Zajímalo by mě, v čem je problém? Napadají mě dvě příčiny. Při těchto vysokých rychlostech už je velký odpor vzuchu a díky ještě převodu do rychla to motor svým výkonem neutáhne. Druhá příčina je, že je motorka motorově rozladěná a nemá svých 72 kW.
Nebude nakonec lepší tam nechat standardni rozetu se 43 zuby, kdy bude mít motor víc síly a roztočí to nad 9000 otáček?
Díky za rady, případně názory.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekundární převod do rychla, ale rychleji nejede.
No-limits>No ta původní (origo) rozeta vypadá docela dobře a na řetěz si koupím měrku. Stojí pár korun. Prodávajícího se zeptám, zda kupoval s tou menší rozetou i nový řetěz.
pochybuju ze puvodni dylka retezu zkousnula 4zuby navic, na vetsine motorek to vychazi max na 2zuby. navic by pak napinaky byly nadoraz "povolene" aby tam to kolo slo dostat, ne na doraz nasponovane... tzn dylka retezu je urcite vetsi nez origo, nebo je vytahanej jako ksandy....
tyhle prevody do tezka maji smysl jen pri dlouhejch strekach po dalnici... kdy ti to pri 130ti netoci 6tis ale treba 5... pokud ta motorka nejede v tech 5ti vyrazne hur, prinese to nejakou usporu paliva. akcelerace pri jizde tady po CR bude ale horsi a vicemene i vsechny ostatni parametry..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekundární převod do rychla, ale rychleji nejede.
assassin>pochybuju ze puvodni dylka retezu zkousnula 4zuby navic, na vetsine motorek to vychazi max na 2zuby. navic by pak napinaky byly nadoraz "povolene" aby tam to kolo slo dostat, ne na doraz nasponovane... tzn dylka retezu je urcite vetsi nez origo, nebo je vytahanej jako ksandy....
ono to vypadá že má menší rozetu o 4 zuby a origo řetěz, což si teda nedokážu moc představit to snad nemůže jít časem pořádně dopnout, takže když to vrátí zpátky mělo by to být ok.
assassin>
tyhle prevody do tezka maji smysl jen pri dlouhejch strekach po dalnici... kdy ti to pri 130ti netoci 6tis ale treba 5... pokud ta motorka nejede v tech 5ti vyrazne hur, prinese to nejakou usporu paliva. akcelerace pri jizde tady po CR bude ale horsi a vicemene i vsechny ostatni parametry..
Mě ta akcelerace stačí i na tenhle těžší převod. Za ruce to tahá pořád. Zatím to vypadá, že fakt dám přes zimu origo rozetu. Po dálnici nerad jezdím a ten rozdíl spotřeby bude minimální. Navíc, na motorce se jezdí pro radost a ne na spotřebu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 29.4.2024 v 15:42 Bubo32 |
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |