Kymco Xciting 400
Redakční testy
Články
Technické údaje Kymco Xciting 400
2013 2014 2018 2019 2021
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 398 cm3 400 cm3
Výkon 25.9 kW 26.5 kW 24.9 kW
Výkon při otáčkách 7500 ot/min 7250 ot/min
Točivý moment 37 Nm 37.7 Nm 38.4 Nm -
Otáčky při max toč.mom. 6000 ot/min 6250 ot/min -
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Uspořádání válců Stojatý 1
Počet válců 1
Rozvod OHC DOHC OHC -
Ventilů na válec - 4 -
Vrtání - 84 mm -
Zdvih - 72 mm -
Kompresní poměr - 10.8 : 1 -
Příprava paliva Vstřikování -
Startér Elektrický
Počet rychlostí A -
Sekundární převod Řemen Přímý Řemen -
Typ rámu - Dvojitý kolébkový -
Materiál rámu - ocel -
Zdvih předního odpr. - 110 mm -
Zdvih zadního odpr. - 107 mm -
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče - 280 mm - 280 mm
Přední třmen - čtyřpístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo - 15 "
Zadní kolo - 14 "
Rozměr přední pneu 120/70-15
Rozměr zadní pneu 150/70-14
Rozvor 1570 mm -
Výška sedla 768 mm 830 mm 810 mm
Suchá hmotnost 210 kg -
Pohotovostní hmotnost - 209 kg 213 kg
Užitečná hmotnost - 165 kg 378 kg
Objem nádrže 12 l 12.5 l
Spotřeba - 4.2 l/100 km 4.4 l/100 km 4.1 l/100 km
Maximální rychlost - 140 km/h -
První cena - 159990 Kč 164990 Kč 166990 Kč 169990 Kč
Galerie Kymco Xciting 400 od uživatelů
Videa Kymco Xciting 400
Témata ve fóru o Kymco Xciting 400
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Skútry & mopedy Normandie, pláže vylodění 2 17.8.2023 09:03
Opravy a údržba Dlouhý krok zadní brzdy 3 11.8.2021 21:34
Skútry & mopedy X-max vs Xciting 7 18.8.2017 14:53
Skupiny
Průměrné hodnocení od 3 uživatelů
Motor
Průběh výkonu
9.3/10
Vibrace
7.3/10
Mechanická hlučnost
9.3/10
Zvuk
8.0/10
Spolehlivost
7.3/10
Variátor
7.3/10
Podvozek
Možnost nastavení
7.0/10
Jízda
Sport
8.0/10
Město
8.7/10
Cestování
7.7/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
6.5/10
Ceny servisu
5.0/10
Servisní síť
6.0/10
Dostupnost dílů
8.5/10
Nabídka doplňků
8.0/10
Servisní intervaly
4.5/10
Cestování
Pohodlí jezdce
8.5/10
Pohodlí spolujezdce
8.0/10
Možnosti uchycení zavazadel
5.0/10
Ochrana jezdce cestování
7.0/10
Ochrana spolujezdce -
Světla
8.0/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 7.38
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 4.35 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 2 uživatelů.
Kupující kteří dali Xciting 400 přednost
NekoupiliZ důvodu
Yamaha X-max 300 Na mě bohužel malá. Potřebuji si natáhnout nohy.
Honda Forza 350 Můj TOP favorit, bohužel dostupnost tragická. Na nové jsou ohromné čekací doby, zánovní prakticky nejsou.
Suzuki AN 400 Burgman První idea zůstat u Suzuki narazila na cenu. Téměř 200000,- za skůtra jsem nebyl ochoten dát
BMW C 650 Sport
Kymco AK 550 Proti Xciting není o půl ceny lepší.
Honda Forza 750 Zbytečně velká a drahá, nehodí se tolik do města.
Aprilia SR Max 300 ...přeci jenom už starší model,slabší brzdy
Kawasaki J300 ...při srovnatelné ceně menší výkon a základ je stejně Kymco :-)
Honda NC 700X DTTO jako Rebel
Honda CMX500 Rebel Skutr ma pro mne více praktického využití díky uloženému prostoru a kapotáži, která mi umožní věšti využití s ohledem na nepřízeň počasí
Yamaha T-max pořizovací cena by byla podobná, ale jednalo by se o bazarový vs. funglovka.
Aprilia SR Max 300 Slabší a méně pohodlný
Yamaha X-max 400 Dražší, slabší a méně vybavený
Suzuki AN 400 Burgman Už jsem měl dva.
Kupující místo Xciting 400 koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Piaggio X10 350 Nakonec jsem se nedostal ani ke zkušební jízdě. Bazarové jsem nenašel a navíc mě odradil i malý prostor pod sedlem.
Piaggio X10 350 poloviční prostor pod sedlem, nedostatek odkládacích prostor, nehezká konstrukce nosiče top case, autorizovaný prodej až 2014
Bazar pro Kymco Xciting 400 (rss)

TOPlist