Téma: Motor TDI bere olej - čím to je?
 
23.12.2010 v 22:03
Čím je to způsobené, že motor TDI z r. v. 2006 a při najetých 145tis. km (poctivých!!!) bere 1 litr oleje na 3tis. km? Díky za případné zkušenosti. Vím, že to po fóru asi nepůjde přesně určit, ale tak obecně by mě zajímalo, co to způsobuje. V expanzce na vodu emulze není a pod autem kaluž oleje taky ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

25.12.2010 v 15:58 | Nahoru | #1
[quote=PRiPaDoVaK]Pepa GSX-R> tak i kdyby to bylo PD... ono už jenom něco svědčí o tom že když nám do zákaznickýho centra přijede na autorizovanej servis octa 2.0 TDI PD, tak má turbo značky KKK... a když nám tam přijel ředitel školy s manželky A4 2.0 TDI, bylo tam turbo Garett... takže jsme u kořene problému ...

souhlas ale i s tou A4 Garett / made i Romania / to taky není žádná výhra

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

25.12.2010 v 20:31 | Nahoru | #2
nikec> jo, ve škodovce kvůli tomu bylo hodně vělky dusno že superb má lepší výbavu za hoooodně lepší peníze než ostatní koncernový auta... ale tak co, VW chtělo lidový auto za rozumný peníze, tak škodovka udělala to co chtěly ... k tomu turbu, i když je Garett Made in Romania, pořád to je lepší turbo než KKK... turba Garett používaj italové do všech turbomotorů... a např. Audi a Peugeot ho používá pro Le Mans... a když odspoupil peugeot, bylo to kvůli tomu že motor HDI je mrcha a vyskákaly písty nebo převodový kola , takže v turbu Garett bych neviděl úplně nevýhodu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist