Motor 996 ccm , čtyřventil. Válce nikasil. Písty jsou párovaný s válcema. Píst označený např. B, musí přijít do válce označeného B, nikam jinam. Potud vše v pořádku.
V katalogu náhradních dílů je pro píst jen jedno objednací číslo (stejně pro válec), i když očekávám min. tři rozměrový skupiny pístů ( a tomu odpovídajích válců, resp naopak).
Manuál neuvádí (nebo jsem to nenašel), rozměry jednotlivých skupin.
Netušíte kde sehnat ty průměry pístů podle skupin? A jak to eventuelně objednat?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996 - třídění pístů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 - třídění pístů
Jde o to, o kolik je céčkovej píst větší než béčkovej a jestli takový zeslabení unese nikasil válce.
Naposledy editováno 18.06.2021 23:02:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 - třídění pístů
Jakože A píst by byl třeba 97,94, béčko 97,95, céčko 97,96?
V tom katalogu od wosnera jsou písty pro m900 po milimetru, což je zase hrubý...
Jsem nějakej zmatenej...
Naposledy editováno 18.06.2021 23:45:46
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996 - třídění pístů
Da se obnovit honovani (deglaze), ale pak by mely stacit jen novy pistni krouzky.
Kdybych kupoval novy pisty, radsi bych to delal i s novym nicasilem, uz je tam vetsi risk vyhozenejch penez.
Pokud to máš jen vyblejskaný tak si to u někoho nech přejet kartáčem aby ti obnovil strukturu.
Jednoduše velikost pistu se mění jen když se dělá nový nikasil to se pak musí spárovat rozměr válece s rozměrem pístu. Jinak se dává píst furt stejné velikosti připadně se mění jen kroužky pokud neni píst poškozený a je v toleranci. Starý monster může mít ještě vložku, proto odstupňování po mm.
V katalogu asi mají jen čislo pro píst a když ho objednávají tak specifikujou jestli chtějí A B nebo C zavolal bych nebo bych si zašel k dealerovi ducati tam by ti měli řict jak to je.
Naposledy editováno 19.06.2021 11:56:38
Jsem mrdal a to studený počasí, kdy jsem to vytáhnul, tomu nepřispělo.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996 - třídění pístů
Tomu, ze bys tomu ublizil jezdenim na bohatou mapu neverim, ono kdyz je bohata tak, ze by to delalo problemy tak to by to ani nejelo, chcipalo na volnobeh atd...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996 - třídění pístů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 - třídění pístů
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996 - třídění pístů
V manuálu pro S4R, kterej je tady na motorkářích ke stažení, chyběj oskenovaný stránky s anglickým překladem na kterejch je to napsaný ....naštěstí tam italskej originál je.
Jinak válce jsou od A - 98,00 mm; B - 98,01 mm; C - 98,02mm, písty pak A - 97,945 mm; B - 97,955 mm a C - 97,965 mm.
Díky Všem
Naposledy editováno 26.08.2021 11:40:48
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
S4R Odstranění katalyzátoru spark s... [1, 2, 3] Ducati Monster S4R | barbaronan | 66 | 3.5.2022 v 16:49 geloš |
Identifikace konektoru Ducati Monster S4R | honzabiker | 10 | 4.12.2021 v 14:32 assassin |
Monster s4r po výměně oleje svítí č... Ducati Monster S4R | Kleta81 | 28 | 2.7.2020 v 12:56 t_freedom |
S4R tech dotaz laika Ducati Monster S4R | JehlikCz | 6 | 30.5.2020 v 09:27 t_freedom |
Ducati - servis Brno a okolí [1, 2, 3] Ducati Monster S4R | HanysRR | 61 | 23.4.2020 v 08:25 Kirdishack |