globalmoto_duben_nolan





Téma: Husaberg FE 390
30.11.2010 v 13:48
Zdarec. Máte někdo prověřenej tenhle stroj? Právě přemýšlím mezi tímto a Husqvarnou TE 310..

Husaberg FE 390

3.12.2010 v 12:31 | Nahoru | #61
Tak panove uz ma nekdo to TE310? Chtel bych srovnani s 250kou...

(reakce na) Husaberg FE 390

3.12.2010 v 13:53 | Nahoru | #62
Troj11> a to jsi úplně zavřel tu přívěru co to šlo?

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 390

31.1.2011 v 16:11 | Nahoru | #63
Tak dúfam ze mi dovolite sa pripojit. Ja osobne som si kúpil Husaberg FX 450 2011. Vynikajúca motorka. Bola sice drahšia ako ostatne mašiny bezne stoja, ale myslim ze sa mi oplatilo. Jazdi sa mi na nej vynikajuco. Je lahko ovladatelne a je to proste zabava. Mozno ma par kilo navyse ale aj ked som ostal niekde v hore vysiet tak som stym nemal nejak problem a to niesom ziadny pan Olympia :D Ja ti osobne doporucujem, ze ak budes mat moznost tak sa na tom bergu zbehni odviest a potom uvidis. Co sa tyka HQ tak HQ je dobra pila :D Neviem ci uz vyriesili tie problemy so spolahlivostou ale nikdy som nic dobre na nu nepocul, ale teda ani nemam osobnu skusenost( aby som jej nekrivdil )....

Mozno som trosku zaujaty ale tak do svojho bergu som sa beznadejne zamiloval, tak mi to musite odpustit :D

(reakce na) Husaberg FE 390

31.1.2011 v 17:57 | Nahoru | #64
insanetoy> 450kou zetorem husabergem jdi vis kam ted je moda lehkejch a tocivejch 300-400ccm a nejmensi vaha.
TE310 vidim ja.

Balouch - Diky za vycerpavajici srovnani chovani EXC400-450 presne toto jsem si cetl ve srovnavackach

Naposledy editováno 31.01.2011 17:59:15

2 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 390

31.1.2011 v 17:59 | Nahoru | #65
Osobne 390 mam, svezl sem se na FE570 s Akrapovičem - zbytecny peklo,takovej vykon v hobby vyuzije malokdo, FE450- normalka, 390 je pekne hrava, neutrhne ruce a nezda se mi jak tvrdi Balouch ze ma spodek a pak nic....S Akrapovicem jde pekne do vysokejch a taky jede, ne ze ne.Osobne se mi lip jede na Husarovi, jak uz na starym modelu tak i na novym.Rozhodoval jsem se mezi KTM a Husabergem a Husaberg pro me vyhral,hlavne kvuli siti oprav a dilu.Balouch je zaprisahlej Ktmak, jakmile nekdo nekdo napise vlakno s napisem Husaberg, Balouch tam nesmi chybet s jedinym zapornym hodnocenim.Trochu me rozesmala veta : Pokud me chces urazet tak muzes osobne, pritom na vyhlaseni Zabity Vrany inkasoval "celo" od 19letyho kluka .Pokud dotycny nebyl uplne na plech tak vi

(reakce na) Husaberg FE 390

31.1.2011 v 18:30 | Nahoru | #66
Koprto> To se pletes...Balouch napsal ze z te trojice by ted baral nej TE310 coz jak sam vis neni KTM

s tim akrapem bych ti veril ze to lip jde do otacek...je to ladak a ne rvac.

Naposledy editováno 31.01.2011 18:32:28

Husaberg FE 390

31.1.2011 v 19:44 | Nahoru | #67
Koprto: Koukám, že už si konečně Míra našel Kafku, který tu super poladělou věc nacpal.. Gratuluju..
P.S. Nechápu proč se ze mě snažíš dělat vola a do diskuze o motorce taháš nějakou Vránu a přiblblýho smrada, co machroval a dostal po zásluze! Nebo jsi to byl ty? Jestli jo tak to sorry, byl jsem fakt na plech..

z-x-r: Dík

Naposledy editováno 31.01.2011 20:20:21

Husaberg FE 390

31.1.2011 v 20:34 | Nahoru | #68
Nene ja to nebyl ) Uvidime jak bude slapat Priste ale beru 2takt

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 390

31.1.2011 v 20:54 | Nahoru | #69
Zdravíčko ve spolek, nedávno jsem prodal HSB 550 08. Chtěl jsem koupit novej model hlavně 450 aby to trošku míň jelo a kvůli ovladatelnosti(slýchám samou chválu na nový modely). Bohužel jsem neměl možnost se na novým husaru povozit, ale kámoš koupil exc 250 2T. Tam jsem rychle pochopil co je to ovladatelná motorka... v Pátek jsem přivezl exc300 a jsem z toho absolutně hotovej. Proti starýmu bergu se na tom jezdí jako na kole. Ovladatelnost a hravost fakt parádní. Jezdil jsem na GASíku 300 a to mi nějak neučarovalo. KTM okamžitě padla do ruky a zatím (najezdil jesem na tom pár hodin) mě neuvěřitelně baví. Teď nechápu jak jsem mohl 3 sezony odjezdit na 550 husabergu, takovýho zbytečnýho trápení...

Husaberg FE 390

31.1.2011 v 21:58 | Nahoru | #70
Zdar, můžu jen potvrdit já přešel z HSB 501 na KTM 250 EXC 2T nedá se to srovnat je to krásný svezení bez dřiny.

Husaberg FE 390

31.1.2011 v 22:02 | Nahoru | #71
Takhle se mi to líbí pánové..

(reakce na) Husaberg FE 390

1.2.2011 v 10:40 | Nahoru | #72
bizon17> tady taky všichni zbrojí na sezonu 2011, to bude v Hrudkově masakr

2 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 390

1.2.2011 v 10:46 | Nahoru | #73
O tom že 550 HSB je na ČR a styl ježdění v místních podmínkách téměř k ničemu jsem nikdy nepochyboval. Jenže těžko to vše vysvětlit - ono každej se hned vidí jako mistr a hlavně aby tomu nechyběli koně a krouťák :). Prostě móda ... jenže i ty malý 4T oběmy jsou móda - zase to ukáže až čas. Jen co se začnou oběvovat spadlý utrápený motory .... tahat z 250 nebo 300 4T motoru koně jako ze 450 je na úkor životnosti.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg FE 390

1.2.2011 v 11:34 | Nahoru | #74
MikiberG> Ale ono těch koní navíc zase nějak moc není ta 250 má 33 koní, 310 nevim. Ale mistr Balouch mi taky říkal o té životnosti že by radši počkal tak sem si radši objednal Te 250 2010. Tam vyhoněný koně nejsou, uvidíme v pátek až dorazí..

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 390

1.2.2011 v 11:59 | Nahoru | #75
Já bych teda fe550 rozhodně nezatracoval, mám i lehkou exc300 a oboje mají svoje, na závody je určitě lepší "lehká", ale zas na celodenní offroad 150km a s nutnými přejezdy po silnici je jednoznačně lepší "těžká"..
je to jako s ženskou, každej je unešenej z nový, po čase si na ní zvykne a přijdou mu atraktivní jiný.. aspoň že ty motorky se dají střídat a nežárlí na sebe

(reakce na) Husaberg FE 390

1.2.2011 v 12:13 | Nahoru | #76
Petersonn> Asi tak nějak... na hoby ježdění chce brát vyzkoušený věci.

(reakce na) Husaberg FE 390

1.2.2011 v 12:19 | Nahoru | #77
Troj11> Tohle je pravda taky ... jezdil jsem už taky na ledasčem a všechny motorky mají svoje výhody a určení. A jako s ženskejma ... když máš 2 tak si můžeš vybrat na co máš náladu .

Husaberg FE 390

1.2.2011 v 12:30 | Nahoru | #78
Já jsem málem HSB 550 kupoval,...a byla to možná právě tato Bizonova17 (jen doměnka samozřejmě )-jak píše že jí prodával,....páč ten člověk byl z Českých Budějovic.Na moje tři dotazy na inzerát ale nikdo neodpověděl a ani nebral telefon,...a než jsem se stačil rozkoukat po jiné nad 450,....tam mi to tady zaplaťpánbů MikiberG osobně rozmluvil. Pak jsem nějkou dobu zápasil s prolhaností lidí-prodejců,...ale pak jsem narazil na to co mám,...KTM 450 EXC v luxus stavu,....a zatím si nemůži stěžovat.Motorka mi sedla daleko více, než bráchovo WR.No ale tady je to o Husárku,...tak se omlouvám za off-topic.

(reakce na) Husaberg FE 390

1.2.2011 v 15:19 | Nahoru | #79

MikiberG píše: O tom že 550 HSB je na ČR a styl ježdění v místních podmínkách téměř k ničemu jsem nikdy nepochyboval. Jenže těžko to vše vysvětlit - ono každej se hned vidí jako mistr a hlavně aby tomu nechyběli koně a krouťák :). Prostě móda ... jenže i ty malý 4T oběmy jsou móda - zase to ukáže až čas. Jen co se začnou oběvovat spadlý utrápený motory .... tahat z 250 nebo 300 4T motoru koně jako ze 450 je na úkor životnosti.



To ze HSB550 a vejs je do blata uplne k hovnu uz psalo vice uzivatelu jak rado preslo na slpabsi a vyuzitelnejsi.
Ale tak tahat za tim pluh jak delal tat na stare czte by se dalo a i bych mu tim pomoh v zahohe treba kdyz potrebuje jit na brambory.

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 390

1.2.2011 v 15:30 | Nahoru | #80
Je pravda že 550 jsem už pár lidem rozmluvil ti co přestoupili níž, si to vždycky pochvalovali. Ono hodně lidí vychází ze srovnání s KTM525 ale to nejde s HSB 550 srovnávat. Poslední pokus o srovnání byl na Ukr kdy si vyměnili kluci 525 s 550 a ani ne za 3min vracel 550HSB s tím že se to nedá udržet a nechápe jak s tím může jezdit už 3dny po sobě . Pak se ta 550 brala jako strašák a ve srandě se nabízela ke zkoušce ostatním... .
A i majitel, kluk co je fyzicky dobře a je mu 20 takže dobře regeneruje, se po 3 dnech šoural hoodně vzadu. O tom že večer kladívkem natloukal ucpávku do Akrapa nemusím moc psát. I základní nastavení podvozku je u HSB tvrdší a víc sportovní než u KTM. A to je další věc která je hodně důležitá pro ovladatelnost a pohodlí - PODVOZEK . Ten udělá i víc než 50% dojmu. Třeba 450 KTM může být hodný a hravý beránek.... stejně jako HSB atd....

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 390

1.2.2011 v 15:35 | Nahoru | #81
No já husara 550 nijak nezatracuju na ježdění pole lesy, no prostě vyjížďky trošku dravějc, je to ideální mašina.Není třeba tomu dávat kopr a jede to super, ale na závodění pro hobíka jako jsem já je to fakt moc raso. Já mám navíc 70kg takže jsem za tím dost vlál , ale kdybych nechtěl jezdit ty závody tak ho určitě neměním...Lesy, polňačky, asfaltky je to super. Když jsem prodal svýho dlouho mi vrtalo hlavou jestli jsem neudělal kravinu, byl bezproblémovej, ale teď když jezdím na lehčí mám radost že jsem to vyměnil.

To Matess: Můj husar to asi nebyl dal jsem ho na motoinzerci 15.1. a 17.1 byl fuč.

(reakce na) Husaberg FE 390

1.2.2011 v 15:39 | Nahoru | #82
MikiberG> Vidis sefe a je naz to zacal takto studovat a vice cist mezi radkama tak jsem si take hloupe myslel jo...nej je co nejvetsi objem..ale pak jak pozorujes zazitky z jizdy a co o tom vykladaji je to jasne.

Za me co by zajimalo tak jak sel vyvoj EXC400 kdyz se podivam na model 010tak motor vypada i ram jinak jak ty starsi hujdy.

Husaberg FE 390

1.2.2011 v 18:47 | Nahoru | #83
JJ je to tak, pro hoby jezdce co se jde svízt ze srandy 1x tejdně na 2 hoďky a touží se zrasovat ... vlastně si to užít může 550 mít svoje kouzlo . Ale závodění nebo delší výlety natož třeba 2denní je už na pováženou - to si za řidítky dovedu přdstavit profika nebo fakt vyježděnýho střelce nebo musí bejt pěkný počasí (a to já moc nejezdím). Mě osobně by tak ten výkon a reakce na plyn nevadili ale hodně je znát chuť motorky jet rovně (nezatáčet) a znatelně větší důraz na přední kolo při ubrání plynu. Na mokru, blátě, sněhu... je to tak moc citelný že mi to vadí hodně a zřetelně to zpomaluje jízdu. Kompenzovat to jde snad jen kvalitním obutím a důraznou přesnou jízdou s neustálým driftováním a akceleracemi. Jinak jsem v každý 3tí zatáčce šel na hubu protože já jsem byl už v zatáčce a Husar si jel po svým

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg FE 390

1.2.2011 v 18:49 | Nahoru | #84
bizon17> na Bizona seš teda spíš Bizonek ...70kg... to sis musel dávat nohy do klipsu

(reakce na) Husaberg FE 390

1.2.2011 v 19:27 | Nahoru | #85
MikiberG> Jo asi budu spíš bizon z koncentráku, ale berga jsem se držel jak to jen šlo...

Husaberg FE 390

1.2.2011 v 21:02 | Nahoru | #86
Já se docela divim, že tady popisujete Husaberga FE 550 jako vražednou motorku na který se nedá jezdit.. Tady u nás v okrese to má snad úplně každej jouza díky neuvěřitelně přesvědčivým dealerovi Husabergu(klobouk dolů před nim ), takže se mi dost často stává, že musim na tom klamoru někomu méně zdatnému něco vyjíždět a vždy mě překvapuje jak relativně snadno to jde...
Mě osobně přijde na jednoduchý ježdění bez megaextrémů a na dlouhé vyjíždky po světě docela v pořádku.. Bejt línej jak vepř, nakopat tam velkej kvalt a celej den nevědět o řadičce.. Motor snese výrazně podtáčení...Podle mě i na jednoduchý crosscountry závody je to oproti 2T milosrdnější..Zvyklej z dvoutaktu moto točit na to vždycky flušu, že to nejede, ale to je samozřejmě jenom zdání a otáčky se musí nechat trošku spadnout nebo dřív řadit..
Nicméně pro mě je tam absolutně nulovej faktor zábavy a hravosti, kvůli kterýmu mě ježdění na motorce baví.. Ten mají pro mě pouze dvoutakty a menší čtyřtaktní obsahy..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg FE 390

1.2.2011 v 21:51 | Nahoru | #87

Petersonn píše: MikiberG> Ale ono těch koní navíc zase nějak moc není ta 250 má 33 koní, 310 nevim. Ale mistr Balouch mi taky říkal o té životnosti že by radši počkal tak sem si radši objednal Te 250 2010. Tam vyhoněný koně nejsou, uvidíme v pátek až dorazí..


to je škoda, chtěl jsem ti nabídnout svoji EXC200, to je hodnoučká motorečka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg FE 390

2.2.2011 v 07:55 | Nahoru | #88
Lubin9> A za kolik ji necháváš? Každopádně bych se chtěl na ní aspoň svést kdyby ti to nevadilo, moc by mě zajímalo jak to jede.. O ní sem taky přemýšlel, oproti 300 to může být stejně příjemný, akorát klidnější.. Fakt by mě to zajímalo..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg FE 390

2.2.2011 v 09:58 | Nahoru | #89
Petersonn> no jestli si z dobrý vody od Vídně (tý český ) tak to mám kousek, se můžem někdy domluvit...
já ji neprodávám, loni jsem si udělal GO, ten jsem kontroloval píst a hlavně nejsou prachy,, ale kdybys ji nechal na splátky tak měním hned, ale z 300 budeš asi zklamanej z výkonu, nicméně, v lese nádhera, jako kolo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg FE 390

2.2.2011 v 10:32 | Nahoru | #90
Lubin9> no ale já už 300 nemám..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
identifikační štítek husaberg 390 2... Husaberg FE 390 marek5244 5 24.10.2018 v 13:49 drn.wrn
Neználek vybírá ostré enduro Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 360, KTM EXC 520, Hus... motormichal 22 27.8.2017 v 08:27 Dolph-cz
Husaberg fe 450/390 Husaberg FE 390 vonbraun 0 25.6.2016 v 23:06 vonbraun
husaberg 390 2010 vyměna benzínovéh... Husaberg FE 390 marek5244 14 6.2.2016 v 11:53 hus
Husaberg FE 390 pravidelná údržba Husaberg FE 390 Trappík 2 9.11.2015 v 09:59 WoxmenRX


TOPlist