Naposledy editováno 13.04.2011 07:19:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Ono je to totiž o jiným stylu jízdy! Proč asi maj na technických tratích 600 a 1000 podobnej čas? To by přece litr musel být o moc rychlejší i na stopkách, kdyby byl tak dobrý pilot a jel i zatáčky stejně rychle, jako šestka.. Je to zkrátka fakt, na litru musíš velkou rychlost kompenzovat dřívějším bržděním, v zatáčce tě to víc "hrne" ven, výjezd je pak jedna velká nejistota a vlastně si spravíš chuť až když ho narovnáš a využiješ ten motor - výhodu litra!
Ale jináč když bysme měli bejt soudní, tak mezi SSP R6 a třeba stockovou KTM je jen nemalý rozdíl v maximálce.. Ono i ty šestky už dneska letěj jak sviň!
Tady je to vidět na videu z Hořic (Gilmore na R6 a před ním Shinkmann na KTM.. - oba bohužel už nejsou mezi náma ), jak ten rozdíl je skoro žádný, hlavně do kopce nahoru k prostoru start-cíl..
Kdepak. Tak jsem to nemyslel. Nikoho neupřednostňuji v jezdectví. Mám respekt před každým. O rozdílech ve stylech jízdy vím a myslím, že jet spolu je pro obě kubatury mnohdy stresující.