bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Supermoto pro bezny provoz
Ahoj, vim ze se to uz tady resilo, ale jde mi o to udelat si nejaky uceleny prehled "neostrych" motardu. Chci neco zabavnyho co budu moct cas od casu prohnat v Myte a na cem se bude nechat i civilne (a zabavne) jezdit i v provozu pripadne po nejaky polnacce.
Nechci nic co by me financne sezralo - tedy spis delsi servisni interval na km, zadny vymeny pistu po x mth atd. Orientacne tak od roku 2003 a 100 000 bych snad moh dat v nejakym casovym horizontu dohromady.

Adepti:

Yamaha XT660X
- 35 kW je fajn ale 177kg moc zabavy neslibuje
- Motor asi drzak a servisni interval je dlouhy???
- Cena v inzercich vcelku prizniva.

FMX 650
- 28 kW na 163 kg
- Drzak motor, servisni interval pry 3000km
- Lze koupit mladou motorku za levno.
- 11l nadrz

DR-Z400SM
- 29kW na 134 kg
- Co vydrzi motor?
- Jak dlouhy je servisni interval?
- Cena i nabidka v nazarech je vcelku dobra.
- info drz Olej po 6.000km, kontrola ventilů po 24.000km!!! Vzduchac molitanovej.
- lepsi podvozek proti 400S a 400E
- plechova nadrz 10l

DR-Z400E
- 36kW na 119kg
- podvozek a brzdy nejspis stejny jaku Z400S (SM ma lepsi)
- nutno dokoupit SM kola
- 400E ma elektricky starter, 400 ne a je o 6kg lehci
- plastova nadrz 10l
- jiny karbec a vyfuk nez SM/S
- "Ečko má jiný vačkový hřídele a větší kompresi, Keihin FCR39,trochu otevřenější výfuk a jiný CDI" proti SM

KTM 640 LC4 SUPERMOTO
- 40kW na 149kg
- Jak bude LC4 spolehliva?
- Olej a ventily po 5000 km
- Podvozek WP je pry vyborny?
- Ojeta porad dost draha.
- El. starter i nakopavacka.
- 9l nadrz

KTM 660 SMC
- 40 kW na 138 kg
- Jen nakopavacka
- Mimo vahy na starteru je jeste nejaka odlisnost oproti 640 LC4?
- V nabidce je jich par a jsou drahy.

KTM 625 SMC
- Parametry co jsem nasel jsou stejny jako u 640, jaky je mezi nimi rozdil?

Husqarna SM610
- 140kg a 39kW
- interval po 5000km

To DRko by pri ty vaze nemuselo byt uplne zoufaly? U KTM nemuzu porad odhledat jestli jsou mezi tema 3ma motorkama vubec nejaky rozdily, pokud je to rozumne servisovatelny vypada to jako nej varianta, jen bych musel asi o chvili dyl setrit.


Naposledy editováno 10.10.2010 12:35:09

(reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 12:57 | Nahoru | #31
Lion> kurva tak sem se seknul, byl jinej Vorař zmátl mě tvuj avatar

Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 13:12 | Nahoru | #32
Za mě jedině KTM a je jedno jakou I SMC 660 rok 2004 ma servisní interval na vůli ventilú a olej psáno 5000 km

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 13:16 | Nahoru | #33
pri koupi LC4 640 bych doporucil dukladne precist par vlaken o LC4 mohlo by se ti stat, ze za cenu 64O + nasledne opravy bys mohl mit modernejsi 690

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 13:20 | Nahoru | #34
a jinak

KTM LC4 640: Obsah cca 620ccm
startér + kick
váha 149kg

KTM LC4 625 SMC: obsah cca 620ccm
startér + kick
váha 149kg
oproti 640 akcelerační pumpa v karbecu

KTM LC4 660 SMC: obsah 654ccm
kick - bezproblémovej start
váha 135kg bez náplní
stejně jako 625 má akcelerační pumpu v karbecu

Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 13:35 | Nahoru | #35
značkuju

(reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 16:40 | Nahoru | #36

Hadris>a jinak

KTM LC4 640: Obsah cca 620ccm
startér + kick
váha 149kg

KTM LC4 625 SMC: obsah cca 620ccm
startér + kick
váha 149kg
oproti 640 akcelerační pumpa v karbecu

KTM LC4 660 SMC: obsah 654ccm
kick - bezproblémovej start
váha 135kg bez náplní
stejně jako 625 má akcelerační pumpu v karbecu


Super

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 16:41 | Nahoru | #37

Desmo>pri koupi LC4 640 bych doporucil dukladne precist par vlaken o LC4 mohlo by se ti stat, ze za cenu 64O + nasledne opravy bys mohl mit modernejsi 690



Kouknu na to. 690ka uz je bezproblemova?

(reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 16:44 | Nahoru | #38
otas1> to záleží na tom jak se kdo staral, každopádně má šestku ale cena 690 je trochu jinde...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 17:08 | Nahoru | #39

otas1>Kouknu na to. 690ka uz je bezproblemova?



nejde o to že by LC4 640 byla vyloženě problémová... ale spíš DESMO koupil jednu z těch ku*evsky vylítanejch a do oprav narval 100 litrů...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 17:27 | Nahoru | #40
prostě motárdy a obecně jednobuchy s vysokým výkonem potřebujou péči.Když na to někdo sere tak se to vysype.....

(reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 18:05 | Nahoru | #41

PRETORIAN88>jo a jestli chceš fakt DRŽák, tak DRZ olej 6000 a ventily 24000km



zas opatrně, moje by z toho asi nadšená nebyla

jinak ta s těma SMkolama je moje

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 18:12 | Nahoru | #42

Kopriw>prostě motárdy a obecně jednobuchy s vysokým výkonem potřebujou péči.Když na to někdo sere tak se to vysype.....



Procitam vsechno mozny a zatim to vypada ze LC4 je spis drzak nez nejakej vylozene prusvih.

Jak se u toho stelujou ventily? Podlozky nebo na sroubek?

Naposledy editováno 10.10.2010 18:12:56

Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 18:30 | Nahoru | #43
A jeste takova vsuvka, koukal jsem na Versyse od Kawy a ten ma suchou vahu 181kg, to je jen 4kg vic nez to XTX. O tom ze je vykonove jinde asi nema cenu spekulovat. Fakt mi prijde ze na tu yamahu snad museli dat zavazi...

Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 19:00 | Nahoru | #44
Aspoň tě nesfoukne vítr Mě u XTX štve spíš cena. Je to přeci jenom jednobuch, výkon nic závratného, kus motorky to taky kdovíjak není. Když se stejnou cenovkou se dá sehnat novější čtyřválec třeba i s kapotou, tak mi to hlava nebere . Ale to sem nepatří, to já jen tak, že mi to vrtá hlavou. Můžu s tím nesouhlasit, ale to je tak vše

(reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 20:37 | Nahoru | #45

otas1>Procitam vsechno mozny a zatim to vypada ze LC4 je spis drzak nez nejakej vylozene prusvih.

Jak se u toho stelujou ventily? Podlozky nebo na sroubek?



nic složitýho jen šroubky

(reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 21:06 | Nahoru | #46
otas1> přesně jak říka Hadris.Uděláš si jedno pohodový odpoledne v dílně a máš olej i ventily z krku
jo a Versyse má můj druhej kolega z práce a moc si ho chválí.jen to nebude mít tu výbušnost jako jednobuch a vedle mojehu Duka to vypadá jak Passat vedle fiatka

Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 21:10 | Nahoru | #47
Ten freewind je vzducháč ne, proto je celkem lehkej. Z trvanlivých velkých vodníků se ke 150kgSH dostaly jen ktm a bmw řady g

Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 21:30 | Nahoru | #48
tak sem mrknukl na motoinzerci a 690tky už docela spadly

SMC 690

SMC 690 škoda tý kuchlý přístrojovky

SM 690 s těma km se asi uklep ne?

