globalmoto_kveten





Téma: SM nadšenci
 
10.12.2010 v 16:38
Hned na úvod možná některé z vás zklamu - v tomto vlákně totiž nejde o žádné sexuální praktiky, ale o "pokec" o té nejkouzelnější a nejatraktivnější ( ) motoristické disciplíně - supermotu...

Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...

a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...






Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23

SM nadšenci

21.6.2011 v 21:56 | Nahoru | #1501
Děkuji

SM nadšenci

22.6.2011 v 06:34 | Nahoru | #1502
PepaRMZ450> a ještě tady je cca 1000 fotek...

SM nadšenci

22.6.2011 v 07:24 | Nahoru | #1503
Děkan , včera než jsem psal o fotky sem, koukal jsem na Supermoto.cz a nebylo tam ani prd.

SM nadšenci

22.6.2011 v 08:50 | Nahoru | #1504
PepaRMZ450> jel jsi v Mýtě?

SM nadšenci

22.6.2011 v 18:19 | Nahoru | #1505
můj ty Ferdo, procházel jsem ty fotky z racestylu...ten svod na nových CRF je docela zajímavý ...

SM nadšenci

22.6.2011 v 21:45 | Nahoru | #1506
Ne ne, byl jsem jen čumět, ale pár lidí co tam jelo znám, tak jsem se chtěl podívat. Na té fotce je ,, tlumič hluku" kvůli normám. Třeba v Chebu to měří a jak máš moc hlučný výfuk nenechají tě jen.

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

22.6.2011 v 21:51 | Nahoru | #1507
Však je to hrozný jak tydle bestie řvou. Taky jeden z dúvodů mé obliby v 2T A to i přes to že 2T motárdů je jak šafránu (ikdyž já byl vždycky jinej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

23.6.2011 v 07:45 | Nahoru | #1508

Frantas píše: Však je to hrozný jak tydle bestie řvou. Taky jeden z dúvodů mé obliby v 2T A to i přes to že 2T motárdů je jak šafránu (ikdyž já byl vždycky jinej



Je pravda, že 2T motárdů je minimum. Byl jsem se podívat asi tak před měsícem na německém mistráku SM a tam nějaký byly. V jejich třídě jakoby naše S2 jel jeden na 2T 500 ccm, byla to Kawa a nejel vůbec špatně. V prvním závodě sice 2x padl, ale v druhémk dojel 4tý. Byl to zážitek slyšet ten dvoutakt a jelo to neskutečně. I u nás je sem tam vidět CR 500 a je to taky pěkný .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

23.6.2011 v 08:33 | Nahoru | #1509
PepaRMZ450> Jaký je rozdíl u SM 4T vs 2T když jsi to měl možnost zkoumat? Já žil v domnění, že se hodně využívá kroutícího momentu, který je u 4T větší, takže 2T bude "propadák". Nicméně podle toho co píšeš tomu tak není? :)

SM nadšenci

23.6.2011 v 10:11 | Nahoru | #1510
Pepa> na 2T jezdí v IDM i Jachinski, na Husabergu...a taky už něco vyhrál, takže to asi jde...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

23.6.2011 v 10:31 | Nahoru | #1511

Breakpain píše: PepaRMZ450> Jaký je rozdíl u SM 4T vs 2T když jsi to měl možnost zkoumat? Já žil v domnění, že se hodně využívá kroutícího momentu, který je u 4T větší, takže 2T bude "propadák". Nicméně podle toho co píšeš tomu tak není? :)

Tak, ze by mel 4T vetsi kroutak neni tak uplne pravda, pri stejnym objemu ho ma mnohem vetsi a ve tridach to bejva srovnatelny se 4T. Jde spis o prubeh vykonu, ale pokud se 2T drzi v otackach, tak jede mozna i vic nez 4T. Vyzaduje ale uplne jinej styl jizdy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

23.6.2011 v 10:47 | Nahoru | #1512
Uvalak> to mě právě zajímá ;o) co to znamená ... tuším, že se s tím jezdí rozdílně ... asi je nejlepší se svézt na obou, ale není možnost zrovna :(

2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

23.6.2011 v 10:50 | Nahoru | #1513
no tak hádám, že ti motor tak nebrzdí zadní kolo, takže se s tim asi hůř dá přijíždět do zatáček bokem ne?

(reakce na) SM nadšenci

23.6.2011 v 10:56 | Nahoru | #1514
fallen> Vím já ... já driftem ještě nejel, jen nechtěně a to jsem si málem strachy káknul ;o)

(reakce na) SM nadšenci

23.6.2011 v 10:56 | Nahoru | #1515

Breakpain píše: Uvalak> to mě právě zajímá ;o) co to znamená ... tuším, že se s tím jezdí rozdílně ... asi je nejlepší se svézt na obou, ale není možnost zrovna :(

No ja jezdil na 2T 5 let (vlastne porad jednoho 2T mam) a 4T mam pul roku a muzu rict, ze pro hobbika na SM 2T urcite neni, tezko se to popisuje, chces se to svist

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

23.6.2011 v 10:58 | Nahoru | #1516
fallen> Zadni kolo motorem na 2T skoro nefloknes, bude to tam potreba posilat pres zadni brzdu asi, ale nikoho kdo by jezdil na naky slusny urovni na 2T neznam abych se optal...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

23.6.2011 v 11:09 | Nahoru | #1517
Uvalak> No já právě slyšel, že dvoutakt nejede v nízkejch, je to zdechlý - musí se to točit. Koho baví točit, tak si užije hodně radosti, koho to nebaví - trápí se. Tím pádem to musíš umět a vědět kdy řadit. Výhodou je svižná jízda, protože je to lehčí - pokud to má stále otáčky.
Čtyřtakt naopak jede už od nízkých otáček - jede jako tank a tím pádem projede lépe těžší terén například (není třeba tak vytáčet). Nevýhodou je, že je těžší a neumí tak vystřelit, když se vytáčí ??

Platí pro SM i MX ne? ... takhle nějak mi to bylo vysvětleno ...

2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

23.6.2011 v 11:12 | Nahoru | #1518
no u 2t bych asi viděl špatně dávkovatelnej ten plyn, protože to je nic nic a pak mrda

(reakce na) SM nadšenci

23.6.2011 v 11:15 | Nahoru | #1519
fallen> Jo, to by mohl být ten kámen úrazu - že to musíš umět, ale je to zase sranda když to zatáhne hezky ...

(reakce na) SM nadšenci

23.6.2011 v 11:16 | Nahoru | #1520
Breakpain> Mno to je diskutabilni, do tezkyho terenu si prave 80% jezdcu bere 2T, prave kvuli lehkosti a tomu, ze nemaj pod priverou tak brutalni vykon (viz. Erzberg, indoor enduro apod.) na motokrose uz 2T odzvonilo, tam maj 4T v dnesni dobe jasnou prevahu. To, ze nebrzdi 2T motorem se skvele hodi na mokru, na korenech, kamenech atd. kdyz se podivas na startovku WEC, tak tam je porad 2T vic nez hodne. Jinak mel jsem 300 2T a od spoda jela hodne slusne a kdyz se dostala do otacek tak to trhalo pracky (mel jsem tam MX koncovku a racingovy zapalko - lehci setrvak, takze to hrozne letelo do otacek). Jinak na motardu je ten prubeh vykonu podle me skoro jedno, protoze tam drzis u omezovace i ten 4T, protoze jinak nejede (ja mam enduro tam to neni tolik znat, ale motokrosy jedou taky jenom na spici).

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

23.6.2011 v 11:18 | Nahoru | #1521

fallen píše: no u 2t bych asi viděl špatně dávkovatelnej ten plyn, protože to je nic nic a pak mrda

Tak to bylo hlavne u pulitru pred 20 lety, dneska v dobach privery se da uz prubeh naladit, ze motorka skoro vubec nekopne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

23.6.2011 v 11:25 | Nahoru | #1522
Uvalak> tak ja mel jen TM EN 125 98 a byl to nejhorsi provar myho zivota.. jen jsem na tech videich ted slyset ten zvuk 2T a dela se mi spatne a ta fungovala On/off

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

23.6.2011 v 11:27 | Nahoru | #1523
Uvalak> do perdéle ... to bude chtít ozkoušet ... jenže kde najdu nějakou obětavou duši ;o) ...

Napadá mě, nedělá se možnost pronájmu někde u tratě? Přijdu, zaplatím (ale rozumnou sumu ... né že zato dám 4 000) a půjčí mi stroj na pár hodin v rámci areálu tratě?

(reakce na) SM nadšenci

23.6.2011 v 11:39 | Nahoru | #1524

fallen píše: Uvalak> tak ja mel jen TM EN 125 98 a byl to nejhorsi provar myho zivota.. jen jsem na tech videich ted slyset ten zvuk 2T a dela se mi spatne a ta fungovala On/off

Jo tak u TMky a kor 125 se nedivim, ale zkus si projet nejakou moderni 300, treba EXC nebo Gas Gas a to jsou pouzitelny motorky s krasnym spodkem (na 2T)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

23.6.2011 v 11:44 | Nahoru | #1525

Breakpain píše: Uvalak> do perdéle ... to bude chtít ozkoušet ... jenže kde najdu nějakou obětavou duši ;o) ...

Napadá mě, nedělá se možnost pronájmu někde u tratě? Přijdu, zaplatím (ale rozumnou sumu ... né že zato dám 4 000) a půjčí mi stroj na pár hodin v rámci areálu tratě?

Na par hodin za par stovek ti nidko stroj nepujci... Jedina moznost je KTM days, tedka zrovna v sobotu porada KTM Shiva predvadecku 350 EXC-F a 300 EXC 2012, tak tam muzes dojet vyzkouset. Mail je info@shivamotoshop.cz Jinak ja budu pravdepodobne poradat naky okruh pro kamose na konci cervence, asi v Mejte, tak kdyz nas nebude moc (coz asi nebude), tak bude moznost pro par motardistu se pridat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

23.6.2011 v 11:52 | Nahoru | #1526
Uvalak> Díky, napíšu mu ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

23.6.2011 v 13:40 | Nahoru | #1527

Breakpain píše: Uvalak> Díky, napíšu mu ...

Hod jsem pak kde to je, a najakej casovej rozvrh, sice se u nas jedou zavody, ale kdyz by to bylo blizko tak bych moh stihnout oboje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

23.6.2011 v 14:02 | Nahoru | #1528
Uvalak> Prej to je jen pro známé - takže od jakého známého mám tuto informaci ;o) ... test pro veřejnost prý teprve bude ... ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

23.6.2011 v 14:25 | Nahoru | #1529

Breakpain píše: Uvalak> Prej to je jen pro známé - takže od jakého známého mám tuto informaci ;o) ... test pro veřejnost prý teprve bude ... ?

Jsem prave v kuloarech zaslech, ze Shiva v sobotu neco porada, ale nevedel jsem, co a ze je to neverny. Ale tim lip, aspon tam pojedu priste, nerek ti kdy to ma bejt pro verejnost?

(reakce na) SM nadšenci

23.6.2011 v 19:12 | Nahoru | #1530
Uvalak> Je to tajnůstkář .. ee
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist