Vlastník | Fic6 | |
---|---|---|
Vloženo | 27.4.2021 | |
Aktualizováno | 22.5.2023 | |
Zobrazeno | 8 366x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
Vlastník | Fic6 | |
---|---|---|
Vloženo | 27.4.2021 | |
Aktualizováno | 22.5.2023 | |
Zobrazeno | 8 366x |
roman_v - nemá to na papíře. Dělal jsem to na motorce a snažil se trochu okopírovat masku, aby to nějak vypadalo. Je to chycené k brýlím. To plexi jsem si taky dělal. Tuším že to je polykarbonát.
Zdravim,
diky za popisny komentar. K te hrazde na plexi asi zadny nakres nemas, ze? A to plexi jsi kupoval nebo take vyrabel?
Dobrej popis, s 250L a Rally to bylo podobne, vsechno supr, jen ty tlumice, skoda, ze to nezvladli lip s tou 450L, uzivej!
Ještěrka - Tlumič Hyperpro HO03-7AA - je plně stavitelný (předpětí pružiny,odskok, pomálá a rychlá komprese), asi by stačil i emulzní tlumič který je o dost levnější. Dopředu pružina Hyperpro - ano je tam jenom jedna.
Výstižný a přesný popis. Mám jí také. Super motorka, která je lehká a vcelku z ní i dosáhnu na zem. Jen ten podvozek v terénu nestačí ani mě a dost často je na dorazech.
Jaký přesně tlumiče jsi tam dával? HyperPro tlumič s pružinou dozadu a samotné pružiny dopředu?
Parádička, nech slúži!
Krásná motorka , přesně po téhle koukám už přes půl roku. A konečně první recenze zde na motorkářích.. Díky za ní Jen jsem trochu zklamanej z toho podvozku, když to tak čtu (i když to už zmiňovali i zahraniční weby).
Dost se těším až upgraduješ ty tlumiče a napíšeš sem kolik to stálo a zda to pomohlo. Předpokládám, že dozadu by stačila jen trochu tvrdší pružina pro EU lidi a na předek by mohly pomoct progresivní pružiny.
Moje KL 650 Tengai mi přijde při jízdě mimo silnici či rozbité cesty už dost těžké a neohrabané (nemluvě o nedostatku dílů) a tuhle motorku zvažuji jako jeho nástupce, takže jsem opravdu moc zvědavej, až se rozepíšeš víc
RPG75 - po kolika hodinách jsi generálkoval? A z mussu, nebo z plezíru (cokdybyradšitoudělám)?
KTM 390 s podvozkem z exc to je sen. Sám vlastním půllitr EXC 6 let a za tu dobu dvakrát výbrus ,nikasil a píst , plus spousta dalších věcí. Finančně to radši nepočítám. A to závody nejezdím. Honda je to pěkná, ale pro mě mínus podvozek a slabší motor
Chápu tě. Ono třeba KTM by mohla vzít motor 390 a vložit ho do enduro rámu (né ostrého endura) se zdvihy aspoň 250mm a byl by z toho hit pokud by byla váha do cca 145kg. Ale asi nechtějí konkurovat svým EXC.
Snad někoho v blízké době napadne udělat nové tupé enduro 400 - 500 1vál s rozumnou váhou.
Mě to nikdo nevysvětlí. Proč je takový problém udělat takovou motorku jinde? Proč je takový problém do tohohle dát motor 450? Atd atd. Jinak EXC250F je výkonově podobná jako tohle, to zase není, že by to byl nějaký závodní motor, a na offmoto človíček, který se kolem motorek motá dlouhá léta psal, že viděl 250ky s 1000 mth a s původním pístem...
Mig_35 samozřejmě že za 20-30 nebudou vrcholové ohlinsy, ale myslím že si pomůžu. Porovnáváš nesrovnatelné. Takhle motorka nebude nikdy jak EXC 250F i kdybych do ní vrazil kilo . Zase na druhou stranu motor EXC nedá třeba 100 tis km.
Za měsíc by už mohly být jiné tlumiče, tak sem potom doplním jak to funguje.
Ano yamaha i kawa utřely, když je už teď Lková verze do konce roku vyprodaná.
Lepší tlumiče za 20-30 tisíc? Ty asi moc lepší nebudou. Cena dobrá, ale po úpravách budeš na úrovni EXC250F. Kdyby v Yamaze nebyly úplně dementní, tak si dají tu práci s homologací WR250R...
Na fotkách je to pěkná motorka a naživo bude určitě superrr...
Za mě skvělý stroj, nenáročný, spolehlivý, nízkonákladový, nízká pořizovací cena a přitom velké zážitky. Je to pracant co umí pobavit řekl bych jezdce od plenek po důchodce. Tak ať lítá, věřím, že si podvozek doladíž k obrazu svému. Jde to, vlastní zkušenost.
Krásná motorka, taky jsem po ní hodně pokukoval Děkuju za super recenzi, přesně tohle mě zajímalo, jestli se od dob crf 250L někdo rozhodl utratit více peněz za lepší pérování (které vnímám jako největší slabinu), a bohužel se tak nestalo Jinak Designově moc hezký a určitě bych jí věřil co se týká spolehlivosti a pokud nainvestuješ do kitu od Ohlinsu, věřím i tomu, že bude dělat radost hoodně dlouho jako "téměř" nástupce perfektního materiálu DR-Z.
Super moto na vyblbnutí i na menší výlety cestou necestou pro vyšší postavy - já 189 cm Silně o ní uvažuji jako o druhé do stáje. Pro moje potřeby snad bude dostačující - tzn. bez větších enduro pasáží, ale běžná cesta + louka, polňačka a max. tak lehce kamenitá cesta pro objevování kouzelných zákoutí, kam Fazera nepošlu,...Ať Ti dobře slouží !!!
willsteven - píšu, že to je moje první nová motorka, takže první zdaleka není