Naposledy editováno 13.04.2011 07:19:27
vldouš>gorkin> V žebříčku jsem na SP1 (2008-2009) dal 2:25 to ti je málo ? Podívej se na výsledky a jsou tam i týpci co tam na Volný nad 600 dávají 2:40.
Hele nic proti tobě !!!
Jen jsem nikde neviděl tvé časy !!!
V motoreportu zapsany nejsi takže ták !!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Jinak já to mám asi v sobě, páč když jsem před lety závodil v "tahání činek", tak jsem si taky závody užil víc v pohárovkách, kde to bylo takový příjatelnější, volnější atmosféra, organizátoři si tě vážili (ne váhově ) - prostě bylo jim jasný, že jsi pro ně zákazník než při ofiko závodech, kde se funkcionáři k tobě chovali jako ke kusu hadru a to nemluvím o zákulisních podmínkách a úrovni zázemí.... Ale zase to byla republika a tak ten pohárek má velkou váhu ...
Ještě nejsem na 100% rozhodnutý zda volnou nezkusím příští rok, spíš jsem zvědav na ostatní blázny, kteří jezdili s DA, protože bych nechtěl na DA jezdit sám ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Já mám taky dilema a docela rád, bych si zajel třeba Brno, Hungaroring a Panonnii (SKring).. Sice jsme se taky doma ještě definitivně nedomluvili, ale ta vidina je skutečně lákavá!!
vldouš>Orgovany> Co blázníš? Na WSBK ještě počkám, stačí když tam jezdímkaždej rok okouknout styl. Jinak co Anglie? Prý jsi zůstal tady, tak jak bude zase sprint?
Anglie je již minulostí, žijme v přítomnosti !
Sprint ? Tak to ví snad jen pánbůh jsetli nějakej existuje. Ale na jednu stranu bych rád, na druhou se mě moc nechce ....
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Takže dilema vám nezávidím, páč je těžký se rozhodnout a jet to, co dává smysl a třeba s pomýšlením na celkový umístění.. Nebo je řešení si to prostě při mistráku na vlastní kůži vyzkoušet a zhodnotit - ANO nebo NE. 1-2 závody..
Ono jen těžko od některých pobírám výmluvy, že je to drahý, když pak vidím, kolik akcí a ježdění za rok absolvujou! Dá se omezit tohle někdy "kroužení" (tím ušetřit na materiálu) a jít na věc mezi rychlíky, kde ti jedna jízda může dát víc, než 3 půlhodiny "kroužení".
A to si všichni přiznejme, že hlavně závody typu "sprint" s rychlejšíma borcema vás posunuly vejš! Tam totiž funguje ten hec, motivace a CÍL...prostě tě to nenutí "zamrznout" na jednom místě, posouvá to čoeka dopředu. Pak už je jenom otázka, co se dá finančně i časově zvládnout a kterej "šampionát" si vyberu. Já mám nejraději ROAD RACING, když už jsme u toho, ale hned pak je to MČR mezi českýma klukama.. Nezajímá mě BikePromotion ani cizí mistráky, pořád to mám jako hobby a chci bejt "u nás".. Mladí, ambiciózní musej ven, jiná cesta pro ně prostě není. Ale v mistráku by měl začít každej, aby se jeho jméno trochu znalo.. Nebejt článků tady na m.cz, tak ani nevím, že existuje nějakej hodně dobrej českej borec Míra Popov, páč prostě u nás doma nejezdí a nejezdil
Jen ještě ukážu, jak se děl vývoj ve Volný nad 600 za 3 roky a konkrétně kam to některé posunulo ..a fakt jsme skoro netrénovali (myslím já a můj kolega Pavel Bouma), pouze jsme tehdá jezdili po závodech, do zahraničí poprvé právě až v roce 2008 a to taky čoeka hodně porychlí, když se naučí i jiný tratě rychle "vstřebat"..
Takže Brno 2005:
[img]
...a Brno 2008:
[img]
A ještě bych dodal, že dneska to trochu upadá (počtet startujících), r.2005 a roky předtím byl jinde, ve Volný bylo dost narváno a i se stávalo, že se jela kvalifikace ve dvou skupinách!
Na druhou stranu rychlost "špičky" zůstává tak nějak +- pořád podobná, takže dnešní nejlepší agentůrní jezdci by si to klidně mohli rozdávat o celkový vítězství.. A za dva roky by mohli být vyhozeni a podpořili by tak už skutečné MČR Stocků nebo Sportů, či Superbiků. Aspoň by se nemuselo nadávat, že tam jezdí 5 českých kluků, sem tam více. Ono pak není úplně košér dojet s časem pod 1:42 v Mostě 5. ze 6ti Čechů ..protože v těch třídách chybí takový to "rozumně" rychlý jádro... Fillátko a spol., ty jsou někde jinde!
Naposledy editováno 20.11.2010 17:42:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Ovšem i ve volné (v Maďarsku), pustí šestky a litry. To mi připadne trochu sprostý vůči jezdcům.
K M.Popovovi. On jezdil v ČR. Jezdil minibike na Blatovce a pak Minibike 70 (s převodovkou). Viděl jsem ho na 70ccm s motorem Minarelli (dělal mu to myslím mistr republiky 125 Polák) v roce 2008 ve Vysokém Mýtě. Jel absolutně senzačně Naprosto dominoval.
No a pak podepsal s Maděričem a ten ho celkem logicky poslal ven
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
No tam jsem byl přítomen a musím říct,že tam rozhodně šestky nehrály druhé housle-jen co si pamatuju tak Čéra-Riči(než to zahodili)-Dušek atd pod dva nula a to tam spousta lidí nejezdila ani na litru-ta trat tam ten výkon litru dost kompenzuje-bych teda řekl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Nejde o stejný čas. Jde o to, že když šestka a litr zajede stejný čas, tak se během kola několikrát ohrozí. Př. Na rovince mě litr přeletí a zařadí se těsně přede mě a hned začne brzdit. Já na šestce ale jedu (byť pomaleji) ještě 50m na plný plyn. Prostě kvůli tomu litru musím zaklapnout nebo mu vjet na záda.
Ale beru to jako fakt a snažím se postupně dostat v agenturách do A skupiny, kde ti rychlí litraři naopak pomohou šestkařovi časy zlepšit. V B to už tak zupa není...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Ono je to totiž o jiným stylu jízdy! Proč asi maj na technických tratích 600 a 1000 podobnej čas? To by přece litr musel být o moc rychlejší i na stopkách, kdyby byl tak dobrý pilot a jel i zatáčky stejně rychle, jako šestka.. Je to zkrátka fakt, na litru musíš velkou rychlost kompenzovat dřívějším bržděním, v zatáčce tě to víc "hrne" ven, výjezd je pak jedna velká nejistota a vlastně si spravíš chuť až když ho narovnáš a využiješ ten motor - výhodu litra!
Ale jináč když bysme měli bejt soudní, tak mezi SSP R6 a třeba stockovou KTM je jen nemalý rozdíl v maximálce.. Ono i ty šestky už dneska letěj jak sviň!
Tady je to vidět na videu z Hořic (Gilmore na R6 a před ním Shinkmann na KTM.. - oba bohužel už nejsou mezi náma ), jak ten rozdíl je skoro žádný, hlavně do kopce nahoru k prostoru start-cíl..
Kdepak. Tak jsem to nemyslel. Nikoho neupřednostňuji v jezdectví. Mám respekt před každým. O rozdílech ve stylech jízdy vím a myslím, že jet spolu je pro obě kubatury mnohdy stresující.
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Tím ale samozřejmě netvrdím, že agentůry nejsou dost rychlý.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
vldouš>Hele nejsem žádnej Filla, jak jsem už psal pro mě jsou prim Hořice - určitě je pro ně důležitější odjetí pár závodů třeba i ve Volný než tahat 2:10 v Bikepromotionu. Je to o prioritách - pro mě je sen účast popř. nějakej dobrej výsledek v Hořicích. Vyhraný pohárky z agentůr doma mám a z MČR to asi nedám...
Tím ale samozřejmě netvrdím, že agentůry nejsou dost rychlý.
Hořice ? To chceš aby sme ti na hrob nosili kytky ?
.Padre.>Prasouš> A rozhoduješ se, jestli jet rovnou celou sezónu nebo třeba jen pár závodů?
Já mám taky dilema a docela rád, bych si zajel třeba Brno, Hungaroring a Panonnii (SKring).. Sice jsme se taky doma ještě definitivně nedomluvili, ale ta vidina je skutečně lákavá!!
Mno vzhledem k tomu, že i kvůli 1 závodu bych si musel udělat licenci, tak už bych jel celou sezonu, ale prostě se mi zatím do toho nechce... Docela dost lidí říkalo, že by na příští sezonu skočili do volný a tak nejdřív musím zjistit, jak to s nima bude ... Ten vstup tam bude lepší, když se s některýma bláznama budeš znát ... No prostě zatím váhám.... Peter z DA racingu mi říkal, že by měl mít několik termínů těsně před republikou, což by bylo super - natrénovat s DA a pak tam zůstat nebo pár dní nato si odjet volnou ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
...momentálně řeším bydlení,takže vůbec netuchám jak to bude s příští sezónou ale pokud bych jezdil tak bych jel dva závody Volné jen kvůli Hořicím pokud by to byla podmínka neboť CECky se pravděpodobně pojedou jen dělené na Supersporty a Superbiky a bude jedno jestli budeš nebo nebudeš mít licenci,ale nejsem si jistej jestli se ty dva závody Volné před Hořicema pojedou?! Mára Ducati1098 do Hořic asi nepůjde,ale snad ukecáme Nikotýna Na dvouvál cupu bych měl mít 50% slevu na startovné a byla by škoda ho nevyužít takže další případná možnost ježdění
p.s.:lehce jsem přizbrojil 70mm svodama
[URL=
Naposledy editováno 21.11.2010 20:39:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Doufám, že já budu stejně rychlej na okruhu. Zkouším hubnout a tuning motorky taky probíhá, tak se těš Už jsi měl motorku na brzdě, jsou ty svody hodně znát?
Já mám taky velkou slevu na Bikers cup, takže tam se určitě uvidíme. Počítám, že na každej závod budu brát láhev kapitána. Inkviz mě posílal předběžnej kalendář na Bikers cup a máme se na co těšit. Celý to asi nedám, chtěl bych asi zkusit něco z Volný a nějaký IV a DA.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Fešáku žádný 70tky ba ani 100vky ti nepomůžou Pujdu ti po Chřtánu
Těš-se
Naposledy editováno 21.11.2010 21:06:06
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
vldouš> díkes...víš jak...stále se držím hesla že když už nejsem rychlej tak mám aspoň hezkou motku