globalmoto_kveten





Téma: Honda Dominator, SLR, Vigor, FMX - delší cesty
 
20.9.2010 v 20:47
ahoj, uvažuju o nějaký z výše zmíněnejch mrch do garáže a chci se zeptat majitelů na jednu věc: motor má předepsáno podle manuálu výměnu oleje á 3 000 km. jak to děláte, když jedete někam dál (jako víc dál - 2 000 km např.). měníte před cestou, až po cestě, nebo po cestě?
řekněme, že primárně bych nerad dělal motoru naschvály v podobě moc dlouhýho přejíždění oleje...
díky za zkušenosti!

1 reakcí na tento příspěvek Honda Dominator, SLR, Vigor, FMX - delší cesty

21.9.2010 v 10:14 | Nahoru | #1
díky všem.
já jsem to srovnával s mojí někdejší DR 650. DR má míň oleje (2 litry versus 2 a něco v Dominu), mokrou skříň (Domino zásobu v trubce rámu), ale DR má zas chladič oleje.

tak jo, nebudu hysterickej a budu následovat instinkt

mmch: nezkoušel někdo z vás přidat oil chladič do systému? trubek je zvenku dost, tak by to nemuselo být složitý....

(reakce na) Honda Dominator, SLR, Vigor, FMX - delší cesty

21.9.2010 v 10:32 | Nahoru | #2
callowsick> Olej se chladi právě v tom rámu. Je sice pravdou, že hodne lidi si tam ten chladič dává, ale můj názor je ten, že když moje XL vydrželo jezdit 22 let na originální píst atd., tak ten motor a jeho mazání nebude asi vymyšlenej úplně špatně.

Naposledy editováno 21.09.2010 10:33:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist