?

Krakatau
Krakatau napsal 04.05.21 v 15:12 10b.

Parádička, nech slúži!

lajken
lajken napsal 30.04.21 v 23:40 10b.

Krásná motorka , přesně po téhle koukám už přes půl roku. A konečně první recenze zde na motorkářích.. Díky za ní Jen jsem trochu zklamanej z toho podvozku, když to tak čtu (i když to už zmiňovali i zahraniční weby).

Dost se těším až upgraduješ ty tlumiče a napíšeš sem kolik to stálo a zda to pomohlo. Předpokládám, že dozadu by stačila jen trochu tvrdší pružina pro EU lidi a na předek by mohly pomoct progresivní pružiny.

Moje KL 650 Tengai mi přijde při jízdě mimo silnici či rozbité cesty už dost těžké a neohrabané (nemluvě o nedostatku dílů) a tuhle motorku zvažuji jako jeho nástupce, takže jsem opravdu moc zvědavej, až se rozepíšeš víc

Mig_35
Mig_35 napsal 30.04.21 v 13:35

RPG75 - po kolika hodinách jsi generálkoval? A z mussu, nebo z plezíru (cokdybyradšitoudělám)?

Rpg75
Rpg75 napsal 30.04.21 v 09:20 10b.

KTM 390 s podvozkem z exc to je sen. Sám vlastním půllitr EXC 6 let a za tu dobu dvakrát výbrus ,nikasil a píst , plus spousta dalších věcí. Finančně to radši nepočítám. A to závody nejezdím. Honda je to pěkná, ale pro mě mínus podvozek a slabší motor

Fic6
Fic6 napsal 30.04.21 v 08:52

Chápu tě. Ono třeba KTM by mohla vzít motor 390 a vložit ho do enduro rámu (né ostrého endura) se zdvihy aspoň 250mm a byl by z toho hit pokud by byla váha do cca 145kg. Ale asi nechtějí konkurovat svým EXC.
Snad někoho v blízké době napadne udělat nové tupé enduro 400 - 500 1vál s rozumnou váhou.

Mig_35
Mig_35 napsal 30.04.21 v 08:38

Mě to nikdo nevysvětlí. Proč je takový problém udělat takovou motorku jinde? Proč je takový problém do tohohle dát motor 450? Atd atd. Jinak EXC250F je výkonově podobná jako tohle, to zase není, že by to byl nějaký závodní motor, a na offmoto človíček, který se kolem motorek motá dlouhá léta psal, že viděl 250ky s 1000 mth a s původním pístem...

Fic6
Fic6 napsal 30.04.21 v 07:53

Mig_35 samozřejmě že za 20-30 nebudou vrcholové ohlinsy, ale myslím že si pomůžu. Porovnáváš nesrovnatelné. Takhle motorka nebude nikdy jak EXC 250F i kdybych do ní vrazil kilo . Zase na druhou stranu motor EXC nedá třeba 100 tis km.
Za měsíc by už mohly být jiné tlumiče, tak sem potom doplním jak to funguje.
Ano yamaha i kawa utřely, když je už teď Lková verze do konce roku vyprodaná.

Mig_35
Mig_35 napsal 30.04.21 v 07:38 10b.

Lepší tlumiče za 20-30 tisíc? Ty asi moc lepší nebudou. Cena dobrá, ale po úpravách budeš na úrovni EXC250F. Kdyby v Yamaze nebyly úplně dementní, tak si dají tu práci s homologací WR250R...

Hofix
Hofix napsal 29.04.21 v 19:24 9b.

Na fotkách je to pěkná motorka a naživo bude určitě superrr...

DejvGSR
DejvGSR napsal 27.04.21 v 19:53 10b.

Za mě skvělý stroj, nenáročný, spolehlivý, nízkonákladový, nízká pořizovací cena a přitom velké zážitky. Je to pracant co umí pobavit řekl bych jezdce od plenek po důchodce. Tak ať lítá, věřím, že si podvozek doladíž k obrazu svému. Jde to, vlastní zkušenost.

ScottRussell
ScottRussell napsal 27.04.21 v 10:35 10b.

Krásná motorka, taky jsem po ní hodně pokukoval Děkuju za super recenzi, přesně tohle mě zajímalo, jestli se od dob crf 250L někdo rozhodl utratit více peněz za lepší pérování (které vnímám jako největší slabinu), a bohužel se tak nestalo Jinak Designově moc hezký a určitě bych jí věřil co se týká spolehlivosti a pokud nainvestuješ do kitu od Ohlinsu, věřím i tomu, že bude dělat radost hoodně dlouho jako "téměř" nástupce perfektního materiálu DR-Z.

Beny73
Beny73 napsal 27.04.21 v 10:34 10b.

Super moto na vyblbnutí i na menší výlety cestou necestou pro vyšší postavy - já 189 cm Silně o ní uvažuji jako o druhé do stáje. Pro moje potřeby snad bude dostačující - tzn. bez větších enduro pasáží, ale běžná cesta + louka, polňačka a max. tak lehce kamenitá cesta pro objevování kouzelných zákoutí, kam Fazera nepošlu,...Ať Ti dobře slouží !!!

Fic6
Fic6 napsal 27.04.21 v 10:18

willsteven - píšu, že to je moje první nová motorka, takže první zdaleka není



TOPlist