globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ..nejrychlejsi vzduchac?
16.11.2010 v 21:32
Ktere vzduchem chlazene motorky jsou nejvykonnejsi a nejrychlejsi?
Sam jsem si ted polozil tuto otazku a nevim.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 13:03 | Nahoru | #121
HlavaXBR> já zase nechápu co nechápeš na litrovým výkonu ty? Co je prosímtě za veličinu "absolutní" výkon - pindáš taky nesmysl. V době kdy pan Honda začínal vyrábět jedny z prvních 4válů ve 4T byla hromada 2T motocyklů který to zpráskaly jen díky tomu, že 2T 5kilo mělo výkonu stejně jako 4T 75pade a i větší kubatůry...a někdy i víc. Laverda i Kawasaki dělaly takový 2T brusy, že se ti o tom ani nesnilo. Výhodou toho všeho nebyl jen litrovej výkon, ale i téměř neomezený točení motoru(až do určitý meze porušení olejového filmu na stěně válce - ale dalo se to prostě "přemazat" a závodní 2T motor prostě na konci závodu "měl dost" - ale dal i 2x víc než 4T stejný kubatůry)a VÁHA toho motoru + minimum rotujících součástí - oproti 4T motoru. To, že 2T motory dneska nezávodí je spíš věcí ekologie a celkového odklonu od nich - ne tím, že by nebyly výkonné. V reálu jsou oproti 4T motorům daleko výkonnější!(leč mají slabší účinnost)
Mě se zase zdá, že se snažíš dělat z některých přispěvovatelů blby, ale sám o tom víš dost málo.

Mimochodem, někdo tu postnul fotku GPZ 750 Turbo E ... řekl bych že maximálka byla hodně přes 250km/h a to v origo(nechtěl bych zkoušet hrát s rozetou) ...mám za to, že by to to vzduch/olejový GSX-Rko 1100 pobilo (krom toho jsou to diametrálně různý ročníky a hlavně kubatůry)...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 13:07 | Nahoru | #122

Durex>A nebo Kawasaki Mach III nebo IV. 3 válce dvoutakt. To je 100% jen vzduch!!!
A určo to Ducnu 620 spráší



přesně o týhle starý kawě jsem psal...to byl zvuk, když to jelo (tedy když to jelo ...ono to prej mívalo dost much) ...naposledy jsem tuhle zahlídl v Merranu v IT... ale toho zvuku jsem se bál

(reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 13:10 | Nahoru | #123

t_freedom>přesně o týhle starý kawě jsem psal...to byl zvuk, když to jelo (tedy když to jelo ...ono to prej mívalo dost much) ...naposledy jsem tuhle zahlídl v Merranu v IT... ale toho zvuku jsem se bál



jedna taky jezdí u nás jízdy pravidelnosti, pak je taky k vidění i suzuki GT 750 ale to je zas vodník

1 reakcí na tento příspěvek ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 16:23 | Nahoru | #124
Hlavo,2T vždy utře 4T ve stejné kubatuře.Nějaké rozumy o absolutní kubatuře jsou k hovnu.Dvoutakty se ve velkých objemech nedělali protože prostě nebylo potřeba.Třeba taková Honda NSR500(bohužel vodník) má psaných 187koní při 499ccm obsahu.Pokud by jsi z toho udělal větší obsah a nacpal to nejmodernější technikou...
Čistokrevné seriové vzducháče ve 4T téměř neexistují.Vždy se počítá s nějakým chlazením,alespoň pomocí žebrování olejové vany.

(reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 16:27 | Nahoru | #125

Anti> Čistokrevné seriové vzducháče ve 4T téměř neexistují.Vždy se počítá s nějakým chlazením,alespoň pomocí žebrování olejové vany.


Jenom ta Ducati...

..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 17:55 | Nahoru | #126
Bertův Indián....

..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 17:56 | Nahoru | #127
přikláněl bych se k BMW

..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 18:21 | Nahoru | #128
Za zmínku by stál možná i pierobon. Motor z 1000SS, ale váha 147kg!
Samotný rám váží pouze 6,12kg. To taky asi pofrčí dobře.

(reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 18:22 | Nahoru | #129
t_freedom>vysvětlil si mu to krasně

2 reakcí na tento příspěvek ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 18:27 | Nahoru | #130
ještě k tem dvoutaktum........jedna legenda

..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 18:39 | Nahoru | #131
2T ma sice "horsi" spalovani, ale kazdy druhy zdvih je pracovni. U 4T je to kazdy ctvrty!
Proto ma motor ve vysledku vyssi ucinnost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 19:10 | Nahoru | #132

guik>ještě k tem dvoutaktum........jedna legenda

ehm to není dvoutakt,ehmm dvoutakt má každý zdvih pracovní,čtyřtakt každý druhý

(reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 19:11 | Nahoru | #133

J.R..>ehm to není dvoutakt,ehmm dvoutakt má každý zdvih pracovní,čtyřtakt každý druhý



Ale to mi vysvetli...
Ktery 2 zdvihy jsou u 4T ty pracovni????

..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 19:16 | Nahoru | #134
tu kawu mach 3/4 mit nebo to nsu 1v 2000

Naposledy editováno 19.11.2010 19:17:58

1 reakcí na tento příspěvek ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 19:20 | Nahoru | #135
Tak první zdvih bude komprese a druhý výfuk že? Rozhodně to nebude každý čtvrtý. Ale o tom tohle téma není Nechcu rejpat.

Naposledy editováno 19.11.2010 19:23:40

(reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 19:26 | Nahoru | #136

guik>ještě k tem dvoutaktum........jedna legenda


No snad si nemyslel že RC 166 je dvoutakt

(reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 19:28 | Nahoru | #137
J.R..> Tak uz si rejp, tak klidne povidej.
Jinak jses teda vedle jak ta jedle, ani jeden z tech zdvihu neni pracovni!

1 reakcí na tento příspěvek ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 19:38 | Nahoru | #138
A sakra tak to asi potřebuju přednášku,protože jíný zdvihy 4t motor nedělá! (zdvih=pohyb pístu nahoru)

(reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 19:49 | Nahoru | #139
J.R..> No vypada to tak....
Jak mam rozumet tvrzeni >jíný zdvihy 4t motor nedělá< ????
Jiny nez komprese a vyfuk???

..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 20:01 | Nahoru | #140
Pracovní zdvih?Co to tady melete,zpátky do školy...

..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 20:08 | Nahoru | #141
Sakra nebud tak tajemnej a vysvětli mi to teda.Sání a expanze není ZDVIH.

..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 20:12 | Nahoru | #142
Jj když už sme u toho tak všechny doby jsou pracovní. Takže to taky nechápu .

1 reakcí na tento příspěvek ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 20:16 | Nahoru | #143
Pracovní dobou označuje ta fáze,kdy motor vykonává Práci.Což je,jak víme,Expanze!Ostatní fáze(včetně zmíněných zdvihů) jsou pracovní doby jen v tom smyslu,že jsou prostě potřeba,bez nich by to nešlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 20:18 | Nahoru | #144

t_freedom>HlavaXBR> já zase nechápu co nechápeš na litrovým výkonu ty? Co je prosímtě za veličinu "absolutní" výkon - pindáš taky nesmysl. V době kdy pan Honda začínal vyrábět jedny z prvních 4válů ve 4T byla hromada 2T motocyklů který to zpráskaly jen díky tomu, že 2T 5kilo mělo výkonu stejně jako 4T 75pade a i větší kubatůry...a někdy i víc. Laverda i Kawasaki dělaly takový 2T brusy, že se ti o tom ani nesnilo. Výhodou toho všeho nebyl jen litrovej výkon, ale i téměř neomezený točení motoru(až do určitý meze porušení olejového filmu na stěně válce - ale dalo se to prostě "přemazat" a závodní 2T motor prostě na konci závodu "měl dost" - ale dal i 2x víc než 4T stejný kubatůry)a VÁHA toho motoru + minimum rotujících součástí - oproti 4T motoru. To, že 2T motory dneska nezávodí je spíš věcí ekologie a celkového odklonu od nich - ne tím, že by nebyly výkonné. V reálu jsou oproti 4T motorům daleko výkonnější!(leč mají slabší účinnost)
Mě se zase zdá, že se snažíš dělat z některých přispěvovatelů blby, ale sám o tom víš dost málo.

Mimochodem, někdo tu postnul fotku GPZ 750 Turbo E ... řekl bych že maximálka byla hodně přes 250km/h a to v origo(nechtěl bych zkoušet hrát s rozetou) ...mám za to, že by to to vzduch/olejový GSX-Rko 1100 pobilo (krom toho jsou to diametrálně různý ročníky a hlavně kubatůry)...

Hm tak to bych chtěl vidět když ta kawa má 112koní a hmotnost suchou 233kg

(reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 20:26 | Nahoru | #145

Anti>Pracovní dobou označuje ta fáze,kdy motor vykonává Práci.Což je,jak víme,Expanze!Ostatní fáze(včetně zmíněných zdvihů) jsou pracovní doby jen v tom smyslu,že jsou prostě potřeba,bez nich by to nešlo.



no a na to se nekdy pouziva oznaceni "pracovni zdvih"

J.R..> jak jsi prisel na to ze >zdvih=pohyb pístu nahoru< ?
(Co to je nahoru???)

1

2

3 reakcí na tento příspěvek ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 20:29 | Nahoru | #146
Takže děkujem za osvětu o pracovní době tady řeč nebyla. Zdvih je podle tebe pohyb pístu dolů?

Naposledy editováno 19.11.2010 20:32:43

(reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 20:38 | Nahoru | #147
J.R..> O pracovni dobe/zdvihu predevsim tady byla rec! Tim to zacalo.
Pouzil jsem termin pracovni zdvih, ktery se bezne pouziva a toho ty ses chytl. (Chvili to teda trvalo nez vyplynulo na cem ses seknul...)

A propo - jak se podle tebe nazyva pohyb pistu "dolu"?

Naposledy editováno 19.11.2010 20:39:10

(reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 20:43 | Nahoru | #148

J.R..>Takže děkujem za osvětu o pracovní době tady řeč nebyla. Zdvih je podle tebe pohyb pístu dolů?



Jo, podle me to zdvih je.

(reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 20:43 | Nahoru | #149
J.R..> Dovolil jsem si to okopčit z odkazu Huga:
U těchto motorů se píst pohybuje mezi horní a dolní úvratí. Jejich vzdálenost se nazývá zdvih. Dobu pohybu mezi úvratěmi nazýváme takt.
Co na tom není jasného?

..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 20:47 | Nahoru | #150
Jako sory, ale to,už je na mě velký slovíčkaření.Ty jsi mluvil o zdvihu a to bych chápal ,jako pohyb nahoru. Pro pohyb dolu nemám výraz,ale čekal sem ,kdy to na mě vybalíš . Používat termín pracovní doba bude mnohem lepší.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
něco levného do 10 Babetta 210, Babetta 207, Babetta 134, Babetta 228, ... kubikula8 14 13.11.2023 v 09:37 Krautkopf
Babeta spojky Babetta Classic 50 simon123 0 24.4.2022 v 19:51 simon123
Je správně zapojena ? Babetta Classic 50 totom 2 16.6.2019 v 21:20 posoldikml
Manuál Babetta Classic 50 posoldikml 0 16.6.2019 v 21:19 posoldikml
Majitelé motocyklů Čs. výroby z Kro... [1 ... 11, 12] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, Jawa 250/559, Jawa 50/20... Doly_cz 344 19.1.2018 v 09:54 Doly_cz


TOPlist