globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Baterie
14.11.2010 v 09:19
Zdravím! Mám takový dotaz,včera sem dovezl CBRko 02 a po 3 startu byla baterka mrtvá,ani jednou neotočila a 2 starty v pohodě.

Tak sjem ji dal na nabíječku a chytala,tak sem byl zvědav co udělá dnes ráno. Překvapivě naskočila. Jenže druhý start uplně mrtvá.

Proměřil jsem ji a když bežela má 14,3V a druhý start 12,2V.

Tuším že budu buset koupit novou baterku YUASA YTZ10S.

Asi by to nemělo být nic jinýho jako regulator dobijeni atd,nevím jak dlouho stála bez dobití.

Díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie

14.11.2010 v 10:24 | Nahoru | #1
Petrguss> A to se ti stalo na Caponordu? To už by byl druhej se špatným regulátorem co vím Psal že baterku nechával přes noc na nabíječce né v motorce. Navíc se mi zdá že regulátor (jako součátku - a né hodnoty jím vyprodukované) se v podstatě nedá měřit pouze na průchodnost jednotlivých fázi ( Multimetrem - zkouška diod) což může být docela zavádějící a nebo se speciálním zařízením na kterým vidíš v kolika V se regulátor zkratuje ten ale nemá víc než 90% servisů motocyklů v ČR. Můj názor je špatná baterie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie

14.11.2010 v 10:38 | Nahoru | #2
Mišák-GS> jojo na Capoušovi, no psal toto: "Tak sjem ji dal na nabíječku a chytala,tak sem byl zvědav co udělá dnes ráno. Překvapivě naskočila. Jenže druhý start uplně mrtvá. "

takže podle mě ji dal přes den nabít, pak dal do motky, motka chytla, takže ji nechal přes noc stát a ráno znovu chytla - tak jsem to tedy pochopil. Napsal jsem jakou zkušenost jsem měl já, a tak jak to popisuje je to hodně podobné... Měřil jsem to a zkoumal asi 14 dnů a když koukneš na muj deník motorky, tak uvidíš, že jsem šel od začátku do konce - od altíku k baterce a opravdu to byl regl, kopil jsem za 2t. jetý (nový stojí 6t.) a je po problému. změřil jsem to jednoduše (jsem ale v tomto oboru amatér) nicméně jsem problém vyřešil dobře. nejdřív jsem zjistil že byl spečený konektor na altíku (bolest aprilií) - takže šlo ven jen 2 fáze místo 3 - orpaveno a myslel jsem, že je po problému s dobíjením, jenže pak jsem měl to samé co píše Matesík a po dlouhým bádání, že sem tam regl ukazuje normálně a sem tam ne jsem zjistil, že když se zahřál tak prostě dával napětí 0 V a tím se vybíjela baterka a až bylo v baterce cca 8V tak mi motka zdechala sama a bylo vyřešeno.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 2 11.5.2024 v 20:01 combust
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist