Honda Africa Twin CRF1100L: Když to máte raději offroad
Dnes v 08:44
Dnes v 08:44
10.04.2023
11.10.2021
14.08.2020
28.10.2019
04.10.2023
27.08.2021
10.01.2021
02.10.2020
18.08.2020
24.07.2020
20.12.2019
11.10.2019
23.09.2019
2020 | 2021 | 2023 | 2024 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 1084 cm3 | |||
Výkon | 75 kW | |||
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min | |||
Točivý moment | 105 Nm | 112 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 6250 ot/min | 5500 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Řadový | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | OHC | |||
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 92 mm | |||
Zdvih | 81.5 mm | |||
Kompresní poměr | 10.1 : 1 | 10.5 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | |||
Materiál rámu | ocel/lehká slitina | |||
Zdvih předního odpr. | 230 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 220 mm | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 310 mm | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 21 " | |||
Zadní kolo | 18 " | |||
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | |||
Rozměr zadní pneu | 150/70R18 | |||
Rozvor | 1575 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 27.5 ° | |||
Závlek předního kola | 113 mm | |||
Světlá výška | 250 mm | |||
Výška sedla | 850 mm | |||
Výška sedla max | 870 mm | |||
Pohotovostní hmotnost | 226 kg | 231 kg | ||
Objem nádrže | 18.8 l | |||
Množství oleje | 4.8 l | 4.9 l | 4.8 l | |
Spotřeba | 4.9 l/100 km | |||
První cena | 364900 Kč | 369900 Kč | 374900 Kč | - |
Poznámka | volitelné snížené sedlo 825 mm, volitelné zvýšené sedlo 895 mm; verze s automatem DCT: spotřeba 4,8 l/100 km, hmotnost 236 kg | - | verze s automatem DCT: množství oleje 5,2 l, pohotovostní hmotnost 242 kg; verze se semiaktivními tlumiči Showa EERA: +2 kg |
Od Gargy007(2020)
Od Gargy007(2020)
Od zimirekm(2020)
Honda Africa Twin CRF1100L: Rozhovor s P...
Honda Africa Twin CRF1100L: Když to máte...
Krátké video z Bosny a Hercegoviny.
Honda má novou inovovanou Africu Twin
Honda Fest 2023 v Tatrách, to chceš zaží...
Honda CRF1100L Africa Twin vs. Triumph T...
Nevýhoda DCT převodovky - Honda Africa T...
Test - Deflektor bočního větru - Koupit ...
Moto výlet Archeo park Pavlov aneb Podzi...
Honda CRF1100 Africa Twin (2022) - vážně...
Honda CRF1100 Africa Twin (2022) Top Spe...
Honda Fest 2021: Podvanácté a opět top
KTM 890 Adventure vs. Honda CRF1100L Afr...
Honda Africa Twin 2022
Africa twin 1100 Adventure Sports - Inst...
Jakou vybrat Afriku?
Redakční Honda Africa Twin a poslední ta...
Jak se obléct na cestovní enduro?
Cestovní enduro připraveno pro terén: Co...
Honda Adventure Roads potřetí. Jezdci na...
Potomci legend: BMW R 1250 GS vs. Honda ...
Raw sound Africa Twin
Test letošní Afriky
Základní nastavení cestovního endura s r...
Dlouhodobý test Honda CRF1100L ATAS
Velký videotest nové Hondy Africa Twin 2...
Představení: Honda CRF1100L Africa Twin
Nová Honda Africa Twin
Honda představila prototyp True Adventure
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Afrika Twin 2024 | 13 | 18.4.2024 11:02 | ||
Enduro & funbike | Hrazda navigace | 7 | 17.4.2024 08:29 | ||
Silniční cestovní | Výber cestovného endura | 61 | 16.4.2024 08:33 | ||
Japonské | Afrika 1100, postřehy a zkušenosti | 727 | 4.4.2024 12:27 | ||
Silniční cestovní | Doplnky na novou 1100 | 20 | 3.4.2024 20:17 | ||
Silniční cestovní | Nejnižší cesťák Poraďte | 20 | 12.1.2024 11:08 | ||
Silniční cestovní | Náhrada za HY110 eliiy Power pro Africa Twin | 0 | 18.10.2023 09:51 | ||
Poradna | Originalni sedlo na AT1100 a Enduro jizda | 10 | 13.9.2023 20:28 | ||
Hledám, potřebuji | zadní nosič aby měl i madla pro spolujezdce | 0 | 18.5.2023 21:33 | ||
Pokec | Snizene sedlo na AT 1100 | 0 | 1.5.2023 16:29 | ||
Poradna | Svolávací akce CRF1100 - zastavení motoru | 13 | 6.2.2023 12:31 | ||
Poradna | vetrny stit | 35 | 13.1.2023 17:57 | ||
Poradna | Pridavna svetla na AT 1100 | 9 | 15.11.2022 18:40 | ||
Hledám, potřebuji | Opravdu top motoservis Písek/Strakonice pro Hondu Africa 1100 | 5 | 9.11.2022 16:51 | ||
Poradna | Original pneu na AT 1100 | 8 | 13.9.2022 20:22 | ||
Enduro & funbike | Honda CRF 1100L Africa Twin - zkušenosti s CarPlay | 5 | 28.8.2022 09:25 | ||
Výběr moto | Honda Africa Twin CRF1100L - ojetina a tipy a triky | 23 | 20.4.2022 14:18 | ||
Silniční cestovní | CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru | 169 | 11.4.2022 16:24 | ||
Enduro & funbike | Honda Africa Twin 1100 / 2021 | 6 | 10.1.2022 19:24 | ||
Enduro & funbike | pneu na Africu | 29 | 18.12.2021 22:09 |
Dvouválcové cestovní enduro v červeno -bílém provedení s automatem DCT .
Cestovní enduro na krátké i delší výlety. Návrat k Hondě po 12 letech.
Moje prvni Honda. Z velkych endur se mi zatim libi nejvic.
Původně jsem nad Afrikou vůbec nepřemýšlel, ale nakonec mi vyšla jako nejvhodnější pro mě, ať co s...
evidence servisni historie, CRF 1100L DCT 2022, frost black
Tak tedy výstižně jednou, dvěma větami. Hustá červená Afrika s podstatně větším zátahem než měla je...
Přechod z Hondy Africa Twin 1000 na Africa Twin 1100 DCT.
Chtěl jsem si udělat afriku podle sebe do trošku jiného stylu než mají ostatní ;)
Úžasná, nová, krásná, pohodlná, lehká potvůrka!
Moje třetí Honda (předtím Hornet 600, Hornet 900).
Moje druhá afrika . A jsem rád že jsem se k ní zase vrátil.
Moje třetí Honda (předtím Hornet 600, Hornet 900).
Moje prvni Honda. Z velkych endur se mi zatim libi nejvic.
Původně jsem nad Afrikou vůbec nepřemýšlel, ale nakonec mi vyšla jako nejvhodnější pro mě, ať co s...
Překonává očekávání. Každou další jízdou roste nadšení.
CRF1100 D Výborný univerzál pro každý den i na dlouhé cesty necesty.
Nová s DCT převodovkou, hezká, pohodlná, červená, prostě taková jakou jsem chtěl.
1...Brrr, 2...brrr, 3...brrr, 150 ... :-)
Dvouválcové cestovní enduro v červeno -bílém provedení s automatem DCT .
Afrika je ideální kompromis mezi silnicí a terénem
Chtěl jsem si někde v klidu lesa odpočinout od ruchu velkoměsta a promyslet si strategii na další dn...
Původně plánovanou víkendovou akci kamarádi odřekli (a stejně nemá být počasí), tak jsem se dnes asp...
Ještě před kalendářním začátkem jara jsme s kamarádem vyrazili přespat do oblíbeného kraje kolem Plá...
Chtěli jsme ještě jednou vyrazit přes noc, dokud je ještě slušné počasí. Přece jenom nemládneme, že ...
Už přes 10 let jezdím v říjnu do Krušných hor, bývá to taková poslední delší vyjížďka. První roky js...
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
KTM 890 Adventure | Negativní recenze co se týče úniku oleje a zamlžovani displeje. |
Yamaha Tenere 700 World Raid | Bál jsem se malého obsahu na větší vdálenosti, je více vhodná do terénu než na velké cestování. |
Ducati Multistrada V2 / S | Obava ze nespolehlivosti (možná zbytečná). |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Na to že jde o velkou cestovní motorku, tak moc zalomené nohy. Prodejce Yamaha mě "neoslovil". |
BMW F 850 GS | |
KTM 1190 Adventure | |
Kawasaki Z900RS | bola menšia na mna (mam 193 cm + nejake to kilo navyse :) |
Triumph Tiger 800 XC | Líbil se mi, ale po MT09 jsem chtěl jinou koncepci motoru |
KTM 1290 Super Adventure R | Mám vůči KTM předsudky :) a za cenu zánovní AT1100 je olítanější 1290R |
Honda CRF1000L Africa Twin | |
Moto Guzzi V85 TT | Slabší výkon.Je to Italka Ale jinak nádherný stroj v plné výbavě za hezké peníze. |
Yamaha Tenere 700 | problémy s dodáním |
Yamaha Tenere 700 | |
KTM 790 Adventure R | lehká , zábavná a za mě i pěkná .. jen ta spolehlivost :( |
Yamaha Tenere 700 | skvělá cena , nízká hmotnost , spolehlivost .. nízký výkon |
Triumph Tiger 900 Rally | nižší váha ale taky výkon |
KTM 890 Adventure | KTM 890 Adventure nový model roku 2021 je určitě lepší motorka pro mne ale pro spolujezdce je lepší Afrika, Takže jsem jako udělal radost manželce |
BMW R 1250 GS | Nemožnost objednání motocyklu v době nákupu, rovněž kompromisní sériová geometrie. |
KTM 1290 Super Adventure R | Nepříjemné zahřívání sedla a nohou od zadního válce, nevýrazný zvuk se sériovým výfukem, pro mě ne úplně padnoucí geometrie v sériovém stavu, diskutabilní vzhled. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Versys 1000 | cena |
Triumph Tiger 900 Rally | Tuze moc se mi líbí, ale nezkousnul jsem obří levý ovladač a komplikované ovládání infotainmentu |
CFMOTO 800MT | Strašně tvrdý nebo pro mě nepohodlný sedlo...jinak nádherná motorka.. |
KTM 1290 Super Adventure R | Určitě skvělá motorka, ale chtěl jsem něco z čeho jsi sednu na prdel... |
KTM 1290 Super Adventure R | Poražena cenovou nabídkou KTM |
Honda XL750 Transalp | - srdeční záležitost a sen, ale já moc nenarostl a chtějí za ni navíc přesně půlku Transalpa |
Triumph Tiger 1200 GT | Nevyužil bych její terénní potenciál, přijde mi nižší pro moji postavu. |
BMW R 1200 GS | Sázka na pohodlí. |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | |
BMW R 1250 GS | za mě je to takové celé plastové a nedotáhnuté |
Honda CMX1100 Rebel | pocitově, jak říkám (bez urážky), vysoká koza. Do terénu nikdy nepojedu, polňačku jednou za rok projedu na všem, nelíbí se mi drátěná kola, do města široká řídítka, a cena už vůbec ne. Ale to byl jen okamžitý nápad, který rychle odešel. |
Honda CRF1000L Africa Twin | Zbytečná elektronika navíc, ten tablet mi prostě nesedí |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | O Africe jsem snil a také jsem si ji slíbil. Ale pak se mnou začla občas jezdit manželka,transalp byl malej a na naše a moje ježdění mě vyšla suprtenerka nejvhodnější |
Moto Guzzi V85 TT | Moc plastu kolem. Je na každém rohu |
Honda VFR 1200F | Vyzkoušel jsem hodinku na Honda test days a vím, že si ji jednou pořídím. Úžasná, univerzální motorka. Prozatím rozhodly finance. |
Honda VFR 1200X Crosstourer | Malý výkon |
BMW R 1250 GS | Předtím jsem měl BMW R1200GS a nikdy mě nezklamala.Na Africe mi něco nesedlo. |
Yamaha Tenere 700 | mnohem složitější motorka, vysoká cena... |
Honda XL 1000V Varadero | Cena jednoznačně mimo moje možnosti v současné době ? |
Honda CB 500X | Moc velká a neohrabaná na manipulaci a každodenní použití |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | janisimo | honda_2020_africa_tw.pdf | 260 MB | CRF1100 All models- Service manual (ENG) 800 pages. |