Zajímalo by mě, v čem je problém? Napadají mě dvě příčiny. Při těchto vysokých rychlostech už je velký odpor vzuchu a díky ještě převodu do rychla to motor svým výkonem neutáhne. Druhá příčina je, že je motorka motorově rozladěná a nemá svých 72 kW.
Nebude nakonec lepší tam nechat standardni rozetu se 43 zuby, kdy bude mít motor víc síly a roztočí to nad 9000 otáček?
Díky za rady, případně názory.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekundární převod do rychla, ale rychleji nejede.
Stev>No-limits> snížíš otáčky ale zvýšíš namáhání motoru, nejlepší je motor držet tam kde pracuje nejefektivněji, to je tam kde má velkej krouťák, a vliv na spotřebu je taky diskutabilní.
Krouťák má velký od 3000 do 8000 otáček (podle standardního grafu z brzdy, co jsem viděl u CBF 1000).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekundární převod do rychla, ale rychleji nejede.
No-limits>Krouťák má velký od 3000 do 8000 otáček (podle standardního grafu z brzdy, co jsem viděl u CBF 1000).
no ale podle toho co píšeš s maximálkou je ta změna převodu dost velká a motor to moc nestíhá, ono 4 zuby vzadu je dost, a když už raději bych dal původní rozetu a 17 dopředu, bude to trošku šetrnější - i když ono je to asi jedno
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 29.4.2024 v 15:42 Bubo32 |
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |