bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: labyrint
23.10.2010 v 19:04
jak poznam špatný labyrint?

1 reakcí na tento příspěvek labyrint

23.10.2010 v 19:09 | Nahoru | #1
Zamontovanej v motoru tím, že si motor bere olej z převodovky -> motor kouří mnohem vícnež obvykle.

Vymontovanej asi jedině tak, že má na klice příliš velkou vůli. Nedá se to říct přesně, protože minimální vůle tam je vždycky - za provozu se labyrint klikového čepu vůbec nedotýká. Každopádně pokud ložiska motoru jsou v pořádku a bez vůle, nemohl se ani poškodit labyrint.

labyrint

23.10.2010 v 19:13 | Nahoru | #2
prave nevim jestli je mam menit tak kde je jedno ložisko tak tam neni vule a na druhe srane je vule v lozisku z vnitrni srtany a z vnesjsi neni mam nove ložiska a tam sou taky trochu vule :D a je normqalni ze mi vypadlo ložisko na prevodovce? jak to mam spravit ? budu davat nove

labyrint

23.10.2010 v 19:17 | Nahoru | #3
Tezko rict takhle po internetu. Jeste muzes kouknout na levej cep kliky jestli na nem nejsou vydreny drazky od labyrintu (edit: i kdyz tohle je asi blbost - ocelovej cep proti hlinikovymu labyrintu)

Loziska vymen urcite vsechny za novy. To ktery vypadlo pri montazi zalepis lepidlem. Nejspis tam bude jen mala vule, kterou to lepidlo v pohode vymezi.

Naposledy editováno 23.10.2010 19:22:22

labyrint

23.10.2010 v 19:24 | Nahoru | #4
že se v něm neztratíš

labyrint

23.10.2010 v 19:30 | Nahoru | #5
Dej tam gufero a máš po starostech.

labyrint

23.10.2010 v 19:32 | Nahoru | #6
oki dam tam nove

1 reakcí na tento příspěvek labyrint

23.10.2010 v 19:32 | Nahoru | #7
koupil sem ju rozlozenou a tedka nevim jak tam maji byt kolecka :D

labyrint

23.10.2010 v 19:33 | Nahoru | #8
a nevim kde maji byt takove 2 podlouhle kaminky jakoby s pruzinkou

labyrint

23.10.2010 v 19:37 | Nahoru | #9
myslim ze to sou radici vydličky

labyrint

23.10.2010 v 19:39 | Nahoru | #10
Si stáhni z internetu příručky an Jawy, je jich spousty jen nebejt línej hledat.

labyrint

23.10.2010 v 19:40 | Nahoru | #11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) labyrint

26.10.2010 v 01:12 | Nahoru | #12

_Hans_>Zamontovanej v motoru tím, že si motor bere olej z převodovky -> motor kouří mnohem vícnež obvykle.

Vymontovanej asi jedině tak, že má na klice příliš velkou vůli. Nedá se to říct přesně, protože minimální vůle tam je vždycky - za provozu se labyrint klikového čepu vůbec nedotýká. Každopádně pokud ložiska motoru jsou v pořádku a bez vůle, nemohl se ani poškodit labyrint.



ty debile od kud by měl brát olej?

1 reakcí na tento příspěvek labyrint

26.10.2010 v 01:22 | Nahoru | #13
vadnej labirint bůže bejt jedině vymačkanej, a to buď že je volně v bloku motoru a klepe a nebo netěsní tam co jsou na klice tesnící kroužky a labyrint přepouští z jedné poloviny do druhý a pak se to hádá a neni možný to seřídit pokud je to plnej labirint origo kejvačka tak ten vadnej nemůže bejt... ten se vymačkat nemůže je nesmysl aby se dostával přez něj od někud někam olej...do bloku musí jít až po nahřátí bloku jinak netěsní a bude se to hádat.. pokud má na klice nějakou vůli je vyběhaný středový ložisko. např do 634 se používal labirint z kejvačky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) labyrint

26.10.2010 v 01:24 | Nahoru | #14

Kuřin>koupil sem ju rozlozenou a tedka nevim jak tam maji byt kolecka :D



já mám 634 ale bude to asi podobně

labyrint

26.10.2010 v 01:25 | Nahoru | #15
1

[img]

labyrint

26.10.2010 v 01:27 | Nahoru | #16
hnací hřídel s nepřesuvnym kolem

[img]

labyrint

26.10.2010 v 01:28 | Nahoru | #17
kolo jedničky

[img]

labyrint

26.10.2010 v 01:30 | Nahoru | #18
tohle je asi dvojka to už nevim...

[img]

labyrint

26.10.2010 v 01:32 | Nahoru | #19
a pak si nějak musíš poradit s nasazenim vidliček...

[img]

labyrint

26.10.2010 v 01:34 | Nahoru | #20
chce tam mít zařazenej neutrál mezi jedničkou a dvojkou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) labyrint

26.10.2010 v 14:03 | Nahoru | #21

350.632>ty debile od kud by měl brát olej?



Ty debily si laskavě nech od cesty. Na 250 je labyrintový těsnění mezi ložiskama na levý straně a těsní klikovku od převodovky.

edit: a jestli chceš vidět jeden netěsnící vymačkanej kousek kvůli vylágrovaným ložiskům, tak se stav. Ještě bych ho někde našel.

Naposledy editováno 26.10.2010 14:16:05

(reakce na) labyrint

26.10.2010 v 14:04 | Nahoru | #22

350.632>já mám 634 ale bude to asi podobně



634 převodovka je úplně jiná než kejvačková!

labyrint

26.10.2010 v 14:20 | Nahoru | #23
Mira 354 z jwm napsal docela dobrej návod k převodovkám mira354.mzf.cz/motor/zamena-prevodovky-z-kyvacky-panelky-za-prevodovku-z-typu-63x640

Kuřin: Podle tohohle bys to měl v pohodě zvládnout sestavit. Lepší je varianta na kejvačku.

(reakce na) labyrint

26.10.2010 v 16:18 | Nahoru | #24

_Hans_>Ty debily si laskavě nech od cesty. Na 250 je labyrintový těsnění mezi ložiskama na levý straně a těsní klikovku od převodovky.

edit: a jestli chceš vidět jeden netěsnící vymačkanej kousek kvůli vylágrovaným ložiskům, tak se stav. Ještě bych ho někde našel.



NA uživatele 350.632 se vybodni, on má totiž patent na rozum a všemu rozumí nejlíp a všechno zná nejlíp což ostatně sám dokazuje jak všemu stráášně rozumí a přitom ví prdlajs a nachytrýho si jen hraje

(reakce na) labyrint

26.10.2010 v 16:52 | Nahoru | #25

350.632>vadnej labirint bůže bejt jedině vymačkanej, a to buď že je volně v bloku motoru a klepe a nebo netěsní tam co jsou na klice tesnící kroužky a labyrint přepouští z jedné poloviny do druhý a pak se to hádá a neni možný to seřídit pokud je to plnej labirint origo kejvačka tak ten vadnej nemůže bejt... ten se vymačkat nemůže je nesmysl aby se dostával přez něj od někud někam olej...do bloku musí jít až po nahřátí bloku jinak netěsní a bude se to hádat.. pokud má na klice nějakou vůli je vyběhaný středový ložisko. např do 634 se používal labirint z kejvačky...



A navíc se ty brouku pytlíku podívej do jawských příruček abys věděl vůbec co je to labyrint a nepopisoval tady jak trouba středový mezikus neboli ČELO !!! s ložiskem který má s labyrintem společný asi jen to že je taky v motoru a že je to z hliníku

1 reakcí na tento příspěvek labyrint

23.11.2010 v 18:55 | Nahoru | #26
no tak mam labyrint v motoru a motor složeny a ted přemyšlim nad tim jestli neni vymačkany protože jsem nezkoušel na klice jestli je vymačkany ložiska sem dal nove ale labyrint ne na čepu kliky byly vydrene dražky ma to cenu pulit a vyměnit nebo to mam nechat byt?

(reakce na) labyrint

23.11.2010 v 20:07 | Nahoru | #27
Kuřin> Udělal jsi chybu, ale teď už bude jednodušší, když zkusíš ten motor nastartovat. Když nebude přisávat olej z převodovky, tak je to OK.

1 reakcí na tento příspěvek labyrint

23.11.2010 v 21:33 | Nahoru | #28
ja kupim labyrint a spulim to, musim koupit i to ložisko co budu vyražet z vnitřni strany ? aby nebylo pozkozene jak budu klepat do vnitrniho krouzku ložiska a mam to zadelane tekutym kovem takze nevim jetli to pude ven :D

(reakce na) labyrint

24.11.2010 v 01:44 | Nahoru | #29
Kuřin> nahřát a ložisko vylisovávat - udělej si přípravek podle obrázku na mým webu a pak místo mlácení kladivem vylisovávej normálně pomocí přípravku, kterým jsi vylisoval kliku z karteru. Takhle to ložisko přežije
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3869, 3870] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116094 Dnes v 06:25 Jirka4137
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist