1 reakcí na tento příspěvek Jak ověřit km u ojetého auta??
Přední náprva - ložiska v kolech (hlavně těžký TDi), tyčky stabilizátoru, horní uložení tlumiče + ložisko. Motor TDi je klasa - váhy vzduchu, ventil regulace turba + přívodní trubka oleje (teče a turbo se zadře), samotný turbo, setrvačníky chrastej. Karoserie - dost reznou prahy (okolo těsnící gumy dveří - je tvrdá jak sviňa a odře lak, tak je vyrobená v Polsku...) a přední blatníky (lepší vyndat podběh a vykydat ten hnůj co se za něj dostal za ty léta). U kombíka reznoucí pátý dveře z oblasti pod zadním oknem. Klasicky elektrická stahovačka oken, vyskočí lanko a orve plastovej tisícihran na motůrku (pokud už nebyla měněná).
Jo a aby jsis nemyslel že to TDi nic nevydrží. Jezdí tu u nás jeden passat co má přes 650 tis.
Naposledy editováno 15.10.2010 17:41:50