globalmoto_kveten





Téma: Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
 
16.11.2010 v 07:34
Docela by mě zajímalo, která agentůra se vám líbila tenhle rok a popř proč. U mě to je jednoduchý - Bikers cup od Racetrack.cz. Protože bylo super počasí, super pohoda, v pohodě lidi a vyhrál jsem u nich nejvíc cen . Na DA racing jsem tenhle rok nebyl, ale minulý rok byli dobří a IV racing je super - dobrá atmosféra, úroveň..., ale chtělo by to trochu okořenit, třeba těma lepšíma cenama.

Naposledy editováno 13.04.2011 07:19:27
Anketa: Která agentůra byla pro vás v roce 2010 nejlepší?
Racetrack - bikerscup
51%
18
jiná agentůra
0%
0
IV racing - CEC a CEC2
23%
8
DA racing
20%
7
Prospeed
3%
1
Action Bike
0%
0
Bike Promotion
0%
0
Mototravel
0%
0
Eybis
3%
1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto

20.11.2010 v 20:40 | Nahoru | #1
DavidH> Zase bych ale nerad, aby se nějak zobecňoval názor, že na litrech jezděj horší "piloti".. Občas se to tak prezentuje v názorech hlavně "šestkařů"..."mě zdržoval ten kokot na R1, v zatáčce jel hovno a na rovinkách ujel o 50m,.."

Ono je to totiž o jiným stylu jízdy! Proč asi maj na technických tratích 600 a 1000 podobnej čas? To by přece litr musel být o moc rychlejší i na stopkách, kdyby byl tak dobrý pilot a jel i zatáčky stejně rychle, jako šestka.. Je to zkrátka fakt, na litru musíš velkou rychlost kompenzovat dřívějším bržděním, v zatáčce tě to víc "hrne" ven, výjezd je pak jedna velká nejistota a vlastně si spravíš chuť až když ho narovnáš a využiješ ten motor - výhodu litra!
Ale jináč když bysme měli bejt soudní, tak mezi SSP R6 a třeba stockovou KTM je jen nemalý rozdíl v maximálce.. Ono i ty šestky už dneska letěj jak sviň!

Tady je to vidět na videu z Hořic (Gilmore na R6 a před ním Shinkmann na KTM.. - oba bohužel už nejsou mezi náma ), jak ten rozdíl je skoro žádný, hlavně do kopce nahoru k prostoru start-cíl..

(reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto

20.11.2010 v 21:52 | Nahoru | #2
Perňa_81> DavidH> Zase bych ale nerad, aby se nějak zobecňoval názor, že na litrech jezděj horší "piloti".. Občas se to tak prezentuje v názorech hlavně "šestkařů"..."mě zdržoval ten kokot na R1, v zatáčce jel hovno a na rovinkách ujel o 50m,.."

Kdepak. Tak jsem to nemyslel. Nikoho neupřednostňuji v jezdectví. Mám respekt před každým. O rozdílech ve stylech jízdy vím a myslím, že jet spolu je pro obě kubatury mnohdy stresující.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist