Téma: SM nadšenci
 
10.12.2010 v 16:38
Hned na úvod možná některé z vás zklamu - v tomto vlákně totiž nejde o žádné sexuální praktiky, ale o "pokec" o té nejkouzelnější a nejatraktivnější ( ) motoristické disciplíně - supermotu...

Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...

a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...






Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

23.6.2011 v 10:58 | Nahoru | #1
fallen> Zadni kolo motorem na 2T skoro nefloknes, bude to tam potreba posilat pres zadni brzdu asi, ale nikoho kdo by jezdil na naky slusny urovni na 2T neznam abych se optal...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

23.6.2011 v 11:09 | Nahoru | #2
Uvalak> No já právě slyšel, že dvoutakt nejede v nízkejch, je to zdechlý - musí se to točit. Koho baví točit, tak si užije hodně radosti, koho to nebaví - trápí se. Tím pádem to musíš umět a vědět kdy řadit. Výhodou je svižná jízda, protože je to lehčí - pokud to má stále otáčky.
Čtyřtakt naopak jede už od nízkých otáček - jede jako tank a tím pádem projede lépe těžší terén například (není třeba tak vytáčet). Nevýhodou je, že je těžší a neumí tak vystřelit, když se vytáčí ??

Platí pro SM i MX ne? ... takhle nějak mi to bylo vysvětleno ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist