Sam jsem si ted polozil tuto otazku a nevim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?
t_freedom>HlavaXBR> já zase nechápu co nechápeš na litrovým výkonu ty? Co je prosímtě za veličinu "absolutní" výkon - pindáš taky nesmysl. V době kdy pan Honda začínal vyrábět jedny z prvních 4válů ve 4T byla hromada 2T motocyklů který to zpráskaly jen díky tomu, že 2T 5kilo mělo výkonu stejně jako 4T 75pade a i větší kubatůry...a někdy i víc. Laverda i Kawasaki dělaly takový 2T brusy, že se ti o tom ani nesnilo. Výhodou toho všeho nebyl jen litrovej výkon, ale i téměř neomezený točení motoru(až do určitý meze porušení olejového filmu na stěně válce - ale dalo se to prostě "přemazat" a závodní 2T motor prostě na konci závodu "měl dost" - ale dal i 2x víc než 4T stejný kubatůry)a VÁHA toho motoru + minimum rotujících součástí - oproti 4T motoru. To, že 2T motory dneska nezávodí je spíš věcí ekologie a celkového odklonu od nich - ne tím, že by nebyly výkonné. V reálu jsou oproti 4T motorům daleko výkonnější!(leč mají slabší účinnost)
Mě se zase zdá, že se snažíš dělat z některých přispěvovatelů blby, ale sám o tom víš dost málo.
Mimochodem, někdo tu postnul fotku GPZ 750 Turbo E ... řekl bych že maximálka byla hodně přes 250km/h a to v origo(nechtěl bych zkoušet hrát s rozetou) ...mám za to, že by to to vzduch/olejový GSX-Rko 1100 pobilo (krom toho jsou to diametrálně různý ročníky a hlavně kubatůry)...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?
Aááále,jednu věc zřetelně nebreš v potaz. Všichni tu operujete výkonama a jste jima zaslepení a v tom se hrozně mýlíte. Protože na okruhu to může mít vliv, ale při sprintu tě s SS dá i lecjakej chopper - proč? No protože kroutící momemnt ... tak a teď jdi zase na internet a hledej kolik A HLAVNĚ KDY měla GPZ 750 turbo krouťáku - napovím ti, v 5t rpm se to zvedalo i na 2.kvalt jen motorem i přes tu váhu (a to si myslím že GSX-R moc nedeokázalo) ...takže něříkám dogmaticky že by to turbo jasně vyhrálo, ale s pouhejma 750ccm by to bylo rovnocený. Krom toho, když měl člověk srdce a pohrál si s obtokáčem na turbu tak ta mašina měla potenciál 130HP bez sebemenšího problému a bez žádný jiný speciální úpravy.(a psal se rok 84 což Vaše GSX-Rko zcela diskvalifikuje) ...první konkurence týhle mašiny přišle s r.88/89 kdy vyjelo CBR1000F ...
kdeže ty časy jsou
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
něco levného do 10 Babetta 210, Babetta 207, Babetta 134, Babetta 228, ... | kubikula8 | 14 | 13.11.2023 v 09:37 Krautkopf |
Babeta spojky Babetta Classic 50 | simon123 | 0 | 24.4.2022 v 19:51 simon123 |
Je správně zapojena ? Babetta Classic 50 | totom | 2 | 16.6.2019 v 21:20 posoldikml |
Manuál Babetta Classic 50 | posoldikml | 0 | 16.6.2019 v 21:19 posoldikml |
Majitelé motocyklů Čs. výroby z Kro... [1 ... 11, 12] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, Jawa 250/559, Jawa 50/20... | Doly_cz | 344 | 19.1.2018 v 09:54 Doly_cz |