globalmoto_kveten





Téma: Má první jízda na 4V
 
5.10.2010 v 09:08
Ahoj všichni.
Tak jsem se konečně odhodlal pujčit si od kámoše CBR600F na jedno odpoledne.
Jsem pln zážitků a chci se o ně podělit, jelikož si nejsem jistý, jestli nejsou zkreslené tím, že jsem ji měl půjčenou jen jedno odpoledne(obzvláště,co do počtu válců se týče)..srovnávat budu hlavně se svou GS500E:

Pohled na motocykl...první osedlání:

CBR je konečně velká motorka. Necítím se na GS vyloženě špatně, ale po osedlání CBR musím konstatovat, že i přes sportovní posaz(který mě teda neuchvancancuje) se na ní sedí a jede opravdu lépe, pohodlně (a tím možná i dále)

Váha:
Mě trochu překvapila. Na netu čtu kolem 180kg...jenže v TP bylo napsáno 280kg. nedokážu si to vysvětlit? Každopádně byl to docela dost velký rozdíl, není to tak snadné jak s GS..ale je to prostě větší mašina. Možná s tím souvisel trochu průjezd zatáčkami a k tomu ještě velká papuč. Přišlo mi, že hravost v zatáčkách je ta tam. Musel jsem víc klopit(velká papuč) a zdálo se mi, že jsem ji musel do zatáček jaksi víc nutit. Je prostě větší, než GS, ale méně hravá a to obojí podstatně.

Motor:
Dostáváme se k zásadní věci. Motor má asi o 60koní více jak GS. Kopa, která přichází v 8 tisících je opravdu pěkná a tuším v 10,5 se do ní dokopne ještě další menší kopa. Rafičky frčí nahoru opravdu pěkně...ale?? Ve spektru cca 2 - 8 tisíc se neděje zhola nic. Musím se přiznat, že nevím, jestli jsem byl uplně nadšený.
U mého GS se zábava rozjíždí při 4,5tis...pak trochu pomlka a znovu se probouzí v 8 tis a to už hodně pěkně.
Nechci se nikoho dotknout..ale první dojem 4V v životě na mě zanechal trochu ,,nudný" dojem, přestože srovnávám 45 vs 105koní. Chápu, že fígl spočívá asi v tom, nechodit pod 8 tis...ale já to nechci pořád tak točit?! zábava může přece začít o mnoho dřív, záhy po rozjezdu.

Brzdy:
zadní brzda nebrzdila vůbec téměř...ale to jsem přesvědčen, že je problém toho konkrétního motocyklu. Ani přední brzda mě nijak zásadně nepřekvapila. Na 2 kotouče jsem čekal teda větší kousačku o trochu. Nicméně mám stále podezření na stav toho konkrétního motocyklu.

Rám:
..se nevlnil ani při vyšších rychlostech..což oceňuji. U GS přestává být stabilní asi od 140km/h. Ale žádné zásadní zjištění to není že...GS není sportovní motorka a rám na běžné ježdění zcela dostačuje.

Spotřeba:
Abych se přiznal, čekal jsem ji nižší. GS žere 4,3 - 4,5. Pokud zapnu režim sport( ) tak max 5,3.
Na CBR jsem ujel asi 140km...sem tam zkoušení jednotlivých kvaltů, zkoumání křivky...a režim polosport sem zapl až po alespoň základním očichání a spotřeba vyšla na 8,4l/100km. Což teda přiznám se...čekal jsem tak kolem 7.

Závěr?
Zajímavá zkušenost...ale od té doby mám v hlavě brouka a tím je ten motor a jeho projev. Nevím nevím...ale opravdu si nejsem 4V jistý. O to víc mě mrzí má vysněná Suzuki GSX Inazuma(ať už 750 nebo 1200), která je samozřejmě 4vál.
Musím se ještě někdy projet alespoň na SV650, které se výkonem CBRu sice neblíží, ale je to větší 2V než mám já a potom si ujasním cestu mezi válci, která zatím je víc přikloněna tomu, co právě sedlám trochu mě mrzí, že se vytrácí hravost souvisejíci s rozměry a váhou motocyklu...ale je to logické a už to asi nikdy stejné nebo lepší jak u GS nebude u vyšších kubatur



Naposledy editováno 05.10.2010 09:14:04
Anketa: Otázka nemůže znít jinak
2V
65%
68
4V
35%
37
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 17:54 | Nahoru | #61

špilas>ano..uznávám měl jsi v pár věcech pravdu tenkrát. problém je, že začátečníka(jako úplnýho) to bude lákat do té výkonové špice. a jestli se 3.převodový stupeň blíží hodnotě 200km/h..nebude to úplně ono. Každopádně nevím, jestli tomu je tak i u litru(myslím, že od spodu má daleko silnější tah?) tak to už si nejsem jistý, že je pro začátečníka vhodné. Šestka asi jo..dá se to zvládnout, když nebude mit v palici seno



Dík,jseš kádr,že to dokážeš uznat. Tehdá to bylo o sportovní šestce a vysloveně jsem trval na rozumu řidiče.
Na druhou stranu,je spousta lidí,co má otáčky ráda a dokážou v nich ty čtyřvály udržet,čili tím pádem získají dvě motorky v jednom,beránka i ďábla,tohle ti výkonný dvouvál nezprostředkuje.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 18:02 | Nahoru | #62

verybusy>Dík,jseš kádr,že to dokážeš uznat. Tehdá to bylo o sportovní šestce a vysloveně jsem trval na rozumu řidiče.
Na druhou stranu,je spousta lidí,co má otáčky ráda a dokážou v nich ty čtyřvály udržet,čili tím pádem získají dvě motorky v jednom,beránka i ďábla,tohle ti výkonný dvouvál nezprostředkuje.



asi nedokáže no.
Pokud sem se díval na ty grafy z brzd, co sem někdo dával: v 8 tisících má CBR asi 70koní, kdežto GS asi 37. vůbec mi to ale nepřišlo.
Trochu mě to fakt mrzí, vzhledem k tomu, že moje vysněná je 4vál. Když už se začne nahoře něco dít, jedu prostě už moc rychle. Pokud tu někdo psal, že naháče mívají nástup krouťáku dřív..tak by to pro mě bylo možná lepší. Ale pokud to bude silně podobné tomu, co jsem zažil..tak..

(reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 18:12 | Nahoru | #63

špilas>asi nedokáže no.
Pokud sem se díval na ty grafy z brzd, co sem někdo dával: v 8 tisících má CBR asi 70koní, kdežto GS asi 37. vůbec mi to ale nepřišlo.
Trochu mě to fakt mrzí, vzhledem k tomu, že moje vysněná je 4vál. Když už se začne nahoře něco dít, jedu prostě už moc rychle. Pokud tu někdo psal, že naháče mívají nástup krouťáku dřív..tak by to pro mě bylo možná lepší. Ale pokud to bude silně podobné tomu, co jsem zažil..tak..



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 18:15 | Nahoru | #64

špilas>asi nedokáže no.
Pokud sem se díval na ty grafy z brzd, co sem někdo dával: v 8 tisících má CBR asi 70koní, kdežto GS asi 37. vůbec mi to ale nepřišlo.
Trochu mě to fakt mrzí, vzhledem k tomu, že moje vysněná je 4vál. Když už se začne nahoře něco dít, jedu prostě už moc rychle. Pokud tu někdo psal, že naháče mívají nástup krouťáku dřív..tak by to pro mě bylo možná lepší. Ale pokud to bude silně podobné tomu, co jsem zažil..tak..



Naháče to mívají upravené víc odspodu,protože maximálku stejně nevyužiješ.Jel jsem nejvíc 274 tacho a o prožitku z jízdy se nedá hovořit.Navíc nezoufej,pokud ti chybí spodek a nechceš se pohybovat v pásmu opravdu vysokých rychlostí,tak stačí zpřevodovat dle vlastní libosti a po dvouválu ani nevzdechneš.

Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 18:23 | Nahoru | #65
tak vyloženě ,,spod,, otáček,dejme tomu 2000-3 až 4 tis. budou mít v cajku ty čtyřvály.Nevím jak vám dvouválistům,ale já dopřávám motoru mého SV min 3.5 ,jinak to skáče-já jen jako postřeh...

dvouvál vyniká hlavně středem,a některé modely ,,solidní ,,špičkou ,, ( ovšem v porovnání s čtyřhrnkem stále asi neporovnatelné ...)

(reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 18:23 | Nahoru | #66

verybusy>Naháče to mívají upravené víc odspodu,protože maximálku stejně nevyužiješ.Jel jsem nejvíc 274 tacho a o prožitku z jízdy se nedá hovořit.Navíc nezoufej,pokud ti chybí spodek a nechceš se pohybovat v pásmu opravdu vysokých rychlostí,tak stačí zpřevodovat dle vlastní libosti a po dvouválu ani nevzdechneš.



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 18:24 | Nahoru | #67

verybusy>Naháče to mívají upravené víc odspodu,protože maximálku stejně nevyužiješ.Jel jsem nejvíc 274 tacho a o prožitku z jízdy se nedá hovořit.Navíc nezoufej,pokud ti chybí spodek a nechceš se pohybovat v pásmu opravdu vysokých rychlostí,tak stačí zpřevodovat dle vlastní libosti a po dvouválu ani nevzdechneš.


strašně rád bych tomu přišel na chuť. Budu si to muset ještě jednou pujčit a pořádně se zasoustředit na všechny tady ty probírané věci
jinak ke spotřebě: jak tu kdosi psal? 2V je žíznivější? Pokud vím, tak třeba se SV650 se dá jezdit stejně ba snad i úsporněji jak s GS. S nějakým Banditem taky? to sem ještě neslyšel. Nepotřebuju jezdit za 2 litry..ale to CBR600F co sem jel? sem tam nějaký zrychlení...obzvláště posledních 40km ze celkových 140, jednou rychlost 230...jinak špíš jen tak do 150. No prostě žádná velká kudla..taky nebyl žádnej pěknej terén a spotřeba 8,3?? Nevím, jestli to měl rozhašené nebo co..ale kdyby to projel někdo zkušenější na pěkné trase, tak bude spotřeba 12 nebo co?

Naposledy editováno 05.10.2010 18:25:56

(reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 18:29 | Nahoru | #68
špilas>

jezdím SV 3tí sezonu,moje postřehy kolem spotřeby,informativně...

ježdění do 80-80kmh,byl jsem párkrát nucen jet,jel jsem jako garde pohodářům,tak spotřeba 4.5 L

normální ježděni do práce,do rychlostí 130 kmh a otáček cca 7-8 tis,6-6.5.

Když jedu Dubou,Křivoklát,Sosnovou či to vážně ,,držím,, není problém,žádný problém jet 8-8.5 L a věřím tomu jet delší drom ( Most,Brno) tak to půjde za 9 et jako nic...

Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 18:31 | Nahoru | #69
pravda ,mám starší SV s karbenátkama,nové modely se vstřikování asi mírně spořivější..

jinak té spotřebě u CBR600,věřím tomu.Kámoš má H6ku,a co já jedu daný úsek 7-8 l,on má 8-9...

2 reakcí na tento příspěvek Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 18:34 | Nahoru | #70
Špilas> Už sem raději nepiš. Mám naražený žebra a dost to bolí, jak se směju. Najel jsi 140km s CBRF a protože s tim neumíš, tak to odsuzuješ (nezastávám se hujdy ale 4V). Nedá se nic dělat, GS500 je prostě nejlepší!

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 18:34 | Nahoru | #71

špilas>strašně rád bych tomu přišel na chuť. Budu si to muset ještě jednou pujčit a pořádně se zasoustředit na všechny tady ty probírané věci
jinak ke spotřebě: jak tu kdosi psal? 2V je žíznivější? Pokud vím, tak třeba se SV650 se dá jezdit stejně ba snad i úsporněji jak s GS. S nějakým Banditem taky? to sem ještě neslyšel. Nepotřebuju jezdit za 2 litry..ale to CBR600F co sem jel? sem tam nějaký zrychlení...obzvláště posledních 40km ze celkových 140, jednou rychlost 230...jinak špíš jen tak do 150. No prostě žádná velká kudla..taky nebyl žádnej pěknej terén a spotřeba 8,3?? Nevím, jestli to měl rozhašené nebo co..ale kdyby to projel někdo zkušenější na pěkné trase, tak bude spotřeba 12 nebo co?



No,spotřeba 12 opravdu není problém,v tom tě asi zklamu.Strašně záleží na řidiči,ale pod 7 se nedostanu ani při pohodový jízdě,jenomže to co mě přijde jako pohodová jízda může jinýmu připadat jako kudla,je to hodně o lidech.Každopádně jsem většinou v rozmezí 7-11 dle stylu jízdy. Ale to ji opravdu,ale opravdu nešetřím.

1 reakcí na tento příspěvek Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 18:35 | Nahoru | #72
já bych to oživil pokud chceš od každýho něco kup starýho V maxíka

(reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 18:36 | Nahoru | #73

VITEK_M>já bych to oživil pokud chceš od každýho něco kup starýho V maxíka



Hezká volba,bohužel tahle motorka moc nezatáčí,ani nebrzdí,ale je to srdcovka,o tom žádná.

(reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 18:39 | Nahoru | #74

carlos38>Špilas> Už sem raději nepiš. Mám naražený žebra a dost to bolí, jak se směju. Najel jsi 140km s CBRF a protože s tim neumíš, tak to odsuzuješ (nezastávám se hujdy ale 4V). Nedá se nic dělat, GS500 je prostě nejlepší!



o tom že by tady padla hláška,že GeSo ,,je nejlepší,, jsem neslyšel ..

kolega tady jen hodnotí dojmy z projíždky na CBR600F,tak mu to neměj za zlé!

Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 18:40 | Nahoru | #75
no Maxe bych rád právě protože nebrzdí právě protože plave právě pro že je uplně jiná... je jiná než ostatní moto a navíc to má 3000 ot největší krouták - podotýkám starý model

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 18:41 | Nahoru | #76

carlos38>Špilas> Už sem raději nepiš. Mám naražený žebra a dost to bolí, jak se směju. Najel jsi 140km s CBRF a protože s tim neumíš, tak to odsuzuješ (nezastávám se hujdy ale 4V). Nedá se nic dělat, GS500 je prostě nejlepší!

poslouchej ty gumo. Nevím, proč se do mě neustále navážíš, když se ptám na věci, co mě zajímají. jestli se ti to nelíbi, tak vypadni z tohoto tématu nebo tě začnu mazat. Tvoje poznámky jako ,,GS je nejlepší" a podobné navážky do mě jsou jen důkazem tvého IQ - not ready smýšlení

Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 18:48 | Nahoru | #77
špilas - zkus V2 nebo V4 dvouválec sv650 nebo cagiva raptor 650, nebo litrový SV nebo litrovou cag. raptor, dal mužeš zkusit monstera 900 ccm, a V4 třeba honda VFR 750 či 800 - spíš více cesták no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 18:49 | Nahoru | #78

verybusy>No,spotřeba 12 opravdu není problém,v tom tě asi zklamu.Strašně záleží na řidiči,ale pod 7 se nedostanu ani při pohodový jízdě,jenomže to co mě přijde jako pohodová jízda může jinýmu připadat jako kudla,je to hodně o lidech.Každopádně jsem většinou v rozmezí 7-11 dle stylu jízdy. Ale to ji opravdu,ale opravdu nešetřím.

tak uvídíme, kam mě vítr zanese.třeba se mi poštěstí projet ještě neco většího 2V a budu mít jasno. jinak to zpřevodování? Husté...ani sem o tom nepřemýšlel...určitě by to bylo zajímavé...ale ja bych se k tomu nikdy asi neodhodlal. Mám rád origo stav a navíc hrabat do Iny by byl hřích

(reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 18:52 | Nahoru | #79

špilas>poslouchej ty gumo. Nevím, proč se do mě neustále navážíš, když se ptám na věci, co mě zajímají. jestli se ti to nelíbi, tak vypadni z tohoto tématu nebo tě začnu mazat. Tvoje poznámky jako ,,GS je nejlepší" a podobné navážky do mě jsou jen důkazem tvého IQ - not ready smýšlení



OK, chytráku... Tak se nezlob, pravdu máš přece vždy jen ty. Jinak už tedy nezakládej témata, když nechceš, aby do nich ostatní přispívali.

