1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co pro začátek?
S těma argumentama o poloměru gum atd. to taky není úplně tak jednoznačný...vždycky jde o souhru geometrie, těžiště a jeho umístění, typu posedu atd. Nevím na kolika SSkách jsi jel, ale obecně jsou ty mašiny spíš víc agilní ke klopení a zatáčení.
A brzdy to je taky tak trochu teorie - osobně vím, že CB500F měla brzdy jaký měla(vážila asi 200kg) a moje ZRX1200 mělo 245kg a 6písty Tokkiko - tak raději bych měl tyhle Tokkika na CBFku než to co na něm bylo origo. Nebrzdilo to nic moc a rozdíl váhy byl asi 40kg, rozdíl rychlosti asi 70km/h.
I přes tvojí agitku budou lidi dál umírat a moc toho tím asi nedokážeš (ale díky bohu za ty jako jsi ty )
Bezmeznou pravdu máš s těma autoškolama, protože TAM to musí začít.Restrikce už pak nic moc neřešej. Nechápu zač se dnes platí 8litrů za řidičák, když v tom není žadnej kurz krizovek, bezpečný jízdy atd. Kdyby si ta jelita co chtěj jezdit jak draci zkusila odbrzdit na čáru z 80km/h - pochopila by o čem to je a jakej tréning to chce. Ale to budeme žvanit jenom tady...a jak někdo trefně poznamenal v nějaký tvojí diskusi...souhlasit s tebou budou vždy ti zkušení a ti co maj mozek v hlavě už třeba ve 20ti letech (a klidně by na tom litru přežili) ...ostatní co chtěj bejt hrdinové z "mission impossible" si řeknou, že seš další starej magor co si myslí, že sežral všechnu moudrost - vždyť jim to už na SSku po 3 měsících jde docela dobře a maj to už v paži