1 reakcí na tento příspěvek labyrint
Vymontovanej asi jedině tak, že má na klice příliš velkou vůli. Nedá se to říct přesně, protože minimální vůle tam je vždycky - za provozu se labyrint klikového čepu vůbec nedotýká. Každopádně pokud ložiska motoru jsou v pořádku a bez vůle, nemohl se ani poškodit labyrint.
Loziska vymen urcite vsechny za novy. To ktery vypadlo pri montazi zalepis lepidlem. Nejspis tam bude jen mala vule, kterou to lepidlo v pohode vymezi.
Naposledy editováno 23.10.2010 19:22:22
1 reakcí na tento příspěvek labyrint
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) labyrint
_Hans_>Zamontovanej v motoru tím, že si motor bere olej z převodovky -> motor kouří mnohem vícnež obvykle.
Vymontovanej asi jedině tak, že má na klice příliš velkou vůli. Nedá se to říct přesně, protože minimální vůle tam je vždycky - za provozu se labyrint klikového čepu vůbec nedotýká. Každopádně pokud ložiska motoru jsou v pořádku a bez vůle, nemohl se ani poškodit labyrint.
ty debile od kud by měl brát olej?
1 reakcí na tento příspěvek labyrint
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) labyrint
Kuřin>koupil sem ju rozlozenou a tedka nevim jak tam maji byt kolecka :D
já mám 634 ale bude to asi podobně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) labyrint
350.632>ty debile od kud by měl brát olej?
Ty debily si laskavě nech od cesty. Na 250 je labyrintový těsnění mezi ložiskama na levý straně a těsní klikovku od převodovky.
edit: a jestli chceš vidět jeden netěsnící vymačkanej kousek kvůli vylágrovaným ložiskům, tak se stav. Ještě bych ho někde našel.
Naposledy editováno 26.10.2010 14:16:05
Kuřin: Podle tohohle bys to měl v pohodě zvládnout sestavit. Lepší je varianta na kejvačku.
_Hans_>Ty debily si laskavě nech od cesty. Na 250 je labyrintový těsnění mezi ložiskama na levý straně a těsní klikovku od převodovky.
edit: a jestli chceš vidět jeden netěsnící vymačkanej kousek kvůli vylágrovaným ložiskům, tak se stav. Ještě bych ho někde našel.
NA uživatele 350.632 se vybodni, on má totiž patent na rozum a všemu rozumí nejlíp a všechno zná nejlíp což ostatně sám dokazuje jak všemu stráášně rozumí a přitom ví prdlajs a nachytrýho si jen hraje
350.632>vadnej labirint bůže bejt jedině vymačkanej, a to buď že je volně v bloku motoru a klepe a nebo netěsní tam co jsou na klice tesnící kroužky a labyrint přepouští z jedné poloviny do druhý a pak se to hádá a neni možný to seřídit pokud je to plnej labirint origo kejvačka tak ten vadnej nemůže bejt... ten se vymačkat nemůže je nesmysl aby se dostával přez něj od někud někam olej...do bloku musí jít až po nahřátí bloku jinak netěsní a bude se to hádat.. pokud má na klice nějakou vůli je vyběhaný středový ložisko. např do 634 se používal labirint z kejvačky...
A navíc se ty brouku pytlíku podívej do jawských příruček abys věděl vůbec co je to labyrint a nepopisoval tady jak trouba středový mezikus neboli ČELO !!! s ložiskem který má s labyrintem společný asi jen to že je taky v motoru a že je to z hliníku
1 reakcí na tento příspěvek labyrint
1 reakcí na tento příspěvek labyrint
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3869, 3870] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116094 | Dnes v 06:25 Jirka4137 |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |