globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přestavba (plasty)
2.11.2010 v 21:17
zdravím pánové, vím že se ár lidem podařilo dát na starší mito plast z Eva,jelikož mám to starší Mito konkrétně rv 1991 a je po komaxitu rámu nové gumy komaxit podsedláků nvé blinkry a plexi generálka motoru,ale plasty jsou v katadtrofálním stavu, tak bych rád přes imu ji dal nový kabát jelikož si myslím že si ho zaslouží, a taky se bude lépe prodávat jelikož plánuji příští rok 25 kW,pokud by to náhol četl nědo komu se to podařilo přeplastovat nebo má s tím nějaké zkušenosti,bl bych rád za jakoukoliv radu.Optížnost připasování,jeli nutno navařovat úchyty nebo se něco nevleze atd. Díky moc

Přestavba (plasty)

2.11.2010 v 22:20 | Nahoru | #1
ty vole, optížnost

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba (plasty)

2.11.2010 v 22:30 | Nahoru | #2
proč?dyt ty starý jsou taky pěkný

(reakce na) Přestavba (plasty)

2.11.2010 v 22:41 | Nahoru | #3

Alan>proč?dyt ty starý jsou taky pěkný

Tojo, takovej starej originál (ať už mito nebo gsx-r) v novým laku

Přestavba (plasty)

2.11.2010 v 22:51 | Nahoru | #4
Starý Mito dvouočko je paráda

Přestavba (plasty)

3.11.2010 v 15:13 | Nahoru | #5
já to říkám pořád že je krásný a kámoš se mi směje že jezdim na krabici
Ale jinak ty plasty tam jdou rámy jsou stejny, ALE musiš do rámu přišroubovat držáky s matkama aby jsi ty plasty uchytil ale jinak to jde. Dále potřebuješ světla, přední lešení a lešení k zrdcátkům.

Přestavba (plasty)

3.11.2010 v 16:50 | Nahoru | #6
to ptaak:Velmi se Ti tímto omlouvám, doufám že jsi nepřišel k nějaké újmě

Přestavba (plasty)

3.11.2010 v 17:01 | Nahoru | #7
Neříkám že origo kapotáž není hezká, má své kouzlo, ale jelikož zbožňuju Ducati 748 nebo 1098 hlavně jejich desing tak bych si to svoje přibližovadlo rád zušlechtil

Přestavba (plasty)

4.11.2010 v 20:10 | Nahoru | #8
cau ja se rozhoduju mezi 3 motrkami jsou to 125 YZF yamaha,CBR125,Cargiva mito

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba (plasty)

4.11.2010 v 20:17 | Nahoru | #9
tak to máš docela široké spektrum,jelikož ta CBR a YZF jsou si docela podobné, ale pokud jednu z nich tak určitě YZF pokud na ni máš, nechci nikomu nic brát ale CBR je pro mě nudla nelíbí se mi, zato YZF je 125 kráska.nevím jak to mají se spolehlivostí cenou dílů atd,kámoš má YZF 125 R 2008 a zazím bezproblému kupoval to s 1200 km p prvním majiteli takže funglovka.Mito to je kapitola sama pro sebe je to uplně něco jiného jak typek tak motorem spotřebou průběhem motoru dostupnost dílů atd, pokud nekoupíš zajíce v pytli vřele mito doporučuji,ve 125 je to krásné svezení pokud vše klape jak má.Ale musíš vědět co cheš no.Já mám v srdci 2T takže ikdyž jsme měl mnoho nabídek ve 125 v 4T tak sem všechny odmítl,ve viší kubaturách už pujdu do 4T samozdřejmě ale plánuju potom aspoň nějaký croos ve 2T.

(reakce na) Přestavba (plasty)

18.11.2010 v 22:22 | Nahoru | #10
Gormen> Jestli chces plastove kapoty, tak je mam, a napasovat tam jdou celkem dobre!Zalezi na tvoji zrucnosti!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 kokoška. 19 6.12.2022 v 11:30 mito7
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
Typy retezu [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO Davud 32 5.7.2022 v 12:03 Properitus


TOPlist