globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosím o radu Ducati S4R
Zdravím, rád bych znal váš názor na výběr nové motorky. Na moto jezdím 2 roky, jako první stroj jsem si pořídil kawasaki er6n. Začátky byly trochu rozpačité,asi po 10tis. km přišel i první pád(z blbosti),ale nakonec jsem se docela rozjezdil. Teď mám naježděno téměř 20 tis. a cítím, že je čas pořídit si něco lepšího.I když jsem začal jezdit poměrně pozdě, vše kolem motorek mě naprosto pohltilo a ježdění věnuji téměř všechen volný čas . Vážně uvažuji o koupi Ducati S4R, je to dovoz r.v 2003 najeto 15tis. vypadá to na výhodnou koupi, ale mám trochu pochybnosti, zda to na příští sezonu nebude příliš velký skok. Určitě se nepovažuju za mistra světa a vím, že se mám ještě co učit, podle toho se také snažím jezdit. S náročností servisu a vyšší cenou jsem u Ducati smířen. Kdo má s S4R více zkušeností, poraďte, zda je to krok správným směrem. Přemýšlel jsem také nad s2r 1000, ale nenašel jsem žádnou, která by splňovala mé představy o vybavení a ceně. Předem díky za všechny připomínky

Naposledy editováno 16.09.2010 02:54:51
Anketa: Výběr moto po er6n
ducati s2r 800
4%
1
ducati s2r 1000
44%
11
ducati s4r
52%
13

Prosím o radu Ducati S4R

16.9.2010 v 08:45 | Nahoru | #1
S4R jsem měl - je to úžasná motorka - a už bych do ní nešel

Dá se s tím jet úplně na pohodu, dá se s tím atakovat rychlost 240km/h a lítat v zatáčkách jak blázen. Jede jak z praku a moc netrestá. Má sakra jedovaté brzdy, ale dobře dávkovatelné. Má ovšem taky 2x tak drahý servis oproti vzducháčům. Dráž a poměrně dobře se kupuje, ale levněji a hůř prodává.

Mrkni na M900 nebo S2R1000 - stejně srandy za míň peněz a nižší provozní náklady

Prosím o radu Ducati S4R

16.9.2010 v 09:06 | Nahoru | #2
Tech 15tis se mi nezda na ten rok. Jinac bych spise doporucil s2r je to vzduchac olejem chlazeny s paradnim vykonem,navic ten servis je o polovinu levnejsi.

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu Ducati S4R

16.9.2010 v 09:25 | Nahoru | #3
.....heleď je to super motorka, mohu vřele doporučit. Ale ještě bych se zamyslel nad tím, jestli to přeci jen není krapet větší skok z ER6N, přeci jen je to litrový dvouválec .........ale je to hlavně o hlavě, takže to neznamená že se musíš hned rozstřelit. Ale přijde mi to najednou celkem skok, na to že s dvouválcem nemáš moc zkušeností.

Souhlasím s klukama ( viz jejich komentáře ) s rozdílem v nákladech na servis S4R versus S2R. Nesouhlasím už ovšem s tím, že je tam stejně srandy ( bylo-li to vztaženo na výkon ).......ten má S4R někde úplně jinde a taky ho tam máš nad 3.000 otáček prakticky pořád. S2Rko je vzduchová klasika, která má rozhodně svoje charisma vzduchového twinu, ale jeho výkon je tak max co z něj lze vůbec vydolovat. Ovšem jeho zátah ve středním poli ti jistě vykouzlí úsměv na tváři.

nejdřív bych to doporučil se na tom svézt, ne každému to vyhovuje..........což v případě přesedlání ze čtyřválcové šestky může platit dvojnásob. A když tě to chytí - sláva, vítej mezi námi

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu Ducati S4R

16.9.2010 v 09:50 | Nahoru | #4
ja bych se toho "skoku" rozhodne nebal. pokud mas vsech 5 pohromade a nejses vymastenej debil, kterej nezna svoje hranice, tak nevidim duvod, proc neskocit z R6N na S4R.

S4R bych zvazoval ale hlavne z financniho hlediska - provoz bude o neco drazsi (jak uz zminil Boblbee), ale jinak - pokud se ti libi a mas na ni, tak bych to neresil

mmch mluvim z vlastni zkusenosti. presel jsem z SV650 rovnou na RSV1000R a nepozoroval jsem jediny problem.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu Ducati S4R

16.9.2010 v 09:53 | Nahoru | #5
Boblbee> Až na detail,že je ER6N je řadový dvouválec s tebou souhlasím.

(reakce na) Prosím o radu Ducati S4R

16.9.2010 v 10:09 | Nahoru | #6
Helejd nechci bejt hnusnej, ale ve foru pises, ze jezdeni venujes veskery cas a pohltilo te a chces novou lepsi moto a v textu inzeratu mas formulaci:
"v ceně moto je i nové pneu Dunlop Qualifier, moto je nevyužitá, nemám na ni čas."
Ale mozna melu zbytecne.

(reakce na) Prosím o radu Ducati S4R

16.9.2010 v 10:27 | Nahoru | #7
Pastell> upppppsssss, máš recht.........jsem se seknul, díky za připomínku

(reakce na) Prosím o radu Ducati S4R

16.9.2010 v 10:30 | Nahoru | #8
Qbi-C> přesně! Motorku řídíš hlavou a jestli to máš srovnaný, tak by v tom být problém nemusel. Já skočil z Fároše 900 na RSV 1000 a taky nebyl problém.........akorát jsem se od té doby zamiloval do dvouválce..

.....ale jak říkám, doporučil bych se na tom svézt....venku ještě nesněží, tak máš jistě možnost

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu Ducati S4R

16.9.2010 v 11:24 | Nahoru | #9
Všem děkuji za rady, jen se ještě zeptám na co si mám při koupi S4R dát vyloženě pozor. Taky mě trochu zarazilo, že provoz S4R oproti S2r je 2x dražší

Prosím o radu Ducati S4R

16.9.2010 v 11:28 | Nahoru | #10
Vsh: Nejsi hnusnej, docela dobrá připomínka. Ta er6 už měsíc stojí v garáži, protože jsem dopisoval diplomku, ale s koupí ducati to myslím vážně, a pokud mi příští týden budou v garáži stát dvě mašiny, bude kawasaki určitě nevyužitá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu Ducati S4R

16.9.2010 v 12:48 | Nahoru | #11

pipi07>Všem děkuji za rady, jen se ještě zeptám na co si mám při koupi S4R dát vyloženě pozor. Taky mě trochu zarazilo, že provoz S4R oproti S2r je 2x dražší



Jo příteli,dvakrát víc ventilů-dvakrát dražší servis
Jinak svezení na ní je prostě dokonalé

Prosím o radu Ducati S4R

16.9.2010 v 17:10 | Nahoru | #12
Měl jsem M900, super motorka, úžasnej motor (mě pocitově bližší než 4 ventil), ale trošku brzo začal chybět výkon. Naskládáš tam celkem rychle všech šest rychlostí, bez toho efektu, co od něj čekáš. Teď mám S4R se 130 koňovým stádem a je to masakr, kterej mě neomrzí. Tahle u mě zůstane fakt hodně dlouho. Sice dražší servis, ale je to motorka, která bude mít hoodně dlouho co nabídnout. Dvouventil bych bral, ale jedině SS900 (1000) nebo S2R 1000. Né kvůli výkonu, ale proto, že je to vzducháč...

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu Ducati S4R

16.9.2010 v 19:31 | Nahoru | #13
Tak jsme se na toho Monstříka S4R jeli s pipi07 podívat. Projel jsem ho jako zkušenější motocyklista první a musim říct že respekt Né že by byl v absolutní hodnotě rychlejší než moje báwo, to určitě ne, ale ta surová síla nad 6tis.ot mě vážně překvapila. Brutálně se hrne až do 10ti, kde nekompromisně zasáhne omezovač, až sem se lek. 2kila jsou tam v cuku letu. Ale taky mi to přišlo dost ucukaný a pod 4,5tis. to skoro nespolupracuje. Ta mašina se prostě musí řídit a stále tě nutí makat a tahat za to, jet v klidu na kochačku se prostě nedá Když to srovnám s Hypermotardem 1100 EVO, kterýho jsem jako jedinou další duc sjel, je to uplne jinej svět. Vzduch táhne od 3000 a točit má cenu tak do 7000, pak to celkem rychle umře. Skoro by se dalo říct, že tam kde vzduch končí, na 4ventilu teprve začíná to pravý disko Ale doma bych to nechtěl, je to moc nervózní bike na mě. pipi07 si ho taky sjel, když odjížděl měl smrt v očích, ale přijel vysmátej hubu od ucha k uchu takže ho asi veme

Naposledy editováno 16.09.2010 19:34:04

(reakce na) Prosím o radu Ducati S4R

16.9.2010 v 21:17 | Nahoru | #14
Jack82> Máš recht A jestli je pipi07 cestovatel, tak taky jedna věc - vzducháč bude žrát tak o 2 litry míň - je to totiž právě o těch otáčkách. Vzducháč si nechá líbit i 3 tis ot a nad 7 už ho nemá cenu dávit, kdežto 4 ventilovej vodník otáčky pod 5 tis moc nemá rád, naopak mezi 6-9 tis je ve svým živlu

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu Ducati S4R

16.9.2010 v 23:27 | Nahoru | #15
ducatista: to s tou spotrebou tady radsi moc nerikej, pipi jezdi v dieslu, zrovna dneska se mi chlubil jak jel zase za 5:D a er-6ka jezdila taky za 5, krupici 6. Zvlastni je ze testastretta asi zere o dost min nez 996 motor, kamos co mel S4RS tvrdil ze se da bezne jezdit pod 6l. Kolik tedy bere bezne S4R? 7? Nebo vic?? V kombinaci s malou nadrzi je to tak kazdejch 150km k pumpe co?

Prosím o radu Ducati S4R

17.9.2010 v 09:05 | Nahoru | #16
S4R - od hladoveho oka do hladoveho oka 120 - 150km podle stylu jizdy (v originalu)

S4RS - od hladoveho do hladoveho - 100 - 120km (ale nejake upravy - power commander, KN a divoky jezdec)

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu Ducati S4R

17.9.2010 v 15:40 | Nahoru | #17
Tento rok jsme projeli Slovensko. Cestovní rychlost 100-150 km/hod. A Testa si vzala 5,5l průměrně...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu Ducati S4R

17.9.2010 v 16:32 | Nahoru | #18

Strobi>Tento rok jsme projeli Slovensko. Cestovní rychlost 100-150 km/hod. A Testa si vzala 5,5l průměrně...



sem to řikal že to je rozdíl jak prase 996 vs. Testastretta. 996 v životě za 5,5 nepojede

(reakce na) Prosím o radu Ducati S4R

17.9.2010 v 18:57 | Nahoru | #19

Jack82>ducatista: to s tou spotrebou tady radsi moc nerikej, pipi jezdi v dieslu, zrovna dneska se mi chlubil jak jel zase za 5:D a er-6ka jezdila taky za 5, krupici 6. Zvlastni je ze testastretta asi zere o dost min nez 996 motor, kamos co mel S4RS tvrdil ze se da bezne jezdit pod 6l. Kolik tedy bere bezne S4R? 7? Nebo vic?? V kombinaci s malou nadrzi je to tak kazdejch 150km k pumpe co?


Tak nevím přesně o kolik je odlišná palivová mapa S4R oproti 996 biposto, ale co vím od kámoše co ji měl s 996 se pod 7 nedostaneš. Spíš okolo 8-mi. Já mám 996 S, což je motor shodný jako 996 SPS, pouze s řídící jednotkou IAW 16M, kdežto SPS má jednotku P8 a já jezdím neustále okolo 8,5 L. Ale je fakt, že kromě Buchlova nikam jinam nejezdím a na těch Buchlákách to držím řádně pod krkem

(reakce na) Prosím o radu Ducati S4R

17.9.2010 v 19:05 | Nahoru | #20

Jack82>sem to řikal že to je rozdíl jak prase 996 vs. Testastretta. 996 v životě za 5,5 nepojede


No dobře, ale 5,5 L si brala na dovolené, tzn. dlouhá cesta, žádná "kudla". Podle mě při stejným jízdním režimu si Testastretta oproti 996 vezme maximálně o litr míň, nebo spíš stejně.
Fabie 1,4 MPI co má máti je úplně zdechlá a žere něco přes 7 L, ale při delší cestě si taky veme cca o litr míň a nebudu přece tvrdit, že jezdí za 6. Proto bych uváděl spotřebu při nejčastějším jízdním režimu, tzn. kdy to člověk pro radost pořádně prohání a to pochybuju, že motorka pojede za 5,5 L. Když s kámošem Flyerem jezdíme palbu na Buchlákách, tak 748 R mi žere něco malinko přes 8 L, 996 S okolo 8,5 L a Flyer na GSXR 1000 K3 jezdil za něco přes 7 L. Teď má ZX6R 2007 a jezdí za 9 a přitom jezdíme porád stejně rychle. Přitom ta ZX6umí jezdit i za 6-7 L. Takže zase ať se spotřeby tolik neděsí, je to o pravým zápěstí, myslím že ta S4R bude chlastat tak 6,5-8 L podle jízdního stylu. A moto si přece nekupuju kvůli spotřebě, moto mám pro radost a na těch několik málo kilometrů co za sezonu najezdím je m fakt jedno jestli žere 7 nebo 9

Naposledy editováno 17.09.2010 19:06:58

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu Ducati S4R

17.9.2010 v 20:45 | Nahoru | #21
ducatista: třeba já za letošek najel už 15tkm, takže fakt řešim jestli to bere 6 nebo 8. Motorku s 8 a víc bych si nikdy nekoupil, prostě z principu. Dělá mi dobře když jedu někam s kámošema na Tuonech, v zatáčkách i na rovinách je zmydlim a u pumpy beru po 200km 12l a oni 15 Možná to bude tim že sem vystudovanej ekonom a známá držgrešle Samozřejmě když budu lítat pořád krupici, spotřeba poroste na všem, ale to se jaksi v běžnym provozu stejně nedá. Ale rozumim, že jsou lidi a možná jich je většina, co spotřebu neřeší vůbec a nevadí jim třeba 10.

(reakce na) Prosím o radu Ducati S4R

17.9.2010 v 21:07 | Nahoru | #22
Jack82> Nene, já Tě chápu, taky bych si nekoupil VTR, jak kabcový nebo SP, obě chlastají přes 10, údajně i kolem 12ti L. Ale jestli to bere 6 nebo 8 je mi fakt vcelku jedno, na obou duknách najezdím tak 2000 - 3000 km ročně, takže to je tak málo km, že ta spotřeba není u mě hlavním měřítkem.

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu Ducati S4R

17.1.2014 v 17:33 | Nahoru | #23
zdravim poradte jak se napína řetez na monstru s4r

Prosím o radu Ducati S4R

18.1.2014 v 13:45 | Nahoru | #24
krok správným směrem do penálu to je
Na tý motorce se moc pomalu jezdit nedá a velmi lehce přepískneš svoje hranice umění. Nemá žádný elektronický vychytávky a neodpustí nic při brždění a krizovkách. Po dvou letech na ER6 ať už s 20tkm...(ale upřímně, 20tkm někoho, může bejt úplně jiných než jinýho...prostě cestování ti nedá příliš jezdeckých návyků) ...a na tomhle stroji je sakra potřebuješ.
Hodně lidí ti radí litr vzduch - udělej to a počkej rok, dva... 100BHP a 98Nm tě vyučí taky doost...a pak si kup vysněnou.

Samože jak tu lidi píšou na tom s hlavou budeš moc jezdit, ALE ...tohle není jako evoluce ve Streetfighterovi...cuká se to...bez zátahu jak divý...pod 4trpm nečekej nic hladkýho...
Takže ten motor honíš někde mezi 5 - 8trpm...když budeš jezdit do 6trpm, abys jako byl rozumnej - nepotřebuješ 4ventil... když budeš vytáčet do 8-9trpm - budeš jak baron Prášil na kouli... jezdit s rozumem na S4R je zbytečně nákladný - s rozumem budeš jezdit na S2R na 80% procent jeho výkonu...na S4R pojedeš na 50% ...
Pokud se necháš ukolíbat pocitem, že ti to už po 4měsících jde...zabije tě to jako nic

Naposledy editováno 18.01.2014 14:06:50

(reakce na) Prosím o radu Ducati S4R

18.1.2014 v 13:48 | Nahoru | #25
kobrafanda> povolíš zadní dva svislý šrouby na zadní straně letmáče a pak musíš mít klíč na KM matky myslím, že 120, nebo 150mm a s ním otočíš celým excentrickým nábojem v letmáči

(reakce na) Prosím o radu Ducati S4R

18.1.2014 v 13:52 | Nahoru | #26

guzi76 píše: Jo příteli,dvakrát víc ventilů-dvakrát dražší servis
Jinak svezení na ní je prostě dokonalé



kecy prdy baďoury! ... Desmodue 7 - 8tCZK... Testastreta 10-11tCZK

spotřeba : v origo stavu 7-8l/100km - kudla 9l/100km , přemapovaný min. 8 - okruh 11l/100km

Naposledy editováno 19.01.2014 09:01:37

Prosím o radu Ducati S4R

24.1.2014 v 11:51 | Nahoru | #27
Nevím jak kdo, ale já servisuju u jednoho mechanika a 2V mě u něj s olejem vyšla na 7k a 4V 14k. 996 motor je na tom hůř, než Testastretta. Musí se u něj na ventily sundávat hlavy.

Se spotřebou nemůžu sloužit- prostě jezdím a podle toho jak jezdím, tak i tankuju. Mám tři čtyřlitrové osmiválce a jeden dvoulitrový turbo benzín, takže motorky moc neřeším...

Prosím o radu Ducati S4R

29.1.2014 v 12:21 | Nahoru | #28

996 motor je na tom hůř



já myslel že to tak měla jen 916 a 996 už se dělalo i s hlavama ... ufff...ještě že mám "nízkou hlavu"

(reakce na) Prosím o radu Ducati S4R

29.10.2019 v 20:52 | Nahoru | #29
Pastell>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati S2R - problém s osvětlením Ducati Monster S2R 1000 R3tro 1 2.6.2022 v 08:58 Anti
S4R Odstranění katalyzátoru spark s... [1, 2, 3] Ducati Monster S4R barbaronan 66 3.5.2022 v 16:49 geloš
Identifikace konektoru Ducati Monster S4R honzabiker 10 4.12.2021 v 14:32 assassin
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R honzabiker 21 26.8.2021 v 11:40 honzabiker
Diagnostika Monster s4r Testastretta Ducati Monster S4R Testastretta, Ducati Monster S4R ... kaba07 2 9.4.2021 v 12:07 kaba07


TOPlist