Zajímalo by mě, v čem je problém? Napadají mě dvě příčiny. Při těchto vysokých rychlostech už je velký odpor vzuchu a díky ještě převodu do rychla to motor svým výkonem neutáhne. Druhá příčina je, že je motorka motorově rozladěná a nemá svých 72 kW.
Nebude nakonec lepší tam nechat standardni rozetu se 43 zuby, kdy bude mít motor víc síly a roztočí to nad 9000 otáček?
Díky za rady, případně názory.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekundární převod do rychla, ale rychleji nejede.
Mirrek>No ale ještě teď čeho docílíš když snížíš cestovní otáčky?
No snížím otáčky, tudíž předpokládám, že se i motor bude méně "opotřebovávat" a třeba lehce klesne spotřeba. I když na to opotřebení motoru bude mít jistě větší vliv kvalitní olej a palivo, než mírné snížení otáček.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekundární převod do rychla, ale rychleji nejede.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekundární převod do rychla, ale rychleji nejede.
jak už bylo řečeno, spotřeba je relativní. Obecně říct, že čím nižší otáčky, tím nižší spotřeba je blbost. Musíš se řídit konkrétním typem motoru - jeho křivkami krouťáku/výkonu. Jsou motory, který při nízkých otáčkách žerou víc než když je honíš třeba na 2x vyšších otáčkách. Totéž by se do určité míry dalo vztáhnout i na opotřebení motoru.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 29.4.2024 v 15:42 Bubo32 |
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |