1 reakcí na tento příspěvek Protiprokluz u 1200 GS
3 reakcí na tento příspěvek Protiprokluz u 1200 GS
1 reakcí na tento příspěvek Protiprokluz u 1200 GS
:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Protiprokluz u 1200 GS
Horten>Teď mi říkal, že ve dvou se to na dvojku na výjezdu zvedá na zadní. Já se asi pochčiju))))))))))))))))
tak to není motorku ale rukama znám lidí co nemaj problém i gs500 odjíždět po zadním...mě se to nepovede ani když chci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Protiprokluz u 1200 GS
jetam>tak to není motorku ale rukama znám lidí co nemaj problém i gs500 odjíždět po zadním...mě se to nepovede ani když chci
Tuhle jsem sedl na Simsona a málem mě tá překoňovaná bestie zhodila na záda
1 reakcí na tento příspěvek Protiprokluz u 1200 GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Protiprokluz u 1200 GS
dareckov>Jak rád bych to zvedl na zadní
Musíš si nasrat do ruk
Horten>Zajímá mě názor zaujaté většiny. Kolega má BMW 1200GS a teď si chce nechat dodělat protiprokluz. Já mu nadávám, že je to maximální teplouš. Nechápu smysl kontroly trakce u motorky, která má sto koní a váží osmdesát tun. Co si myslíte Vy?
ano, je to maximalni teplous
teda nevim, jestli to tam vubec dodatecne dat de. kazdopadne zbytecnost nebo spis otravujici dalsi elektronicky kurvitko, co se urcite nekdo vykurvi.
jinak svez se na tom. jestli ma model '10, tak to je fakt pecka. jak ja rikam - to neni enduro, ale superbike.
3 reakcí na tento příspěvek Protiprokluz u 1200 GS
Samozřejmě,když je někdo teplota a jezdí jen po silnici a za sucha,tak nic takovýho nikdy postrádat nebude,ale u GS,jak už tato skratka dvou slov(který jistě znáš při tvý chytrosti)napovídá se předpokládá jízda i na nezpevněným povrchu.A až si někdy něco takovýho zkusíš,tak zjistíš,že právě ta hmotnost na trávě nebo blátě s tím krouťákem se při rozjezdu hodně blbě kontroluje.
Ale na to,abys to zjistil,bys musel jezdit a ne leštit italskou metrosexuálni jebku
banditt>Já bych řekl,že gay seš ty.Už jen proto,že máš motorku s názvem moto buzik,která není určitě lehčí než to jeho "80ti tunový" GS,ale hlavně proto,že už v úvodu argumentuješ hmotností a výkonem,když u proti prokluzu jde o krouťák.
Samozřejmě,když je někdo teplota a jezdí jen po silnici a za sucha,tak nic takovýho nikdy postrádat nebude,ale u GS,jak už tato skratka dvou slov(který jistě znáš při tvý chytrosti)napovídá se předpokládá jízda i na nezpevněným povrchu.A až si někdy něco takovýho zkusíš,tak zjistíš,že právě ta hmotnost na trávě nebo blátě s tím krouťákem se při rozjezdu hodně blbě kontroluje.
Ale na to,abys to zjistil,bys musel jezdit a ne leštit italskou metrosexuálni jebku
banditt>Já bych řekl,že gay seš ty.Už jen proto,že máš motorku s názvem moto buzik,která není určitě lehčí než to jeho "80ti tunový" GS,ale hlavně proto,že už v úvodu argumentuješ hmotností a výkonem,když u proti prokluzu jde o krouťák.
Samozřejmě,když je někdo teplota a jezdí jen po silnici a za sucha,tak nic takovýho nikdy postrádat nebude,ale u GS,jak už tato skratka dvou slov(který jistě znáš při tvý chytrosti)napovídá se předpokládá jízda i na nezpevněným povrchu.A až si někdy něco takovýho zkusíš,tak zjistíš,že právě ta hmotnost na trávě nebo blátě s tím krouťákem se při rozjezdu hodně blbě kontroluje.
Ale na to,abys to zjistil,bys musel jezdit a ne leštit italskou metrosexuálni jebku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Protiprokluz u 1200 GS
banditt>Já bych řekl,že gay seš ty.Už jen proto,že máš motorku s názvem moto buzik,která není určitě lehčí než to jeho "80ti tunový" GS,ale hlavně proto,že už v úvodu argumentuješ hmotností a výkonem,když u proti prokluzu jde o krouťák.
Samozřejmě,když je někdo teplota a jezdí jen po silnici a za sucha,tak nic takovýho nikdy postrádat nebude,ale u GS,jak už tato skratka dvou slov(který jistě znáš při tvý chytrosti)napovídá se předpokládá jízda i na nezpevněným povrchu.A až si někdy něco takovýho zkusíš,tak zjistíš,že právě ta hmotnost na trávě nebo blátě s tím krouťákem se při rozjezdu hodně blbě kontroluje.
Ale na to,abys to zjistil,bys musel jezdit a ne leštit italskou metrosexuálni jebku
Ano, prokoukl jsi mě. Každý, kdo se podívá na moje motorky musí hned pochopit, že jsem klasický metrosexuál. Ale pro porovnání, Griso mělo víc koní (o dost), větší krouťák a míň kil a stejně jsem nikdy nepocítil potřebu protiprokluzu. Teď mám Tuono, které váží o padesát kilo míň a o výkonu a krouťáku se asi ani nemá cenu bavit. A taky mi nikdy TCS ani ABS nechybělo. Ale zarazilo mě, že používáš TCS v terénu. Mám poměrně dost kamarádů, kteří jezdí nejen po silnici a první co vždycky udělají po vjezdu na nezpevněný povrch je, že vypnou ABS a TCS, tedy pokud ho mají...
2 reakcí na tento příspěvek Protiprokluz u 1200 GS
Horten>Ano, prokoukl jsi mě. Každý, kdo se podívá na moje motorky musí hned pochopit, že jsem klasický metrosexuál. Ale pro porovnání, Griso mělo víc koní (o dost), větší krouťák a míň kil a stejně jsem nikdy nepocítil potřebu protiprokluzu. Teď mám Tuono, které váží o padesát kilo míň a o výkonu a krouťáku se asi ani nemá cenu bavit. A taky mi nikdy TCS ani ABS nechybělo. Ale zarazilo mě, že používáš TCS v terénu. Mám poměrně dost kamarádů, kteří jezdí nejen po silnici a první co vždycky udělají po vjezdu na nezpevněný povrch je, že vypnou ABS a TCS, tedy pokud ho mají...
Já protiprokluz nepoužívám vůbec,protože ho nemám.Proto o tom mluvím,protože vím,že může chybět v běžným provozu a ne při offroad ježdění.Bavil jsem se o rozjezdech na nezpevněným povrchu,ktrej tě může potkat všude.Mě například hned u garáže a kdybych TCS měl,tak ho teda na rozjezd od garáže vypínat nebudu.Párkrát mě tam na trávě zadní kolo chtělo jet jiným směrem než já a to jsem se rozjížděl hodně opatrně a prakticky na volnoběh.ABS samozřejmě na off vypínám.A nepředpokládám,že něco takovýho pochopíš,když na polňačku s žádnou ze svých leštěnek ani nepáchneš.To jsou potom argumenty o tuonu lehčím než vzduch a výkonějším než já nevím co,úplně scestný.Jistě,že na silnici,za sucha a při ježdění na machýrka kolem komína,to nikdy chybět nebude
Taková menší pomůcka:jestli jsi to nikdy neslyšel(např fyzika na zákl.škole),tak krouťák je závislej na ploše pístu potažmo na objemu motoru,takže litr těžko podělá 12ku,když nebudeš srovnávat modely,co jsou 50 let od sebe.
M_A_K_O píše: Tak z vlastní zkušenosti můžu říct že kontrola trakce není od věci několikrát mi to už zachránilo zadek. Obzvlášť na GS kde jezdíš i po špatných silnicích. Při výjezdu ze zatáčky jsem za to vzal a byl tam rozdrobenej asfalt v kombinaci se štěrkem už jsem cejtil jak mi ujíždí zadek, pak zasáhlo TCS a GS se srovnalo. Byl to mžik a plynem bych to nesrovnal. Obdobná situace v Chorvatsku ve 2 na tom jejich hladkym asfaltu co je po dešti jako led. Nelituju toho že TCS mám rozhodně to spolu s ABS při cestování přidává na pocitu sucha a bezpečí . V terénu vypínám TCS i ABS tam je to nahovno i v enduro modu. A když si chceš zařádit na silnici prostě to vypneš a moto se pak zvedá na zadní i na dvojku.
Se na to ježdění raději vy.er
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS | fajgara | 7 | 25.4.2024 v 19:21 ja1 |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS | RobocopCAP | 20 | 5.4.2024 v 19:42 Anetoska |
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS | Kohlstein | 12 | 19.3.2024 v 10:03 Pedl |
Hlučná spojka BMW R 1200 GS | Cenda28 | 3 | 3.3.2024 v 21:06 yzf07 |