globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Protiprokluz u 1200 GS
14.10.2010 v 15:09
Zajímá mě názor zaujaté většiny. Kolega má BMW 1200GS a teď si chce nechat dodělat protiprokluz. Já mu nadávám, že je to maximální teplouš. Nechápu smysl kontroly trakce u motorky, která má sto koní a váží osmdesát tun. Co si myslíte Vy?
Anketa: Má smysl protiprokluz u nabouranýho autojeřábu?
Ano, jsem homosexuál
13%
3
Ano, je to přemotorovaná bestie
38%
9
Nejsem debil, k čemu by to bylo...
50%
12

Protiprokluz u 1200 GS

14.10.2010 v 15:37 | Nahoru | #1
Prostě gej!

Protiprokluz u 1200 GS

14.10.2010 v 15:46 | Nahoru | #2
Když má v rukách nasraný, tak proč ne? .... mohlo by se psát do řidičáku, že je možno řídit motocykl pouze s kontrolou trakce, nebo s ABS,apod....někteří by potřebovali, že mohou jet na motocyklu pouze tehdy, pokud ho řídí někdo zkušenej

1 reakcí na tento příspěvek Protiprokluz u 1200 GS

14.10.2010 v 15:48 | Nahoru | #3
....... a končí to u zvěrstev jako je CBS !!

(reakce na) Protiprokluz u 1200 GS

14.10.2010 v 15:53 | Nahoru | #4

babajezi>....... a končí to u zvěrstev jako je CBS !!



A to chce EU nařídit u všech motocyklů do 125 ccm Nad budou muset mít ABS

3 reakcí na tento příspěvek Protiprokluz u 1200 GS

14.10.2010 v 15:57 | Nahoru | #5
Teď mi říkal, že ve dvou se to na dvojku na výjezdu zvedá na zadní. Já se asi pochčiju))))))))))))))))

1 reakcí na tento příspěvek Protiprokluz u 1200 GS

14.10.2010 v 15:58 | Nahoru | #6
A tady pánové mu zní do jeho helmy krásný song -
:)

(reakce na) Protiprokluz u 1200 GS

14.10.2010 v 15:58 | Nahoru | #7

Horten>Teď mi říkal, že ve dvou se to na dvojku na výjezdu zvedá na zadní. Já se asi pochčiju))))))))))))))))



Na výjezdu do kopce???. ....to se mi zvedne i třinda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Protiprokluz u 1200 GS

14.10.2010 v 15:59 | Nahoru | #8

Horten>Teď mi říkal, že ve dvou se to na dvojku na výjezdu zvedá na zadní. Já se asi pochčiju))))))))))))))))



tak to není motorku ale rukama znám lidí co nemaj problém i gs500 odjíždět po zadním...mě se to nepovede ani když chci

(reakce na) Protiprokluz u 1200 GS

14.10.2010 v 16:00 | Nahoru | #9

Xchalleng>A tady pánové mu zní do jeho helmy krásný song -
:)



Kurva škoda že v práci nemám zvukovku...musím vydržet domů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Protiprokluz u 1200 GS

14.10.2010 v 16:00 | Nahoru | #10

jetam>tak to není motorku ale rukama znám lidí co nemaj problém i gs500 odjíždět po zadním...mě se to nepovede ani když chci



Tuhle jsem sedl na Simsona a málem mě tá překoňovaná bestie zhodila na záda

1 reakcí na tento příspěvek Protiprokluz u 1200 GS

14.10.2010 v 16:01 | Nahoru | #11
Jak rád bych to zvedl na zadní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Protiprokluz u 1200 GS

14.10.2010 v 16:02 | Nahoru | #12

dareckov>Jak rád bych to zvedl na zadní



Musíš si nasrat do ruk

(reakce na) Protiprokluz u 1200 GS

14.10.2010 v 16:21 | Nahoru | #13

Cooker>Tuhle jsem sedl na Simsona a málem mě tá překoňovaná bestie zhodila na záda



Kdybys tam měl protiprokluz, netalo by se Ti to!

(reakce na) Protiprokluz u 1200 GS

14.10.2010 v 16:36 | Nahoru | #14

Horten>Zajímá mě názor zaujaté většiny. Kolega má BMW 1200GS a teď si chce nechat dodělat protiprokluz. Já mu nadávám, že je to maximální teplouš. Nechápu smysl kontroly trakce u motorky, která má sto koní a váží osmdesát tun. Co si myslíte Vy?


ano, je to maximalni teplous
teda nevim, jestli to tam vubec dodatecne dat de. kazdopadne zbytecnost nebo spis otravujici dalsi elektronicky kurvitko, co se urcite nekdo vykurvi.
jinak svez se na tom. jestli ma model '10, tak to je fakt pecka. jak ja rikam - to neni enduro, ale superbike.

Protiprokluz u 1200 GS

14.10.2010 v 16:44 | Nahoru | #15
Ať si spíš nasere na ruce Zrovna mi v garáži jedno GS stojí a když před zatáčkou při podřazení pustím rychleji spojku, tak to kapku tancuje, to jako jo. Stačí jí pouštět s citem, něco jako při rozjezdu - v místě záběru jí nechat kapku klouznout. Přeci jen je to 1200 ccm dvouválec

Protiprokluz u 1200 GS

15.10.2010 v 07:53 | Nahoru | #16
to sou starosti

3 reakcí na tento příspěvek Protiprokluz u 1200 GS

15.10.2010 v 10:03 | Nahoru | #17
Já bych řekl,že gay seš ty.Už jen proto,že máš motorku s názvem moto buzik,která není určitě lehčí než to jeho "80ti tunový" GS,ale hlavně proto,že už v úvodu argumentuješ hmotností a výkonem,když u proti prokluzu jde o krouťák.
Samozřejmě,když je někdo teplota a jezdí jen po silnici a za sucha,tak nic takovýho nikdy postrádat nebude,ale u GS,jak už tato skratka dvou slov(který jistě znáš při tvý chytrosti)napovídá se předpokládá jízda i na nezpevněným povrchu.A až si někdy něco takovýho zkusíš,tak zjistíš,že právě ta hmotnost na trávě nebo blátě s tím krouťákem se při rozjezdu hodně blbě kontroluje.
Ale na to,abys to zjistil,bys musel jezdit a ne leštit italskou metrosexuálni jebku

(reakce na) Protiprokluz u 1200 GS

15.10.2010 v 13:43 | Nahoru | #18

banditt>Já bych řekl,že gay seš ty.Už jen proto,že máš motorku s názvem moto buzik,která není určitě lehčí než to jeho "80ti tunový" GS,ale hlavně proto,že už v úvodu argumentuješ hmotností a výkonem,když u proti prokluzu jde o krouťák.
Samozřejmě,když je někdo teplota a jezdí jen po silnici a za sucha,tak nic takovýho nikdy postrádat nebude,ale u GS,jak už tato skratka dvou slov(který jistě znáš při tvý chytrosti)napovídá se předpokládá jízda i na nezpevněným povrchu.A až si někdy něco takovýho zkusíš,tak zjistíš,že právě ta hmotnost na trávě nebo blátě s tím krouťákem se při rozjezdu hodně blbě kontroluje.
Ale na to,abys to zjistil,bys musel jezdit a ne leštit italskou metrosexuálni jebku



(reakce na) Protiprokluz u 1200 GS

15.10.2010 v 14:22 | Nahoru | #19

Cooker>Musíš si nasrat do ruk



tyvle,ty jsi jako učebnice

(reakce na) Protiprokluz u 1200 GS

15.10.2010 v 19:40 | Nahoru | #20

banditt>Já bych řekl,že gay seš ty.Už jen proto,že máš motorku s názvem moto buzik,která není určitě lehčí než to jeho "80ti tunový" GS,ale hlavně proto,že už v úvodu argumentuješ hmotností a výkonem,když u proti prokluzu jde o krouťák.
Samozřejmě,když je někdo teplota a jezdí jen po silnici a za sucha,tak nic takovýho nikdy postrádat nebude,ale u GS,jak už tato skratka dvou slov(který jistě znáš při tvý chytrosti)napovídá se předpokládá jízda i na nezpevněným povrchu.A až si někdy něco takovýho zkusíš,tak zjistíš,že právě ta hmotnost na trávě nebo blátě s tím krouťákem se při rozjezdu hodně blbě kontroluje.
Ale na to,abys to zjistil,bys musel jezdit a ne leštit italskou metrosexuálni jebku



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Protiprokluz u 1200 GS

18.10.2010 v 08:47 | Nahoru | #21

banditt>Já bych řekl,že gay seš ty.Už jen proto,že máš motorku s názvem moto buzik,která není určitě lehčí než to jeho "80ti tunový" GS,ale hlavně proto,že už v úvodu argumentuješ hmotností a výkonem,když u proti prokluzu jde o krouťák.
Samozřejmě,když je někdo teplota a jezdí jen po silnici a za sucha,tak nic takovýho nikdy postrádat nebude,ale u GS,jak už tato skratka dvou slov(který jistě znáš při tvý chytrosti)napovídá se předpokládá jízda i na nezpevněným povrchu.A až si někdy něco takovýho zkusíš,tak zjistíš,že právě ta hmotnost na trávě nebo blátě s tím krouťákem se při rozjezdu hodně blbě kontroluje.
Ale na to,abys to zjistil,bys musel jezdit a ne leštit italskou metrosexuálni jebku



Ano, prokoukl jsi mě. Každý, kdo se podívá na moje motorky musí hned pochopit, že jsem klasický metrosexuál. Ale pro porovnání, Griso mělo víc koní (o dost), větší krouťák a míň kil a stejně jsem nikdy nepocítil potřebu protiprokluzu. Teď mám Tuono, které váží o padesát kilo míň a o výkonu a krouťáku se asi ani nemá cenu bavit. A taky mi nikdy TCS ani ABS nechybělo. Ale zarazilo mě, že používáš TCS v terénu. Mám poměrně dost kamarádů, kteří jezdí nejen po silnici a první co vždycky udělají po vjezdu na nezpevněný povrch je, že vypnou ABS a TCS, tedy pokud ho mají...

2 reakcí na tento příspěvek Protiprokluz u 1200 GS

18.10.2010 v 11:00 | Nahoru | #22
Tak z vlastní zkušenosti můžu říct že kontrola trakce není od věci několikrát mi to už zachránilo zadek. Obzvlášť na GS kde jezdíš i po špatných silnicích. Při výjezdu ze zatáčky jsem za to vzal a byl tam rozdrobenej asfalt v kombinaci se štěrkem už jsem cejtil jak mi ujíždí zadek, pak zasáhlo TCS a GS se srovnalo. Byl to mžik a plynem bych to nesrovnal. Obdobná situace v Chorvatsku ve 2 na tom jejich hladkym asfaltu co je po dešti jako led. Nelituju toho že TCS mám rozhodně to spolu s ABS při cestování přidává na pocitu sucha a bezpečí . V terénu vypínám TCS i ABS tam je to nahovno i v enduro modu. A když si chceš zařádit na silnici prostě to vypneš a moto se pak zvedá na zadní i na dvojku.

Protiprokluz u 1200 GS

18.10.2010 v 11:42 | Nahoru | #23
stejně to bude mít pořád vypnutý protože ho to bude za chvíli srát

Protiprokluz u 1200 GS

25.10.2010 v 03:28 | Nahoru | #24
Vubec nechapu proc si nekdo kupuje motku, ktera umi to co umi a pak ji chce uriznot koule? Hlava nebere. To je jako kdybych chtel ridit formuli, ale chtel aby mi tam dali motor z Oktavie, protoze je to moc nadupany a nekde by mi to mohlo uklouznout.

(reakce na) Protiprokluz u 1200 GS

30.10.2010 v 08:25 | Nahoru | #25

Horten>Ano, prokoukl jsi mě. Každý, kdo se podívá na moje motorky musí hned pochopit, že jsem klasický metrosexuál. Ale pro porovnání, Griso mělo víc koní (o dost), větší krouťák a míň kil a stejně jsem nikdy nepocítil potřebu protiprokluzu. Teď mám Tuono, které váží o padesát kilo míň a o výkonu a krouťáku se asi ani nemá cenu bavit. A taky mi nikdy TCS ani ABS nechybělo. Ale zarazilo mě, že používáš TCS v terénu. Mám poměrně dost kamarádů, kteří jezdí nejen po silnici a první co vždycky udělají po vjezdu na nezpevněný povrch je, že vypnou ABS a TCS, tedy pokud ho mají...


Já protiprokluz nepoužívám vůbec,protože ho nemám.Proto o tom mluvím,protože vím,že může chybět v běžným provozu a ne při offroad ježdění.Bavil jsem se o rozjezdech na nezpevněným povrchu,ktrej tě může potkat všude.Mě například hned u garáže a kdybych TCS měl,tak ho teda na rozjezd od garáže vypínat nebudu.Párkrát mě tam na trávě zadní kolo chtělo jet jiným směrem než já a to jsem se rozjížděl hodně opatrně a prakticky na volnoběh.ABS samozřejmě na off vypínám.A nepředpokládám,že něco takovýho pochopíš,když na polňačku s žádnou ze svých leštěnek ani nepáchneš.To jsou potom argumenty o tuonu lehčím než vzduch a výkonějším než já nevím co,úplně scestný.Jistě,že na silnici,za sucha a při ježdění na machýrka kolem komína,to nikdy chybět nebude

Protiprokluz u 1200 GS

30.10.2010 v 08:34 | Nahoru | #26
Jo a ještě detail...jestli chceš říct,že má tuono větší krouťák než GS,tak se prosím tě ještě jednou podívej do techničáku a vrať se zpátky na zem z toho tvýho taliánskýho nebe
Taková menší pomůcka:jestli jsi to nikdy neslyšel(např fyzika na zákl.škole),tak krouťák je závislej na ploše pístu potažmo na objemu motoru,takže litr těžko podělá 12ku,když nebudeš srovnávat modely,co jsou 50 let od sebe.

(reakce na) Protiprokluz u 1200 GS

25.11.2010 v 11:51 | Nahoru | #27

M_A_K_O píše: Tak z vlastní zkušenosti můžu říct že kontrola trakce není od věci několikrát mi to už zachránilo zadek. Obzvlášť na GS kde jezdíš i po špatných silnicích. Při výjezdu ze zatáčky jsem za to vzal a byl tam rozdrobenej asfalt v kombinaci se štěrkem už jsem cejtil jak mi ujíždí zadek, pak zasáhlo TCS a GS se srovnalo. Byl to mžik a plynem bych to nesrovnal. Obdobná situace v Chorvatsku ve 2 na tom jejich hladkym asfaltu co je po dešti jako led. Nelituju toho že TCS mám rozhodně to spolu s ABS při cestování přidává na pocitu sucha a bezpečí . V terénu vypínám TCS i ABS tam je to nahovno i v enduro modu. A když si chceš zařádit na silnici prostě to vypneš a moto se pak zvedá na zadní i na dvojku.



Se na to ježdění raději vy.er

(reakce na) Protiprokluz u 1200 GS

25.11.2010 v 16:34 | Nahoru | #28
M_A_K_O> Samozřejmě to neber vážně, u takového mastodonta to docela i chápu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS fajgara 7 25.4.2024 v 19:21 ja1
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS RobocopCAP 20 5.4.2024 v 19:42 Anetoska
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl
Hlučná spojka BMW R 1200 GS Cenda28 3 3.3.2024 v 21:06 yzf07


TOPlist