Teď vše smaž. Už mizim.

Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 18:58 | Nahoru | #80
180 váží moje a to mám menší moto než CBR ale 280 je zase moc

Jinak dohadovat se co je lepší jestli 2V nebo 4V to snad ne...

Osobně mám 4V, do 8 tisíc je nuda, pravda ale 8 tisícovku tam máš za pár sekundu, a pak ji tam jen držíš a čím víc otáček tím větší výkon a od těch 8 už třeba dávat bacha, protože to fičí rychle do redlinu Pro mě je to zabava teda dost. Ale říkám moje první motorka je 4V a pro začátečníku lineární chod motoru, ideální

Naposledy editováno 05.10.2010 19:00:16

(reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 21:13 | Nahoru | #81

panTerek>Přihřál bych si tu polívčičku, našel by se tu někco, kdo by byl schopen nějak jednoduše popsat rozdíl v chování dvouválce do V, řadového dvouválce a čtyřválce?



A proč opomínat 4válec do V Dyť jsou to tak krásný endžíny

Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 22:29 | Nahoru | #82
Já třeba co sem se xkrát povozil někdy i dost svižně na Buze stejně mi návrat zpět na mého Srada nevadí a vyhovuje mi a že bych po tom extra výkonu nějak moc toužil se říct nedá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první jízda na 4V

6.10.2010 v 05:33 | Nahoru | #83

špilas>tak uvídíme, kam mě vítr zanese.třeba se mi poštěstí projet ještě neco většího 2V a budu mít jasno. jinak to zpřevodování? Husté...ani sem o tom nepřemýšlel...určitě by to bylo zajímavé...ale ja bych se k tomu nikdy asi neodhodlal. Mám rád origo stav a navíc hrabat do Iny by byl hřích



Výměna rozety a pastorku není žádný zásah,je to kdykoliv vrátitelné do původního stavu.Zcela určitě se jedná o nejlevnější variantu hrátek s výkonem.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první jízda na 4V

6.10.2010 v 08:34 | Nahoru | #84

verybusy>Výměna rozety a pastorku není žádný zásah,je to kdykoliv vrátitelné do původního stavu.Zcela určitě se jedná o nejlevnější variantu hrátek s výkonem.


no poslouchej...vnesl si mi uplně nové světlo do věci. Větší zátah, bych za cenu snížení maximálky opravdu ocenil. Teď jak na to? Dá se v pohodě sehnat rozeta, co má o zub nebo nevim kolik zubu víc? Případně existuje nejaky doporučení nebo to tam prostě prdnu a uvidím?
Například, aby se ta změna neprojevila tak, že max. bude místo 200 198 anebo opačně aby místo 200 nebyla 120. Jak poznám, že s ,,touhle rozetou a pastorkem to bude tak akorát"?

(reakce na) Má první jízda na 4V

6.10.2010 v 09:20 | Nahoru | #85

špilas>no poslouchej...vnesl si mi uplně nové světlo do věci. Větší zátah, bych za cenu snížení maximálky opravdu ocenil. Teď jak na to? Dá se v pohodě sehnat rozeta, co má o zub nebo nevim kolik zubu víc? Případně existuje nejaky doporučení nebo to tam prostě prdnu a uvidím?
Například, aby se ta změna neprojevila tak, že max. bude místo 200 198 anebo opačně aby místo 200 nebyla 120. Jak poznám, že s ,,touhle rozetou a pastorkem to bude tak akorát"?



To je celá věda,ale kdekoliv prodávají řetězy a kolečka ti v poho poradí.Já měl původně v plánu dát dopředu jenom o zub míň (kolečko koupíš jakýkoliv).Pak jsem se projel na kamarádově FZ1 a je to celkem znát.V tu chvíli se maximálka sníží cca o 6%,což je pořád v pohodě,protože ta motorka by ještě mohla,nerozdíl ode mě.Tak dám ještě o dva navíc dozadu.V tu chvíli zůstane řetěz stejně dlouhý a citelně se zvýší zátah odspodu.Bylo tady už o tom napsáno dost vláken,myslím,že zrovna včera jedno,jsou i speciál stránky na výpočty převodových poměrů.
Jedinou stinnou stránkou je to,že pokud ti rychloměr nesnímá u kola,tak ti bude kecat tacho-musíš si spočítat o kolik a kalkulovat s tím.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první jízda na 4V

6.10.2010 v 09:52 | Nahoru | #86
špilas> Třeba tady najdeš odpovědi www.gearingcommander.com/ jak na změnu převodů

(reakce na) Má první jízda na 4V

6.10.2010 v 10:46 | Nahoru | #87

Millo-CBR>špilas> Třeba tady najdeš odpovědi www.gearingcommander.com/ jak na změnu převodů


jo...už sem si to našel, dřív, než si to sem hodil..přesto dík
verybusy> paráda o hodnotu na tacho nejde...chci cítit změnu naživo než na tacháči

(reakce na) Má první jízda na 4V

6.10.2010 v 12:08 | Nahoru | #88

Millo-CBR>špilas> Třeba tady najdeš odpovědi www.gearingcommander.com/ jak na změnu převodů



Čus Mílo,tohle jsem měl na mysli,dík.

Má první jízda na 4V

6.10.2010 v 16:20 | Nahoru | #89
Já bych byl vcelku v klidu Když ti Cebro nesedlo, tak zkus něco jinýho ... Spousta věcí se dá "poladit, nastavit" jak ti vyhovuje. S hodnocením motorky a děláním závěrů o tom jaká je bych raději ještě počkal ( vím, že to jsou spíš "jen" dojmy ). Až se dostaneš na hranici možností stroje, tak bych začal uvažovat o tom co to umí a co ne. Na strojích co mají řekněme nad 100 koní zaleží víc na umění jezdce než na motorce, co z toho dostane a jak na tom pojede ...
Řeči typu, že šestka nejede bych bral s rezervou Když umíš, tak stejně pojezdíš většinu lidí na litru ( nemyslím silnice typu dálnice, okruh ) a když ne, tak tě klidně pojezdí i borec na nějakym splašeným skůtru ... neříkám, že je to tvůj případ ...
Jináč šťastnou volbu při hledání stroje ( Cebro mám, vím, co je to zač )

Má první jízda na 4V

20.8.2011 v 18:20 | Nahoru | #90
Ahoj,

já jsem teda přečetl celé jen první dvě stránky a třetí pouze kousek, takže nevím, jestli ti to nepsal už někdo, ale pokud chceš 4V naháče, co jede od spodu a má hutnej,někteří prominou, střed téměř jako 2V 1000ccm (5-7t ot), při 6500ot 92Nm, nestojí milion a nežere 10l, tak se někdy projeď na Hornetu 900 a uvidíš , hlavně nedávej za 1 hned plnej, aby tě to nepřekvapilo jak ty 4V nejedou od spodu . Mám tam Creptusy a KnKo a zvukově to dělá pořádnej bordel a má do dost hlubokej hlas. Na svižnou jízdu stačí točit 4-5, většinou se pohybuju při fun jíždě kolem 5-8, a spotřebu mám kolem 7-7,5 i když mám na trase rychlou(180+) silnici. Zezačátku mi to taky přišlo, že s tim nezatočim a hrozně neohrabaný, a po 1000km kilometrech už to byla pohodička a teď po více jak 4000km si s nim vyloženě hraju a to má suchou hmotnost 194kg, takže provozní natankovanej tak 220, gumu má 180 a je to úplně vklidu . Jinak 2V se mi taky líbí..hlavně zvuk, ale příští mašinka bude vzhledem k touze se dobře projet po okruhu a rozumně s tim moc jezdit i po silnici CBR600FS nebo GSX-R 750K3. Takže pokud chceš 2V, tak hupsni na SV650(mně osobně se líbí, má super zvuk, ale trochu mi vadí rozpočtovější provedení) a budeš myslim spoky, pokud 4V, tak zkus toho Horneta třeba .

Měj se
PS: za případné chyby se omlouvám, ale tohle celý se mi po sobě číst už fakt nechce
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist