bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350 /640 oilmaster pravý válec více kouří
2.11.2010 v 14:29
Nevím proč mi pravý výfuk více kouří a samozřejmě i pravá svíčka je více černá než levá. Válce jsou po výbruse. Mám strach směs ochudit , aby nedošlo k zadření případně propálení pístu.Díky za vaše zkušenosti. Olin.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 /640 oilmaster pravý válec více kouří

2.11.2010 v 14:34 | Nahoru | #1
u jawy běžný jev - neřeš to

Jawa 350 /640 oilmaster pravý válec více kouří

2.11.2010 v 14:38 | Nahoru | #2
ještě se nepovedlo vyrobit jalowici,která by to nedělala

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 /640 oilmaster pravý válec více kouří

2.11.2010 v 14:51 | Nahoru | #3
Přesně jak je psáno výše. Takovej "problém" máme skoro všichni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 /640 oilmaster pravý válec více kouří

2.11.2010 v 14:56 | Nahoru | #4
baruš19> díky za odpověď , a jaké máš svíčky jsou obě stejné anebo pravá je černější ?

Jawa 350 /640 oilmaster pravý válec více kouří

2.11.2010 v 15:32 | Nahoru | #5
Problém se dá částečně eliminovat tím, že dokončíš to co už měli udělat v Týnci. Srovnáš kanály, aby vše přesně pasovalo, protože jsou tam schody i několik milimetrů. Taky existuje možnost koupit přírubu pro dva karburátory a pak naladit každý válec na správnou směs. Pokud ale nejseš nadšenec, nemá cenu se tím zabývat.

edit: Směs neochuzuj, dokud to nezajedeš (cca 1500 km). Pak teprv můžeš začít trochu laborovat se směsí.

Jo a kdyby tě přece jen zajímaly ty úpravy, tak koukni na jawamania.info

Naposledy editováno 02.11.2010 15:41:53

Jawa 350 /640 oilmaster pravý válec více kouří

2.11.2010 v 20:07 | Nahoru | #6
Skutečně je to problém všech Jaw,mám jednoválec doulauf a jeden kouří taky víc

Jawa 350 /640 oilmaster pravý válec více kouří

2.11.2010 v 20:53 | Nahoru | #7
takže řešení je jasný....svod 2-1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 /640 oilmaster pravý válec více kouří

3.11.2010 v 08:10 | Nahoru | #8
Hydron> Ahoj, protože jsem dvouválec od Jawy rozebíral, tak vím, proč to je! Ty koumáci vyřešili mazání středovýho ložiska na klice tím způsobem, že dole v přefukovým kanálu levého válce vyvrtali díru, aby tam olej ztrátově padal a přimazával středový ložisko kliky. Tím pádem vlastně levý válec dostává míň oleje, je hůř mazaný a naopak pravý víc a svíčka na pravém je víc zakarbonovaná. Zažil jsem dost případů zadření motoru při ochuzování směsi, skoro vždy to odnesl logicky levý válec. A je jedno, že máš oilmaster, stejně to olej cpe do sání. Tak to alespoň bylo u Jaw do 634, další jsem už neměl, ale asi to bude stejný, možná pak měli už středový ložiska na klice dvě. Když sundáš válce, hned dole v přefukách tu díru uvidíš.Ideálnější by bylo, kdyby navrtali přefuky v obou válcích.
Já jsem směs spíš obohacoval, aby to jelo co nejvíc - po vyndání labyrintu v tlumiči sání...

Jawa 350 /640 oilmaster pravý válec více kouří

3.11.2010 v 08:21 | Nahoru | #9
"Vem šupleru, změř si horní hranu výfukového a spodní hranu sacího otvoru ve vložkách. Pak ji dopiluj tak, aby byla na obou válcích stejně vysoko. To je hlavní klíč k tomu, aby oba válce jeli stejně. Správnou hodnotu nezná nikdo, protože při přesnosti výroby je na každým motoru jiná v rozsahu asi 4mm. Pěkný by bylo srovnat i přepouštěcí kanály, ale tam se pilníkama nedostaneš. Samozřemě zapiluj ten šteft, co inteligentně omezuje čtvrt průřezu jednoho kanálu. [Deadman]"

(reakce na) Jawa 350 /640 oilmaster pravý válec více kouří

3.11.2010 v 09:06 | Nahoru | #10
fzr> na 640 už jsou právě dvě středová ložiska

Jawa 350 /640 oilmaster pravý válec více kouří

3.11.2010 v 09:11 | Nahoru | #11
To dělá každá...

(reakce na) Jawa 350 /640 oilmaster pravý válec více kouří

3.11.2010 v 17:09 | Nahoru | #12
olin> Já už to nesleduju, ale mám ten pocit, že to bejvala pravá, protože často mi to jelo jen na pravej vál

Jawa 350 /640 oilmaster pravý válec více kouří

5.11.2010 v 09:20 | Nahoru | #13
Vzhledem k výrobním rozptylům a nepřesnostem motoru Jawa350 je toto vcelku normální. Kolega měl odsazené hrany výfukových kanálů o téměř 2,5mm. Sice si pohrál s popisovaným srovnáním, ale ani potom to nebylo úplně perfektní. Nejlepší asi bude tohle moc neřešit, jezdit a smířit se s tím, že se jedna půlka motoru bude víc zanášet... Někdo říká, že by tomu mohly pomoci dva karbce, nicméně takové překopávání motoru mi přijde zbytečné.

Jawa 350 /640 oilmaster pravý válec více kouří

7.5.2011 v 23:00 | Nahoru | #14
Právě řeším stejný problém, sundal jsem laufy zda nejsou zanešený a nejsou. Alespoň vím čím to je a už to nemusím řešit..
Co se týče středového ložiska tak motory 350/638 jsou dost inovovaný a středová ložiska mají dvě..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist