Marek_ov píše: ....a po tisíci kilometrech ho to přestane bavit.... a koupí si raději auto
asi tak nedokážu si představit že bych si koupil 125dvácu jak mi každej radil už tědka mi kolikrát chybí výkon já bych se šestky nebál hlavně za to netahat a zkoušet co to dá ze začátku bo si to může nechat zavřít na začátek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pro začátek?
Motomaniak píše: by me zajimalo,kdo ti řekl že Géčko 600 je nepovedená,to byl jakýsi rozumbrada
asi tak nějak...
MG85> hele fakt sem napiš, co ti kdo "poradil" o gsx-r, co je na něm špatně... zajímalo by mě, co konkrétně ten franta šiška myslel...
jinak, k tématu - začni si na čem chceš. koukám, že je ti 25, tak snad trochu rozumu už pobrals..
já začínal na GS500 25 kW a přesedl na gixerko 750...
ta 5tistovka je na začátek ideální, zvykneš si na "těžkou" motorku a výkonu taky nemá málo. pokud si předtím s ničím jiným "nemanipuloval", tak bych kapotu nedoporučoval.. bude tě srát, jen když ti spadne ze stojanu... když ti spadne GS, tolik to nenasere
ale nechci tím úplně vnucovat 500 ccm, klidně začni na 6tistovce... je to jen o hlavě a s tím ti tady stejně nikdo nepomůže, pže záleží jen na tobě...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pro začátek?
WhiteS píše: Přijeď se projet a poznáš! Ale tvůj názor ti neberu. Podle mě jsou šity Aprilie, podle někoho to klidně mohou být Suzuki.
jasný jasný... tak podle měěěě sou šity třebááá, hm, třebááá, heh teď mě nenapadá.... ... noooo... tak třebááá... okey, tak třeba Kawasaki...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pro začátek?
Forty píše:
MG85>
ale nechci tím úplně vnucovat 500 ccm, klidně začni na 6tistovce... je to jen o hlavě a s tím ti tady stejně nikdo nepomůže, pže záleží jen na tobě...
jen o hlavě to není
1 reakcí na tento příspěvek Co pro začátek?
Takže, ať už koupíš 500ccm, nebo 600ccm - stejně po pár letech koupíš třeba litra. A pro klid rodičů a případné přítelkyně(manželky, event. dětí) bych klidně šel do 500ccm, ačkoli normální(podotýkám NORMÁLNÍ) člověk zvládne na začátek i litra.
Ono to vždycky jede JEN tolik, kolik tomu naložíš...víš.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pro začátek?
t_freedom píše: Je to hodně o hlavě, ale jak píše ten masovej vrah "Che" , jen o ní to není. Moje expřítelkyně chtěla na začátek Horneta, já jsem jí ho vymluvil (měl přecijen 100HP) a koupila CB 500. Po dvou letech kupovala CB1000 R. Koupila by ho ikdyby měla Horneta, myslím.
Takže, ať už koupíš 500ccm, nebo 600ccm - stejně po pár letech koupíš třeba litra. A pro klid rodičů a případné přítelkyně(manželky, event. dětí) bych klidně šel do 500ccm, ačkoli normální(podotýkám NORMÁLNÍ) člověk zvládne na začátek i litra.
Ono to vždycky jede JEN tolik, kolik tomu naložíš...víš.
Jenže won ten SS (a litrovej zvlášť) hůř zatáčí, ostřej brzdí atd - ten, gdo se na něm jako začátečník zabil to sem nenapíše a ten, gdo si rozbil hubu taky néééé, páč se stydí
Che píše: jen o hlavě to není
vypadá to na pěkný čtení. pěkný, pěkně dlouhý čtení. já sem si tím už prošel, takže to číst nebudu
každopádně to doporuč pro MG85, ať nad tím stráví nějakou tu hodinku.
začít se dá i na SS, ale možná ty začátky budou "zbytečně" složitější. je to hlavně o hlavě.
Naposledy editováno 30.11.2010 12:41:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pro začátek?
S těma argumentama o poloměru gum atd. to taky není úplně tak jednoznačný...vždycky jde o souhru geometrie, těžiště a jeho umístění, typu posedu atd. Nevím na kolika SSkách jsi jel, ale obecně jsou ty mašiny spíš víc agilní ke klopení a zatáčení.
A brzdy to je taky tak trochu teorie - osobně vím, že CB500F měla brzdy jaký měla(vážila asi 200kg) a moje ZRX1200 mělo 245kg a 6písty Tokkiko - tak raději bych měl tyhle Tokkika na CBFku než to co na něm bylo origo. Nebrzdilo to nic moc a rozdíl váhy byl asi 40kg, rozdíl rychlosti asi 70km/h.
I přes tvojí agitku budou lidi dál umírat a moc toho tím asi nedokážeš (ale díky bohu za ty jako jsi ty )
Bezmeznou pravdu máš s těma autoškolama, protože TAM to musí začít.Restrikce už pak nic moc neřešej. Nechápu zač se dnes platí 8litrů za řidičák, když v tom není žadnej kurz krizovek, bezpečný jízdy atd. Kdyby si ta jelita co chtěj jezdit jak draci zkusila odbrzdit na čáru z 80km/h - pochopila by o čem to je a jakej tréning to chce. Ale to budeme žvanit jenom tady...a jak někdo trefně poznamenal v nějaký tvojí diskusi...souhlasit s tebou budou vždy ti zkušení a ti co maj mozek v hlavě už třeba ve 20ti letech (a klidně by na tom litru přežili) ...ostatní co chtěj bejt hrdinové z "mission impossible" si řeknou, že seš další starej magor co si myslí, že sežral všechnu moudrost - vždyť jim to už na SSku po 3 měsících jde docela dobře a maj to už v paži
Je to těžký, lepší to aspoň třeba zkusit než nic...chápu...ale pak budeš "jen" ten rozumbrada co plácá teorie ...ty na to už na rozdíl ode mě máš aspoň věk...mě to nikdo věřit nechce ...
Nejvíc mě ničej argumenty typu " woe pytcho, já začínal na GSX-R s PComanderem s 650HP a 765Nm a taky žiju tak co plácáš " ...někde už jsem to přirovnání použil, ale je to fakt výrok logiky hoden paralele " souložil jsem v Thajsku bez gumy a jsem ok tedy = pokaždý když bude kdokoli souložit v Thajsku bez gumy bude OK "
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pro začátek?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pro začátek?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pro začátek?
Příští rok to DOŽENU, SLIBUJU!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pro začátek?
1 reakcí na tento příspěvek Co pro začátek?
Jak jsem již psal, bylo mi řečeno,že prý 600 má vysokootáčkové motory a když mají nalítano víc km mohlo by se stát,že mi umře :D ...Pokud je to blbost, pak mě napadá jedine to, že se mě dotyčný snažil odradit od koupě GSXR...