NEBO TOHLE

Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 22:05 | Nahoru | #49
ty smc sou peckovy ale ta 690sm to je hrozne hnusna motorka s vejfukama jak od parniku

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 22:06 | Nahoru | #50
ty smc sou peckovy ale ta 690sm to je hrozne hnusna motorka s vejfukama jak od parniku

(reakce na) Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 22:28 | Nahoru | #51
Kopriw> mezi novou LC4 a 690 sm zas takovy rozdil neni a ty raas se mi líbí vypadá to dobře

tak ono i v originále to má výfuky jak od traktoru ale zezadu to nevypadá zle



Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 22:30 | Nahoru | #52
SMC 660

Supermoto pro bezny provoz

10.10.2010 v 22:50 | Nahoru | #53
kámoš teď prodává vymazlenou LC4

Supermoto pro bezny provoz

11.10.2010 v 09:26 | Nahoru | #54
za me co jineho nez LC4 640. ono to sice ma 40kw, ale se standartnim vyfukem. dej tam koncovku akrapa a ozije to neskutecnym zpusobem

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto pro bezny provoz

11.10.2010 v 10:33 | Nahoru | #55
Jestli se chces vyhnout drahemu servisu, rozhodne nekupuj motorku 2001. Proste ta motorka ma neco odjety, jezdilo se s ni v terenu a urcite nebude v pohode tak, jak jsem z tvych potreb pochopil.
Rozhodne proto doporucuju: DR-Z400SM. KTM mel kamarad, vsechny co jsi vypsal jsou tezky. Jestli chces fakt blbnout, poznas kazde KG, takze bych resil tu Suzuki.
A penize bych nacpal do vyfuku a podobnych veci, aby motorka lepe jela a myslim, ze budes moc spokojeny.

Motardy jezdim zavodne, mel jsem i Husqvarmu SM510R(má TP i SPZ), takže klidně napiš do zpráv, poradím když budeš chtít.
A mám-li být úplně upřimný, vem si ostreho motárda s papírama. Dříve nebo později si ho stejně po Suzuce koupíš.

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto pro bezny provoz

11.10.2010 v 10:56 | Nahoru | #56
Pokud nechceš něco vyloženě ostřejšího (Husar apod.), tak bych asi šel do KTM. Ještě něco k těm rozdílům:

LC4 640 startérovka má v serii menší karbec (Mikuni?), udušenej vejfuk jinej menší airbox s malým filtrem - kvůli baterce pod sedlem a hlavně taky větší nádrž (12L?), širší sedlo a tím trochu ztrácí na štíhlosti.

SMC 660 má karbec Keihin FCR, otevřenej vejfuk, velkej airbox, nádrž na 9,5L se štíhlejsím sedlem a samozřejmě chybí startér ale není se čeho bát.

SMC 625 zase tak neznám, ale podle všeho bude mít stejnej motor se startérem jako klasická 640, nádrž a sedlo jako SMC 660 a karbec taky Keihin FCR.

Nebo je tady ještě možnost jít do starší SC 620 Supermoto, což je vlastně téměř to samý jako SMC 660, akorát má karbec Dell Orto, starší zadní kyvku, dvoupístkovou přední brzdu a ještě pár maličkostí. Mám ji už 3 roky a nemůžu si stěžovat. Samozřejmě u staršího jednobuchu se občas něco přihodí, taky mně to potkalo, ale po opravě už dělá jenom radost. Pocitově jede srovnatelně jako SMC 660. Akorát se mně vždycky zdála lehčí (oproti kámošově 660).

Po letošní sezóně jsem se rozhod, že ji prodám a pořídím 950 SM. Ale teď po projetí opět váhám. Jednobuch je jednobuch a nevím jestli bych to bez něj vydržel:) Nejspíš to dopadne tak, že k ní pořídím ještě jednu moto na delší cesty...

http://www.motoinzer.../453733-625-smc.html

(reakce na) Supermoto pro bezny provoz

11.10.2010 v 17:15 | Nahoru | #57

chicony46>Jestli se chces vyhnout drahemu servisu, rozhodne nekupuj motorku 2001. Proste ta motorka ma neco odjety, jezdilo se s ni v terenu a urcite nebude v pohode tak, jak jsem z tvych potreb pochopil.
Rozhodne proto doporucuju: DR-Z400SM. KTM mel kamarad, vsechny co jsi vypsal jsou tezky. Jestli chces fakt blbnout, poznas kazde KG, takze bych resil tu Suzuki.
A penize bych nacpal do vyfuku a podobnych veci, aby motorka lepe jela a myslim, ze budes moc spokojeny.

Motardy jezdim zavodne, mel jsem i Husqvarmu SM510R(má TP i SPZ), takže klidně napiš do zpráv, poradím když budeš chtít.
A mám-li být úplně upřimný, vem si ostreho motárda s papírama. Dříve nebo později si ho stejně po Suzuce koupíš.


Ahoj, celkove to rozmyslim a zacinam to videt podobne jak jsi to shrnul ty. DR-Z se da sehnat mlada za dobry peniz. Vypada to ze to je drzak kterej me financne nevyzdime, myslim ze i za nejaky rok ji nebude problem dobre prodat. Kdyz ted koupim 6 let starou "ostrejsi" KTM, tak za 3-4 roky ji budu prodavat za par korun.
Pokud me to chytne je tu moznost si s vykonem jeste pomoct, ale stejne si myslim ze pokud me to chytne a budou chechtaky tak za par let skoncim u Husabergu

Diky za nabidku, pokud nakonec motarda opravdu budu porizovat, urcite se na tebe obratim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto pro bezny provoz

11.10.2010 v 17:24 | Nahoru | #58
ktmarty> Na tu tvoji uz jsem koukal, vypada pekne, i ty velky kola bych urcite vyuzil. Ale z motorky tohohle typu 10let stary mam proste strach. Za stejny penize budu mit DRZ mnohem mladsi, viz. treba DRZ

Ale mas ji pekne vymazlenou, urcite dobre prodas

Jinak 690 se mi libi moc, ty vyfuky i ten "zobak" vpredu jsou bomba Ale ta je financne mimo.

Supermoto pro bezny provoz

11.10.2010 v 19:24 | Nahoru | #59
myslim že s DRZ chybu neuděláš, takovej držkák jen tak nenajdeš

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto pro bezny provoz

11.10.2010 v 21:06 | Nahoru | #60
Řeknu to podle sebe. Vždycky jsem chtěl SM, když jsem dovršil věku a měl finance začal jsem hledat a zamiloval se do DRZta. Jenže pak jsem narazil na KTM LC4 640 Prestige a bylo vymalovávo. Byť starší, ale KTM a když jsem se začal zajímat o oranžádu skončil jsem u SMC 660 "stroj bez konkurence" ale teď přišla doba kdy už si říkám chce to pokrok a tak pokukuju po SMC 690 a proto je moje "káča" naprodej. Nikdy bych se ji jinak nezbavil, ale co, když chci mladší, starší musí z domu. Prodám, neprodám, ale jedno je jistý, DRZ a SMC je pekelnej rozdíl a člověk to zjistí až když je obě provětrá
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Mazanie KTM LC4 640 KTM LC4 640 dere 2 6.1.2024 v 17:26 _SHIFT_
Svody xt660 yamaha 2004 Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X johan6 0 20.12.2023 v 09:21 johan6
Pneumatiky Yamaha XT 660 X Vilo1979 9 15.9.2023 v 22:15 context
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 MotoJaryn 27 13.9.2023 v 10:04 Bludevil


TOPlist