globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ..nejrychlejsi vzduchac?
16.11.2010 v 21:32
Ktere vzduchem chlazene motorky jsou nejvykonnejsi a nejrychlejsi?
Sam jsem si ted polozil tuto otazku a nevim.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 13:03 | Nahoru | #1
HlavaXBR> já zase nechápu co nechápeš na litrovým výkonu ty? Co je prosímtě za veličinu "absolutní" výkon - pindáš taky nesmysl. V době kdy pan Honda začínal vyrábět jedny z prvních 4válů ve 4T byla hromada 2T motocyklů který to zpráskaly jen díky tomu, že 2T 5kilo mělo výkonu stejně jako 4T 75pade a i větší kubatůry...a někdy i víc. Laverda i Kawasaki dělaly takový 2T brusy, že se ti o tom ani nesnilo. Výhodou toho všeho nebyl jen litrovej výkon, ale i téměř neomezený točení motoru(až do určitý meze porušení olejového filmu na stěně válce - ale dalo se to prostě "přemazat" a závodní 2T motor prostě na konci závodu "měl dost" - ale dal i 2x víc než 4T stejný kubatůry)a VÁHA toho motoru + minimum rotujících součástí - oproti 4T motoru. To, že 2T motory dneska nezávodí je spíš věcí ekologie a celkového odklonu od nich - ne tím, že by nebyly výkonné. V reálu jsou oproti 4T motorům daleko výkonnější!(leč mají slabší účinnost)
Mě se zase zdá, že se snažíš dělat z některých přispěvovatelů blby, ale sám o tom víš dost málo.

Mimochodem, někdo tu postnul fotku GPZ 750 Turbo E ... řekl bych že maximálka byla hodně přes 250km/h a to v origo(nechtěl bych zkoušet hrát s rozetou) ...mám za to, že by to to vzduch/olejový GSX-Rko 1100 pobilo (krom toho jsou to diametrálně různý ročníky a hlavně kubatůry)...

(reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 18:22 | Nahoru | #2
t_freedom>vysvětlil si mu to krasně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

19.11.2010 v 20:18 | Nahoru | #3

t_freedom>HlavaXBR> já zase nechápu co nechápeš na litrovým výkonu ty? Co je prosímtě za veličinu "absolutní" výkon - pindáš taky nesmysl. V době kdy pan Honda začínal vyrábět jedny z prvních 4válů ve 4T byla hromada 2T motocyklů který to zpráskaly jen díky tomu, že 2T 5kilo mělo výkonu stejně jako 4T 75pade a i větší kubatůry...a někdy i víc. Laverda i Kawasaki dělaly takový 2T brusy, že se ti o tom ani nesnilo. Výhodou toho všeho nebyl jen litrovej výkon, ale i téměř neomezený točení motoru(až do určitý meze porušení olejového filmu na stěně válce - ale dalo se to prostě "přemazat" a závodní 2T motor prostě na konci závodu "měl dost" - ale dal i 2x víc než 4T stejný kubatůry)a VÁHA toho motoru + minimum rotujících součástí - oproti 4T motoru. To, že 2T motory dneska nezávodí je spíš věcí ekologie a celkového odklonu od nich - ne tím, že by nebyly výkonné. V reálu jsou oproti 4T motorům daleko výkonnější!(leč mají slabší účinnost)
Mě se zase zdá, že se snažíš dělat z některých přispěvovatelů blby, ale sám o tom víš dost málo.

Mimochodem, někdo tu postnul fotku GPZ 750 Turbo E ... řekl bych že maximálka byla hodně přes 250km/h a to v origo(nechtěl bych zkoušet hrát s rozetou) ...mám za to, že by to to vzduch/olejový GSX-Rko 1100 pobilo (krom toho jsou to diametrálně různý ročníky a hlavně kubatůry)...

Hm tak to bych chtěl vidět když ta kawa má 112koní a hmotnost suchou 233kg
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
něco levného do 10 Babetta 210, Babetta 207, Babetta 134, Babetta 228, ... kubikula8 14 13.11.2023 v 09:37 Krautkopf
Babeta spojky Babetta Classic 50 simon123 0 24.4.2022 v 19:51 simon123
Je správně zapojena ? Babetta Classic 50 totom 2 16.6.2019 v 21:20 posoldikml
Manuál Babetta Classic 50 posoldikml 0 16.6.2019 v 21:19 posoldikml
Majitelé motocyklů Čs. výroby z Kro... [1 ... 11, 12] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, Jawa 250/559, Jawa 50/20... Doly_cz 344 19.1.2018 v 09:54 Doly_cz


TOPlist