Téma: Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
 
16.11.2010 v 07:34
Docela by mě zajímalo, která agentůra se vám líbila tenhle rok a popř proč. U mě to je jednoduchý - Bikers cup od Racetrack.cz. Protože bylo super počasí, super pohoda, v pohodě lidi a vyhrál jsem u nich nejvíc cen . Na DA racing jsem tenhle rok nebyl, ale minulý rok byli dobří a IV racing je super - dobrá atmosféra, úroveň..., ale chtělo by to trochu okořenit, třeba těma lepšíma cenama.

Naposledy editováno 13.04.2011 07:19:27
Anketa: Která agentůra byla pro vás v roce 2010 nejlepší?
Racetrack - bikerscup
51%
18
jiná agentůra
0%
0
IV racing - CEC a CEC2
23%
8
DA racing
20%
7
Prospeed
3%
1
Action Bike
0%
0
Bike Promotion
0%
0
Mototravel
0%
0
Eybis
3%
1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto

20.11.2010 v 19:19 | Nahoru | #1
LukyCat> Ano, vím. Sleduji.

Nejde o stejný čas. Jde o to, že když šestka a litr zajede stejný čas, tak se během kola několikrát ohrozí. Př. Na rovince mě litr přeletí a zařadí se těsně přede mě a hned začne brzdit. Já na šestce ale jedu (byť pomaleji) ještě 50m na plný plyn. Prostě kvůli tomu litru musím zaklapnout nebo mu vjet na záda.
Ale beru to jako fakt a snažím se postupně dostat v agenturách do A skupiny, kde ti rychlí litraři naopak pomohou šestkařovi časy zlepšit. V B to už tak zupa není...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto

20.11.2010 v 20:40 | Nahoru | #2
DavidH> Zase bych ale nerad, aby se nějak zobecňoval názor, že na litrech jezděj horší "piloti".. Občas se to tak prezentuje v názorech hlavně "šestkařů"..."mě zdržoval ten kokot na R1, v zatáčce jel hovno a na rovinkách ujel o 50m,.."

Ono je to totiž o jiným stylu jízdy! Proč asi maj na technických tratích 600 a 1000 podobnej čas? To by přece litr musel být o moc rychlejší i na stopkách, kdyby byl tak dobrý pilot a jel i zatáčky stejně rychle, jako šestka.. Je to zkrátka fakt, na litru musíš velkou rychlost kompenzovat dřívějším bržděním, v zatáčce tě to víc "hrne" ven, výjezd je pak jedna velká nejistota a vlastně si spravíš chuť až když ho narovnáš a využiješ ten motor - výhodu litra!
Ale jináč když bysme měli bejt soudní, tak mezi SSP R6 a třeba stockovou KTM je jen nemalý rozdíl v maximálce.. Ono i ty šestky už dneska letěj jak sviň!

Tady je to vidět na videu z Hořic (Gilmore na R6 a před ním Shinkmann na KTM.. - oba bohužel už nejsou mezi náma ), jak ten rozdíl je skoro žádný, hlavně do kopce nahoru k prostoru start-cíl..

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist